Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:wil echt niet ambetant doen ofzo en hopelijk krijg ik niet te veel commentaar erop. Maar denk dat er hier meerdere zitten met niet te veel centjes op de bank. Zeker als je nog niet werkt en studeert. En voor mij is 15-20 euro eigelijk te veel om aan bokt te geven. Omdat ik ze zelf niet echt kan missen
door studie eten kopen enzo.Ik wil zeker donneren
![]()
maar om verplicht 20 euro ofzo per jaar te missen, en bokt moetten missen zou ik spijtig vinden
Ann schreef:Over de rest betaald hij gewoon belasting, niets aan de hand toch?
Steekt de actie een beetje, Sundancer?
Sundancer schreef:Ann schreef:Over de rest betaald hij gewoon belasting, niets aan de hand toch?
Steekt de actie een beetje, Sundancer?
Waarom zou de actie mij steken Ann? Ik vind gewoon vreemd, dat de sponsoren het ook kunnen betalen ipv de gebruikers.
Sundancer schreef:Waarom zou de actie mij steken Ann? Ik vind gewoon vreemd, dat de sponsoren het ook kunnen betalen ipv de gebruikers.
Cyntje schreef:ik wilde wel wat overmaken voor de gein, maarja ik dacht wie weet staat er wel een fantasie-rekening nummer en dan is het geintje er ook wel vanaf
Anne_ schreef:
Cayenne schreef:ik heb even geprobeerd en werkt prima met mijn mobiel
MoonChloe schreef:Ik zou heel graag willen bellen maar ja, ik hoor niet wat er gezegd wordt![]()
(sms service misschien een leuk idee?)
turbotinker schreef:MoonChloe schreef:Ik zou heel graag willen bellen maar ja, ik hoor niet wat er gezegd wordt![]()
(sms service misschien een leuk idee?)
Er wordt gezegt: 'dit gesprek kost e1.30 plus het gebruik van uw mobiele telefoon.
Toets nu de code in.'
Daarna wordt de verbinding automatisch verbroken,dan weet je dat je het nummer goed hebt ingetoetst
MoonChloe schreef:Hoef ik enkel de code in te toetsen en verder niks. Moet ik wachten tot dat ding is uitgesproken of niet??