Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BailyKarlos schreef:Dan denk ik bij mezelf doe even normaal! Dat kind is 16 en werkt zich uit de naad.
En koopt niet nieuwe spullen van geld waar ze andere mee bedrogen heeft zoals jullie dat stellen!
Nikita is helemaal geen oplichtster!
Ze heeft niet gedacht van goh laat ik die eens belazeren.
Ddees schreef:He, jammer, ik heb via het het haflingerstamboek achter het adres proberen te komen van Nikita. Maar prinses Iris zit nog niet in de computer, wat betekent dat ze de laatste twee jaar niet van eigenaar is veranderd.
maymindy schreef:Ddees schreef:He, jammer, ik heb via het het haflingerstamboek achter het adres proberen te komen van Nikita. Maar prinses Iris zit nog niet in de computer, wat betekent dat ze de laatste twee jaar niet van eigenaar is veranderd.
????
JazzOrlando schreef:BailyKarlos schreef:Dan denk ik bij mezelf doe even normaal! Dat kind is 16 en werkt zich uit de naad.
En koopt niet nieuwe spullen van geld waar ze andere mee bedrogen heeft zoals jullie dat stellen!
Nikita is helemaal geen oplichtster!
Ze heeft niet gedacht van goh laat ik die eens belazeren.
Als je weet wat er dan wel aan de hand is meld het dan een moddie.......
Zolang je zelf ook niet precies weet wat er speelt zal je moeten toegeven dat het een zeer vreemde zaak is en kan je ook niet met 100% zekerheid zeggen dat Nikita zoiets nooit zou doen.
Daniëlle ik begrijp dat Nikita een goede vriendin van je is maar laat je hier niet in meeslepen!!