Billy schreef:Daar verschillen we over van mening kawa.
We zijn ook benieuwd hoe dat nu dus gaat zijn in BvT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Daar verschillen we over van mening kawa.
Katja schreef:Je kunt het je misschien niet voorstellen Frozenstar maar er zijn mensen die naast Bokt ook nog een leven hebben en het daar met Bokkers die ze al jaren kennen over willen hebben. Als ik een probleem op mijn werk heb dan wil ik dat best bespreken met mensen maar ik heb er geen zin in dat mijn baas mee kan lezen en het later op mijn bord gooit.
Om maar even een voorbeeld te noemen.
runningkawa schreef:Ook een leuke wereld is een utopie Shadow.
Citaat:En krijg je steeds meer, omdat de normen bij de jeugd met een rap tempo vervagen.
runningkawa schreef:@ Billy, Of we daar minder hoeven te modden omdat men net als vroeger beter met elkaar omgaat.
runningkawa schreef:Lijkt me niet echt nodig Billy, snap daar het nut ook niet van
Billy schreef:Frozenstar, je moet de feiten wel even juist weeergeven. Er was al een apart forum voor Bokkers van Toen. Het enige wat er veranderd is, is dat het nu besloten is, omdat ook bokkers die nog maar net lid waren op bokt daar postten.
Dat kan nu niet meer.
Het sex en relatiesforum staat hier helemaal los van, dat was een vraag van mij omdat bokt meer op een rooie oortjes forum dan op een paardenforum begon te lijken.
runningkawa schreef:@ Billy, Of we daar minder hoeven te modden omdat men net als vroeger beter met elkaar omgaat.
runningkawa schreef:Sorry, jij bent nu wel erg flauw aan het doen.
Ja mods kunnen er komen, lijkt me erg logisch ook
Citaat:Waarbij dus meer getolereerd wordt omdat je weet dat de een wat feller kan zijn?
Citaat:BvT is naar mijn weten opgezet omdat het huidige bokt zo onpersoonlijk was en dat je vroeger precies wist hoe het met welk paard was
Citaat:En dat ide krijg ik hier ook een beetje, BvT is gezellig en dus moeten de bokkers die daar zitten zich geen moeite meer doen om de rest van bokt positief te maken. Ik zie hier zelfs een mod (!!) die er geen 'hoop' in heeft dat bokt ooit een gezellig forum gaat worden waar 90% van de gebruikers normaal weet te reageren
runningkawa schreef:Wie weet wat de toekomst ooit in petto heeft, als dit goed lijkt te gaan frozenstar.
Je kunt je er dan wel zo tegen afkeren, maar doe je dat ook als er een ander topic oooit besloten word?
een topic waar jij wel in kan?
pharagirlke schreef:als mod hoor je toch het beste in het forum te zien en ook het beste er uit te halen? Zij zijn toch net de mensen die de andere het voorbeeld moeten geven dat het zo ook gezellig kan zijn...Maar hoe ga je dat voorbeeld geven als je er zelf niet in geloofd rk?
runningkawa schreef:Dus mocht ooit JH besloten worden, kan er niet gemod worden omdat er geen mods onder de 16 zijn
Beetje rare stelling