Meerdere mensen slechte ervaring met Nikitaatje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melaniepk

Re: Meerdere mensen slechte ervaring met Nikitaatje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:32

http://85.17.41.12/~forum/index.php dit s het adres van het nieuwe hafforum... op het oude forum is ze altyd vrij actief geweeest.. misschien een tip om deze mensen op de hoogte te stellen ? ik voel meniet geroepen omdat ik geen ervaringen heb met haar...dus laat het aan de mensen over die er meer van weten.....
suc6 !

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:36

nee hoieft niet....ik meld het desnoods wel ben zeer actie daar Knipoog

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 23:08

Ik heb wel eens wat van haar gekocht, maar dat heb ik opgehaald. Dus ik heb gewoon een goede ervaring met kopen van haar.
Maar ik denk wel dat ze wat uit te leggen heeft als ik zo lees hoeveel pakjes er niet aangekomen zijn. Elk postkantoor geeft een track and trace code af bij pakketpost. Dat zijn ze verplicht, dit is nl het bewijs dat je een pakket afgegeven hebt. Geen code betekent geen pakketje.

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:22

BailyKarlos schreef:
Dan denk ik bij mezelf doe even normaal! Dat kind is 16 en werkt zich uit de naad.
En koopt niet nieuwe spullen van geld waar ze andere mee bedrogen heeft zoals jullie dat stellen!
Nikita is helemaal geen oplichtster!
Ze heeft niet gedacht van goh laat ik die eens belazeren.

Als je weet wat er dan wel aan de hand is meld het dan een moddie.......
Zolang je zelf ook niet precies weet wat er speelt zal je moeten toegeven dat het een zeer vreemde zaak is en kan je ook niet met 100% zekerheid zeggen dat Nikita zoiets nooit zou doen.
Daniëlle ik begrijp dat Nikita een goede vriendin van je is maar laat je hier niet in meeslepen!!

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 13:07

He, jammer Ach gut , ik heb via het het haflingerstamboek achter het adres proberen te komen van Nikita. Maar prinses Iris zit nog niet in de computer, wat betekent dat ze de laatste twee jaar niet van eigenaar is veranderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 14:47

Moderatoropmerking:
SVP ontopic reageren, en alleen als je zelf mislukte ervaringen hebt mbt EA, daar een melding van plaatsen. Een discussie over het hoe of waarom in deze kwestie is niet de bedoeling. Ik zou graag zien dat er nu niet persoolijk naar Nikita wordt gespeeld, maar gewoon ontopic en zakelijk gereageerd Lachen Dus als je slechte ervaringen met haar hebt. Of als je haar kent en kan bereiken (bijv. door te melden dat ze op Bokt graag antwoord van haar willen hebben, en meer niet. Nikitaatje kan zich desgewenst zelf verdedigen hier als ze reageert.

lalunique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:20

Ddees schreef:
He, jammer Ach gut , ik heb via het het haflingerstamboek achter het adres proberen te komen van Nikita. Maar prinses Iris zit nog niet in de computer, wat betekent dat ze de laatste twee jaar niet van eigenaar is veranderd.

????

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:46

maymindy schreef:
Ddees schreef:

????

Of dat het niet door is gegeven! Ik heb Sharon pas laatst op mijn naam laten zetten en ik heb haar al 5 jaar!

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:37

Ja, ik zeg ook niet dat de pony niet van haar is, alleen dat er geen veranderingen zijn doorgegeven aan het stamboek.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:57

Is het niet een idee om dit topic op slot te gooien en mensen die wat kwijt willen contact met een mod op te laten nemen? Dat voorkomt een hoop offtopic geroddel en gedoe!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 11:50

JazzOrlando schreef:
BailyKarlos schreef:
Dan denk ik bij mezelf doe even normaal! Dat kind is 16 en werkt zich uit de naad.
En koopt niet nieuwe spullen van geld waar ze andere mee bedrogen heeft zoals jullie dat stellen!
Nikita is helemaal geen oplichtster!
Ze heeft niet gedacht van goh laat ik die eens belazeren.

Als je weet wat er dan wel aan de hand is meld het dan een moddie.......
Zolang je zelf ook niet precies weet wat er speelt zal je moeten toegeven dat het een zeer vreemde zaak is en kan je ook niet met 100% zekerheid zeggen dat Nikita zoiets nooit zou doen.
Daniëlle ik begrijp dat Nikita een goede vriendin van je is maar laat je hier niet in meeslepen!!

Dat is nu al te laat! Ik zit hier middenin en vele gedupeerden hebben al persoonlijk contact met me opgenomen.

Eerst was het de bedoeling om me erbuiten te houden, maar het is nu zo uit de hand gelopen.

Nikita zit in een vrij moeilijke positie op het moment. Maar ik zweer op mijn paarden dat dit echt geregeld word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:21

Moderatoropmerking:
Nog 1 laatste verzoek om ontopic te blijven en enkel te reageren als je zelf een negatieve ervaring met Nikitaatje hebt, en dat nog niet hebt gemeld. Een discussie over de user is niet de bedoeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:45

Bij nader inzien gaat dit topic dicht. Nikita heeft gereageerd, en eventuele andere betrokkenen kunnen zich per pb melden.