Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:het lijkt wel of sommige bokkers het leuk vinden om te 'rellen' zogezegd en anderen met woorden in te sluiten wat de gevolgen voor die ander ook zijn.
Jolandaa_ schreef:ik heb heel lang geleden een ander account gehad, maar omdat ik mijn pony niet de baas kon is er iemand anders op gaan rijden. Natuurlijk probeert de pony uit, en dus stond er veel spanning op de teugels, en daar kreeg ik veel commentaar op, t ziet er niet vriendelijk uit, Tuurlijk ziet dat er niet vriendelijk uit. Als iemand jou de hele tijd afzeikt, ga je ook een keer iets terug zeggen. Zo ging dit ook met de pony. Maargoed. Ik heb op HAW een toppic gezien, waar iemand heel erg werd afgezeken. Omdat ze te zwaar en dik zou zijn voor de haf. Nou ten eerste vind ik persoonlijk, dat niemand te dik of zwaar is. Ten tweede lief de haf erg vrolijk . En ten derde. wat maakt het uit of je dik of dun bent, zolang je maar plezier hebt. Ik vind zelf ook niet dat ik de dunste ben, maar dik ben ik ook niet. En al was ik het wel, nou en. Dat is mijn mening, en wanneer je dat op Bokt zegt word je direct aangevallen.
Ook zie je op bokt dat er veel mensen zonder cap rijden. Er staat dan ook bij Cap= eigen keus, en nog gaan mensen zeggen waar de cap is. Dat die mensen het risico lopen om een hersenschudding of erger op te lopen is toch hun eigen keus? zolang ze dan naderhand hunzelf maar de schuld geven vind ik het goed, maar het gezeur dat er is, is gewoon weg vervelen..
zo dis mijn verhaal
slimmerik schreef:sjorsie schreef:het lijkt wel of sommige bokkers het leuk vinden om te 'rellen' zogezegd en anderen met woorden in te sluiten wat de gevolgen voor die ander ook zijn.
Over wat voor 'n gevolgen heb je het? Bedoel je dat ze er iets aan overhouden? Dan wordt het dus écht tijd dat je eens om je heen kijkt en "the real life" in gaat.
slimmerik schreef:sjorsie schreef:het lijkt wel of sommige bokkers het leuk vinden om te 'rellen' zogezegd en anderen met woorden in te sluiten wat de gevolgen voor die ander ook zijn.
Over wat voor 'n gevolgen heb je het? Bedoel je dat ze er iets aan overhouden? Dan wordt het dus écht tijd dat je eens om je heen kijkt en "the real life" in gaat.
sjorsie schreef:het lijkt wel of sommige bokkers het leuk vinden om te 'rellen' zogezegd en anderen met woorden in te sluiten wat de gevolgen voor die ander ook zijn.
Vanessa24 schreef:Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen in godsnaam vragen stellen, als ze het antwoord niet eens willen horen, blijf dan gewoon in je fantasiewereldje hangen.
Nadya schreef:In real life moet je ook rekening houden met mensen die anders met dingen omgaan dan jij. We zijn niet allemaal keihard en stoer. Ik vind ook dat veel mensen hier meteen 'aanvallen' alsof ze graag lopen te 'stoken' in een topic. Geldt gelukkig niet voor iedereen, maar ik zie het wel gebeuren.
slimmerik schreef:Misschien een idee voor Bart: een "besloten" tere zieltjes topic???
Karoliefje_ schreef:Het is zwak, super zwak. Om mensen zo te beoordelen via internet,
Niemand is perfect toch? de een is te dun, de ander te dik en de ander heeft iets waar die niet blij mee is. Maar waarom moeten zoveel bokkers zo keihard zijn via Bokt. In het echt zullen ze het namelijk nooit zeggen. Bokkers, als jullie niks leuks te melden hebben. Zeg dan niks, Nuttige tips voor bokkers zijn fijn, Maar kwetsende opmerkingen. ik word er niet goed van!
slimmerik schreef:Misschien een idee voor Bart: een "besloten" tere zieltjes topic???
edit: komt iig aan héééééééél veel wensen tegemoet
slimmerik schreef:Maar wat wil je nu met die TS-ers die keer op keer hun verzorgpaardje met tig aantal foto's plaatsen. Waar ze hun beessie in een wei vol puin over een hoop kapotte planken laten springen zonder cap en een niet passend zadel???
Wat moet je dan zeggen?? Goh wat heb je een leuke trui aan ??
slimmerik schreef:Maar wat wil je nu met die TS-ers die keer op keer hun verzorgpaardje met tig aantal foto's plaatsen. Waar ze hun beessie in een wei vol puin over een hoop kapotte planken laten springen zonder cap en een niet passend zadel???
Misser schreef:slimmerik schreef:Maar wat wil je nu met die TS-ers die keer op keer hun verzorgpaardje met tig aantal foto's plaatsen. Waar ze hun beessie in een wei vol puin over een hoop kapotte planken laten springen zonder cap en een niet passend zadel???
En die dan om de 10 minuten zelf posten: zijn er niet nog meer reacties?
slimmerik schreef:Wat moet je dan zeggen??