Ergelijk gedrag op bokt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Ergelijk gedrag op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:26

het lijkt wel of sommige bokkers het leuk vinden om te 'rellen' zogezegd en anderen met woorden in te sluiten wat de gevolgen voor die ander ook zijn.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:39

sjorsie schreef:
het lijkt wel of sommige bokkers het leuk vinden om te 'rellen' zogezegd en anderen met woorden in te sluiten wat de gevolgen voor die ander ook zijn.

Over wat voor 'n gevolgen heb je het? Bedoel je dat ze er iets aan overhouden? Dan wordt het dus écht tijd dat je eens om je heen kijkt en "the real life" in gaat.

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:42

Jolandaa_ schreef:
ik heb heel lang geleden een ander account gehad, maar omdat ik mijn pony niet de baas kon is er iemand anders op gaan rijden. Natuurlijk probeert de pony uit, en dus stond er veel spanning op de teugels, en daar kreeg ik veel commentaar op, t ziet er niet vriendelijk uit, Tuurlijk ziet dat er niet vriendelijk uit. Als iemand jou de hele tijd afzeikt, ga je ook een keer iets terug zeggen. Zo ging dit ook met de pony. Maargoed. Ik heb op HAW een toppic gezien, waar iemand heel erg werd afgezeken. Omdat ze te zwaar en dik zou zijn voor de haf. Nou ten eerste vind ik persoonlijk, dat niemand te dik of zwaar is. Ten tweede lief de haf erg vrolijk . En ten derde. wat maakt het uit of je dik of dun bent, zolang je maar plezier hebt. Ik vind zelf ook niet dat ik de dunste ben, maar dik ben ik ook niet. En al was ik het wel, nou en. Dat is mijn mening, en wanneer je dat op Bokt zegt word je direct aangevallen.

Ook zie je op bokt dat er veel mensen zonder cap rijden. Er staat dan ook bij Cap= eigen keus, en nog gaan mensen zeggen waar de cap is. Dat die mensen het risico lopen om een hersenschudding of erger op te lopen is toch hun eigen keus? zolang ze dan naderhand hunzelf maar de schuld geven vind ik het goed, maar het gezeur dat er is, is gewoon weg vervelen..
zo dis mijn verhaal

Ben het hier helemaal mee eens. Maar ik ben bang dat er altijd bokkers zullen blijven die het "lekker" vinden om een ander af te zeiken...

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:47

slimmerik schreef:
sjorsie schreef:

Over wat voor 'n gevolgen heb je het? Bedoel je dat ze er iets aan overhouden? Dan wordt het dus écht tijd dat je eens om je heen kijkt en "the real life" in gaat.

idd!
Persoonlijk heb ik liever dat ze er niet omheen l#llen, maar typen waar het op staat.
Maar natuurlijk wel onderbouwd, zodat je er wat mee/aan kan doen.

"ik wil wel positieve commentaar, maar geen negatieve" daar lijkt het soms érg vaak op!

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:51

Je hebt wel gelijk Ja

Maar ik vind wel dat je nog gewoon je mening moet kunnen uit over dingen. Stel dat iemand vraag: Vind je mij dik?
En iedereen gaat antwoorden nee. Maar vinden dat misschien wel zo. Dan heeft ze nog niet veel aan haar vraag. Je moet wel gewoon nog je mening kunnen uite. Maar je moet zeker nadenken hoe je wat typt. Want een ander kan het heeeel anders lezen dat wat jij bedoelt. En kunnen het zo dus verkeerd opvatten

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:54

Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen in godsnaam vragen stellen, als ze het antwoord niet eens willen horen, blijf dan gewoon in je fantasiewereldje hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:26

In dat soort situaties waarin de Anky's maar blijven doordrammen, moet je altijd beseffen "De beste stuurlui staan aan wal".

Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van vervelende topics, maar ik kan me voorstellen hoe vervelend het kan zijn voor een TS.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:32

slimmerik schreef:
sjorsie schreef:

iedereen maakt dingen mee, maar je merkt snel genoeg of iemand niet heel sterk in z'n of haar schoenen staat en ik vind het dan misselijk als er nog een paar mensen even extra doorgaan. Woorden kunnen ook hard aankomen bij mensen en dat lijkt me toch niet de bedoeling op een forum over je hobby/passie paarden. Als je in "the real life' zit om het even in jou termen te zeggen, weet je ookwel dat niet iedereen even bikkelhard en onverstoorbaar is.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:58

sjorsie schreef:

Mee eens......

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:11

Vanessa24 schreef:
Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen in godsnaam vragen stellen, als ze het antwoord niet eens willen horen, blijf dan gewoon in je fantasiewereldje hangen.

Dat vind ik ook, tuurlijk hoeft men niet door te slaan maar ik zie topics verschijnen waarbij ik me ernstig in moet houden om niet te reageren.
Als je foto's plaats met de vraag "wat vinden jullie ervan" en het ziet er echt niet uit ja, dan kan je antwoord verwachten. (Waarom denk je dat ik geen foto's plaats Clown )

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:31

slimmerik schreef:
sjorsie schreef:

In real life moet je ook rekening houden met mensen die anders met dingen omgaan dan jij. We zijn niet allemaal keihard en stoer. Ik vind ook dat veel mensen hier meteen 'aanvallen' alsof ze graag lopen te 'stoken' in een topic. Geldt gelukkig niet voor iedereen, maar ik zie het wel gebeuren.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:34

[quote="ShannaY"]
In dat soort situaties waarin de Anky's maar blijven doordrammen, moet je altijd beseffen "De beste stuurlui staan aan wal".

Hahahaha, 'ANKY'S', geweldig!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:46

Nadya schreef:
In real life moet je ook rekening houden met mensen die anders met dingen omgaan dan jij. We zijn niet allemaal keihard en stoer. Ik vind ook dat veel mensen hier meteen 'aanvallen' alsof ze graag lopen te 'stoken' in een topic. Geldt gelukkig niet voor iedereen, maar ik zie het wel gebeuren.

Tuurlijk moet je daar ook rekening mee houden.
Maar je ziet ook dat sommige mensen weer graag in de slachtofferrol springen, waarbij ik ook zo'n gevoel krijg van "Grow up". Het meeste is niet persoonlijk - sterker nog, ze kénnnen je niet, dus als zij een menig geven over het kleine beetje wat ze te zien krijgen.... moet je zelf ook realistisch zijn en wéten dat ze niet oordelen over jou als persoon, maar dat kleine stukje wat jij laat zien.....
En hun oordeel en mening ook nog betrekking heeft op wat zij in het dagelijksleven vaak zien/meemaken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:58

Misschien een idee voor Bart Haha! : een "besloten" tere zieltjes topic???

edit: komt iig aan héééééééél veel wensen tegemoet Clown
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 06-10-06 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:10

slimmerik schreef:

Nagelbijten / Gniffelen

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:12

Karoliefje_ schreef:
Het is zwak, super zwak. Om mensen zo te beoordelen via internet,

Niemand is perfect toch? de een is te dun, de ander te dik en de ander heeft iets waar die niet blij mee is. Maar waarom moeten zoveel bokkers zo keihard zijn via Bokt. In het echt zullen ze het namelijk nooit zeggen. Bokkers, als jullie niks leuks te melden hebben. Zeg dan niks, Nuttige tips voor bokkers zijn fijn, Maar kwetsende opmerkingen. ik word er niet goed van!

helemaal mee eens.. je mening geven mag, maar overdrijven is ook een vak

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 13:23

slimmerik schreef:

edit: komt iig aan héééééééél veel wensen tegemoet Clown

heeft toch niet te maken met tere zieltje's Verward
Als maar genoeg mensen op een zeer negatieve manier en pijnlijke dingen zeggen nou reken maar dat jij dan ook een zogezegd teer zieltje word
Gaat mij der gewoon om:kritiek is niet erg en dat moet je ook zeker wel kunnen incaseren maar het gaat wel om de manier waarop het gebracht word

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:47

Maar wat wil je nu met die TS-ers die keer op keer hun verzorgpaardje met tig aantal foto's plaatsen. Waar ze hun beessie in een wei vol puin over een hoop kapotte planken laten springen zonder cap en een niet passend zadel???

Wat moet je dan zeggen?? Goh wat heb je een leuke trui aan ??

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:11

slimmerik schreef:
Maar wat wil je nu met die TS-ers die keer op keer hun verzorgpaardje met tig aantal foto's plaatsen. Waar ze hun beessie in een wei vol puin over een hoop kapotte planken laten springen zonder cap en een niet passend zadel???

Haha! Sorry, vond het heel grappig uit de hoek komen Haha!
Blijkbaar stelt een TS-er het wel op prijs dat je iets zegt over de manier van springen, maar niet over de situatie waarin het springt..... misschien voortaan maar de achtergrond weg laten halen?
Maar ik ben het helemaal met je eens Slimmerik, er zijn mensen die totaal niet tegen kritiek kunnen, en die kunnen volgens mij maar beter helemaal geen foto's plaatsen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:20

slimmerik schreef:

En die dan om de 10 minuten zelf posten: zijn er niet nog meer reacties?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:24

Misser schreef:
slimmerik schreef:

En die dan om de 10 minuten zelf posten: zijn er niet nog meer reacties?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:10

slimmerik schreef:
Wat moet je dan zeggen??

Niks.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:48

slimmerik schreef:

Het gaat meer om de normale discussies, dat daarin zo snel respectloos en hard op elkaar gereageerd wordt. Jij reageert erg zwart/wit nu, maar ja, er zijn mensen die dat blijkbaar al weer erg grappig vinden.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:48

Inderdaad, gewoon niks. Des te eerder zijn de topics van pagina 1 af, en hoe minder aandacht er komt, hoe minder interessant het is om te posten. Want sommigen vinden het stiekem ook wel een beetje leuk dat er zo'n heisa komt om hun topic, vooral degenen die zonder cap allerlei gevaarlijke, 'stoere' acties uithalen, en daar dan foto's van plaatsen.

Lekker negeren, en een TeMmetje als ze schoppen, dan heb je veel minder last van dat soort topics en krijgen de leuke weer meer kans.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:55

ik erger me dood aan 1 bepaald iemand die me de hele tijd 'volgt' op bokt
overal waar ik post, post zei ook en als ze het ergens niet mee eens is dan krijg ik een schaldkanonade via PB maar op het forum zelf is ze poeslief...
zo'n achterbaks iemand dus... bah

elke keer denkt ze dat ik 'iemand uit haar verleden' ben en denkt dat ik een schaduw account heb... en elke keer krijg ik via PB te horen dat ze me getemt heeft... hoe bedoel je achterbaks... bah

even voor de goede orde.. ik zit hier voor het eerst.. dit is mijn eerste account en ik vind het leuk hier Haha! veel info etc... maar word wel een beetje moe van haar...

ik ga me niet tot haar niveau verlagen om dit te melden via een moderator.. zo ben ik niet... maar wou het wel even kwijt in de hoop dat ze dit leest en me verder met rust laat...