superpluisje schreef:Ff een stipje dan ga ik vanavond storten
Psssst

We hebben een bookmarkfunctie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpluisje schreef:Ff een stipje dan ga ik vanavond storten
Oscar schreef:superpluisje schreef:Ff een stipje dan ga ik vanavond storten
Psssst
We hebben een bookmarkfunctie
Paula schreef:Moeilijk he lezen!
FOK idd.
BartVB schreef:Ik kan kijken naar iets als:
http://www.mollie.nl/
Dan kan je betalen via je telefoon (maar gaat er wel iets van 30 cent naar Mollie toe). Als daar interesse in is kan ik wel even een donatielink aanmaken.
Paula schreef:www.fok.nl ligt er ook geregeld uit hoor... vaker dan bokt....Waarom niet meer reclame op het forum?
Neem nou Fok, hartstikke groot forum, heel goed lopend, weinig problemen, prachtig webdesign. Dat is ook allemaal betaalbaar.
.
deedee19 schreef:Toch ben ik van mening dat een bijdrage per jaar best kan werken. Bij fjordenwereld hebben ze dat ook ingelast en daar is het (mede doordat er minder leden zijn) 7,50 per jaar en heel veel leden zijn gebleven. De eerste weken kun je gewoon kosteloos mee doen en daarna betalen. Zou zoiets niet ook voor bokt kunnen? Het bedrag kan met zoveel leden aanzienlijk naar beneden dus wat al genoemd werd 2 a 3 euro per jaar om te kunnen bokken. Ik zou het er wel voor over hebben en ik denk wel meer mensen.
Tyrza schreef:Paula schreef:www.fok.nl ligt er ook geregeld uit hoor... vaker dan bokt....Waarom niet meer reclame op het forum?
Neem nou Fok, hartstikke groot forum, heel goed lopend, weinig problemen, prachtig webdesign. Dat is ook allemaal betaalbaar.
.
Paula schreef:
Hm oke dat zou kunnen, merk dat alleen nooitIig, als het eruit is is dat toch voor onderhoud? Ik heb nog nooit gehad dat er iets mis was met de server, wat telkens terug kwam.
Ik zou pas gaan betalen voor bokt als er duidelijk word wat je ervoor terug krijgt.
Liek_ schreef:Paula schreef:
Hm oke dat zou kunnen, merk dat alleen nooitIig, als het eruit is is dat toch voor onderhoud? Ik heb nog nooit gehad dat er iets mis was met de server, wat telkens terug kwam.
Ik zou pas gaan betalen voor bokt als er duidelijk word wat je ervoor terug krijgt.
Waarom moet je altijd overal iets voor terugkrijgen? Bart heeft iets voor ons gemaakt waar we 24 uur per dag terecht kunnen (als ie het doet hahaha). Je kan hier lachen, huilen, rellen
enzovoorts. Als je je verveelt kan je naar bokt. Als je je slecht voelt kan je hier steun vinden.
Is dat niet genoeg?
Paula schreef:Nou het zou wel fijn zijn als bokt dan ook echt met een nieuwe server word gesteund. Zo bedoel ik het
Cayenne schreef:Net 10 euro gestort, voor Bokt ben ik best bereid wat te betalen, we hebben er allemaal al zo lang profijt van dat Bart het draaiende houdt. Daar mag best een kleine bijdrage tegenover staan.
Quellian schreef:Paula schreef:Nou het zou wel fijn zijn als bokt dan ook echt met een nieuwe server word gesteund. Zo bedoel ik het
Juist daarom wordt er nu geld ingezameld; voor een nieuwe server.