[Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:09

Billy schreef:
Daar verschillen we over van mening kawa.

We zijn ook benieuwd hoe dat nu dus gaat zijn in BvT Ja

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:10

Wat in BVT.
Of wij daar ook van mening verschillen? Denkut wel hoor, boktbeleid is daar hetzelfde als hier ben ik bang

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:11

Katja schreef:
Je kunt het je misschien niet voorstellen Frozenstar maar er zijn mensen die naast Bokt ook nog een leven hebben en het daar met Bokkers die ze al jaren kennen over willen hebben. Als ik een probleem op mijn werk heb dan wil ik dat best bespreken met mensen maar ik heb er geen zin in dat mijn baas mee kan lezen en het later op mijn bord gooit.
Om maar even een voorbeeld te noemen.

Nou, blijbaar niet. Want ze zetten het dan op bokt Pling

En trouwens..
Wat mij opvalt. Is dat als iemand hier een privézaak bespreekt ofzo. Dan wordt het door de modjes op slot gezet met de reden van; DOE DAT MAAR VIA PB.
Kunenn jullie Bokkertjes van Toen dan toch ook? No hard feelings hoor.
Maar een subforum voor Sex en Relaties wat je uit kan zetten wordt aan de kant geschoven om plaats te maken voor dit soort onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:12

@ Billy, Of we daar minder hoeven te modden omdat men net als vroeger beter met elkaar omgaat.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:14

Frozenstar, je moet de feiten wel even juist weeergeven. Er was al een apart forum voor Bokkers van Toen. Het enige wat er veranderd is, is dat het nu besloten is, omdat ook bokkers die nog maar net lid waren op bokt daar postten.
Dat kan nu niet meer.
Het sex en relatiesforum staat hier helemaal los van, dat was een vraag van mij omdat bokt meer op een rooie oortjes forum dan op een paardenforum begon te lijken.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:15

Ligt het aan mij of bespeur ik een zekere vorm van jaloezie bij sommige posters in dit topic?
Joh, als wij bokkertjes van toen blij worden van een besloten forum, laat ons dan lekker!

Miss_Petit

Jammer, ik ben in maart 2003 geregistreerd...

Shadow0

runningkawa schreef:
Ook een leuke wereld is een utopie Shadow.

Daarover verschillen wij van mening, ik maak gelukkig nog altijd genoeg bijzondere en positieve dingen mee die me het vertrouwen geven dat het wel kan.

Maar als je de hoop al opgeeft... dan is die kans al heel wat kleiner.

Citaat:
En krijg je steeds meer, omdat de normen bij de jeugd met een rap tempo vervagen.

Zeker niet alleen bij de jeugd! Dat is iets wat ik door heel de maatschappij heen zie, op alle niveau's, op alle leeftijden. En ik zie overigens ook nog regelmatig een heleboel goeds. Ook bij de jeugd.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:16

runningkawa schreef:
@ Billy, Of we daar minder hoeven te modden omdat men net als vroeger beter met elkaar omgaat.

Mod eerst maar eens de mods eruit die zich na 9 jan 2003 aangemeld hebben en toch leuk gaan meelezen en laten zien dat ze er ook kunnen posten Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:18

Lijkt me niet echt nodig Billy, snap daar het nut ook niet van

Shadow, wie zegt dat ik, of een ander niets positiefs ziet?

Maar ik sluit ook niet mijn ogen en zie ook de realitiet van vandaag de dag.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:21

runningkawa schreef:
Lijkt me niet echt nodig Billy, snap daar het nut ook niet van

nee, ik snap het nut er ook niet van, dat die mod toch nog even in het BvT topic moest posten, puur om te laten zien dat hij het kon.
Mods hoeven zich blijkbaar niet aan forumregels te houden, dat blijkt maar weer uit meerdere acties Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:22

Sorry, jij bent nu wel erg flauw aan het doen.

Ja mods kunnen er komen, lijkt me erg logisch ook Ja

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:23

Billy schreef:
Frozenstar, je moet de feiten wel even juist weeergeven. Er was al een apart forum voor Bokkers van Toen. Het enige wat er veranderd is, is dat het nu besloten is, omdat ook bokkers die nog maar net lid waren op bokt daar postten.
Dat kan nu niet meer.
Het sex en relatiesforum staat hier helemaal los van, dat was een vraag van mij omdat bokt meer op een rooie oortjes forum dan op een paardenforum begon te lijken.

Ik wéét dat dat al een apart forum is.
Maar je hebt ook Young Riders. Waarom maken ze dat dan ook niet besloten?
Vind het gewoon grote onzin dat het onzichtbaar wordt voor andere bokkers. Alsof wij niks daarvan mogen zien o.i.d
Bespreek dat dan lekker via PB. Dat moeten wij ook. Die zonder het onzichtbare forum zitten.

En jaloezie? Ik voel me nou niet bepaald aangesproken.

EDIT. Typo..
Laatst bijgewerkt door Stopcontact op 23-09-06 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

In dit topic worden een heel deel dingen veralgemeent. Er zijn ook heel wat ouderen waarbij de normen vervagen! Maar bij hen kijkt niemand er naar want voor hen moet je respect hebben!

En dat ide krijg ik hier ook een beetje, BvT is gezellig en dus moeten de bokkers die daar zitten zich geen moeite meer doen om de rest van bokt positief te maken. Ik zie hier zelfs een mod (!!) die er geen 'hoop' in heeft dat bokt ooit een gezellig forum gaat worden waar 90% van de gebruikers normaal weet te reageren. En dat is heel jammer, de BvT's willen dat wij begrip op brengen voor hen. Maar daarintegen brengen zij ook geen begrip op voor ons. Dus eigenlijk zitten we in een circeltje. Zowel op dit forum, als op internet, als in de hele samenleving, en het is jammer dat een aantal mensen zelfs op zon 'klein' forum (tov de hele wereld dan Knipoog ) er zelfs niets aan willen doen.

Billy: in dit geval ga ik toch met RK mee hoor
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 23-09-06 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

runningkawa schreef:

Waarbij dus meer getolereerd wordt omdat je weet dat de een wat feller kan zijn? Dat slaat nergens op, daaar is ook sprake van op de rest van het forum, alleen daar wordt het niet getolereerd. Dus dan behoor je het ook niet op BvT te tolereren.

En dan eigenlijk nog een algemene opmerking. BvT is naar mijn weten opgezet omdat het huidige bokt zo onpersoonlijk was en dat je vroeger precies wist hoe het met welk paard was. Ik ben pas sinds 2003 lid, maar ik deed al op horses mee en zelfs nog met de chat. Ook nu zijn er bokkers die wat plaatsen over hun paard, kind, tante, moeder noem maar op en het is prima te doen om bij te houden wat er gebeurt is. Niemand die je belet om een pb'tje te sturen en te vragen naar paard, kind, tante, moeder enz.

Je maakt het zo onpersoonlijk als je zelf wilt, en naar mijn weten draagt het onbeperkt toelaten van kinderen onder de 13 jaar daar niet aan bij omdat zij dingen niet in perspectief kunnen zien, sommige volwassenen ook niet Haha!. Maar die groep al helemaal niet, incl hun spelfouten, msn en breezertaal!
Van bvt een besloten groep maken draagt naar mijn mening alleen maar toe aan dit onpersoonlijk maken, want op de rest van het forum komen ze wellicht niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:24

Wie weet wat de toekomst ooit in petto heeft, als dit goed lijkt te gaan frozenstar.
Je kunt je er dan wel zo tegen afkeren, maar doe je dat ook als er een ander topic oooit besloten word?
een topic waar jij wel in kan?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:25

runningkawa schreef:
Sorry, jij bent nu wel erg flauw aan het doen.

Ja mods kunnen er komen, lijkt me erg logisch ook Ja

Nee, vind ik niet. Er zijn zat bokkers van toen die mod zijn, waarom zouden alle mods daar moeten kunnen komen? En als dat geen optie is, kunnen ze op zn minst respect hebben voor de beslotenheid van het forum en daar gewoon iet posten als je pas in 2004 aangemeld bent.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:27

Billy; kortom: alleen mods van toen mogen jou bv op je vingers tikken, of tegen jou praten in dat forum?! Scheve mond

Kijk dat is nou net de instelling die ik (en frozenstar ook, en waarschijnlijk nog veel meer bokkers die er tegen waren) gingen verwachten...En sorry Billy als het niet zo bedoelt is, maar zo kom je over alsof je je 'verheven' voelt boven al de rest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:27

Citaat:
Waarbij dus meer getolereerd wordt omdat je weet dat de een wat feller kan zijn?

Nee hoor dat zeg ik niet.
Maar we zien wel wat het gaat worden en daar komen we maar op 1 manier achter Lachen

Citaat:
BvT is naar mijn weten opgezet omdat het huidige bokt zo onpersoonlijk was en dat je vroeger precies wist hoe het met welk paard was

En daardoor denk ik dat het automatisch fijner word.

Citaat:
En dat ide krijg ik hier ook een beetje, BvT is gezellig en dus moeten de bokkers die daar zitten zich geen moeite meer doen om de rest van bokt positief te maken. Ik zie hier zelfs een mod (!!) die er geen 'hoop' in heeft dat bokt ooit een gezellig forum gaat worden waar 90% van de gebruikers normaal weet te reageren

En ach, ik denk dat misschien van bokt, maar denk dat van de hele wereld.
Dus gewoon een zienswijze, heeft niks met mod zijn te maken

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:29

runningkawa schreef:
Wie weet wat de toekomst ooit in petto heeft, als dit goed lijkt te gaan frozenstar.
Je kunt je er dan wel zo tegen afkeren, maar doe je dat ook als er een ander topic oooit besloten word?
een topic waar jij wel in kan?

Ik keer mij er zeker niet tegen af. Ik meldt alleen waarom ik vind dat het zware bullshit is.
Vrije menings uiting toch?
Of moet ik daarvoor ook ergens anders zijn.

En die opmerking slaat nergens op: "Maar doe je dat ook als er een ander topic ooit besloten word? Een topic waar jij wel in kan."
Zoals ik al zei. Ik vind het gewoon grote onzin dat het onzichtbaar wordt. En dan kan er wel weer gezeken worden dat zij ook een leven naast bokt hebben en dat graag willen delen.

Ja uhm? En de rest van Bokt dan? Hebben die dat niet? Oh nee tuurlijk. Die moeten het via PB doen Ja

En trouwens. Áls je een topic onzichtbaar maakt. Doe het dan idd goed en laat modjes die voor 9 januari 2003 zijn aangemeldt alleen moderaten daar. En toegang krijgen.

EDIT: Zucht. Weer een Typo.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:30

als mod hoor je toch het beste in het forum te zien en ook het beste er uit te halen? Zij zijn toch net de mensen die de andere het voorbeeld moeten geven dat het zo ook gezellig kan zijn...Maar hoe ga je dat voorbeeld geven als je er zelf niet in geloofd rk?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:31

pharagirlke schreef:
als mod hoor je toch het beste in het forum te zien en ook het beste er uit te halen? Zij zijn toch net de mensen die de andere het voorbeeld moeten geven dat het zo ook gezellig kan zijn...Maar hoe ga je dat voorbeeld geven als je er zelf niet in geloofd rk?

Dat vroeg ik mij ook al af inderdaad. Scheve mond
Goeie instelling OK dan!

EDIT: Waarom ben je dan eigenlijk mod RK? Als je er toch niet in geloofd. Omdat je dan andere mensen op hun vingers kan wijzen? Voel je dan een soort macht ofzo ?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:32

Ik vind dat, als een forum bestemd is voor gebruikers die voor een bepaalde datum geregistreerd zijn, dat voor alle gebruikers geldt.
Dit was een actie van een mod in de trant van: Het is een besloten forum, maar ik ben mod, dus ik kan er lekker wel in. Nananananaah.
Dat getuigt ten eerste niet van respect tegenover de bokkers van toen, maar ook niet tegen de later aangemelde bokkers, want die hebben die privileges niet.
Mocht er nou iets gigantisch uit de hand lopen, er wordt getemd en hij modereert, dan vind ik dat een ander verhaal.
Maar dit wwas gewoon een kinderachtige actie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:33

Frozenstar, Dus mocht ooit JH besloten worden, kan er niet gemod worden omdat er geen mods onder de 16 zijn Tong uitsteken
Beetje rare stelling Lachen

pharagirlke
Ik geloof wel in bokt, maar niet in een bokt zoals shadow het voor houd, dat is een illusie imo. Te mooi om waar te zijn en een fantasie.
Dat wil niet zeggen dat ik bokt maar 1 grote herrie zooi vind oid.
Dat is wat anders. Lachen

Ik geloof ergens in wat midden in.
Geen rotzooi, maar ook geen hemelslief boktje Lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:34

runningkawa schreef:
Dus mocht ooit JH besloten worden, kan er niet gemod worden omdat er geen mods onder de 16 zijn Tong uitsteken
Beetje rare stelling Lachen

Je kan het natuurlijk ook onder de 18 of de 21 maken Pling 21 ben je immers pas volwassen.
Beetje rare tegen stelling van je Nors opkijken