Subforum sex en relaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: Subforum sex en relaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:15

Volgens mij heeft Kiwiko haar dochter een account voor haar 8e verjaardag gegeven Haha!

Dat paardemensen ook over andere onderwerpen praten vind ik niet zo gek, het zijn soms net mensen Bloos Wat mij wel verbaasde waren de reacties van een aantal mensen in een ander topic die helemaal over de rooie gingen omdat ze 25 paardenposts moesten hebben om in hun niet-paardentopic te kunnen posten.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:16

Karl66 schreef:
Volgens mij heeft Kiwiko haar dochter een account voor haar 8e verjaardag gegeven Haha!

Dat paardemensen ook over andere onderwerpen praten vind ik niet zo gek, het zijn soms net mensen Bloos Wat mij wel verbaasde waren de reacties van een aantal mensen in een ander topic die helemaal over de rooie gingen omdat ze 25 paardenposts moesten hebben om in hun niet-paardentopic te kunnen posten.

inderdaad dat viel mij ook al op. Ik bedoel zo moeilijk is dat toch niet. Volgens mij zet ik er in een goede tijd wel 25 op een dag.. Bloos

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:20

25 op een dag en ik maar denken dat ik een bokaholic ben Haha!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:20

(niet elke dag hoor, alleen door de week) 's weekends niet...

maar we gaan offtopic..

Ik ben benieuwd hoe moddies over een subforum s & r denken.

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 01:47

Yvonniej schreef:
juno1 schreef:
Ik kom niet in dat soort topics, behalve als ik er op geattendeerd wordt door leden, omdat 'we die toevallig kennen' en er wederom 'een prachtige story' ( verkrachting ) wordt verteld die iedereen meelevend volgt terwijl het een uit de duim gezogen verhaal is ofwel die andere vriendin het niet verder kan vertellen want dat zoveelste account is verwijderd.
Dus komt er een puber die ergens 'iets spannends mist in der jeugd' ondertussen bijna 18 uur op bokt hangt en leest hoe haar leeftijdgenoten sappige details neerzet die zij moet ontberen.
)

zal je dit eens willen toelichten?

Laat ik je proberen duidelijk te maken 'waar ik het over heb' en 'waar ik het niet over zal hebben'
Toelichten betekend namen noemen waarvan ik begrepen heb dat het niet is toegestaan.
PM's welke ik ontvangen heb zijn bestemd voor mij persoonlijk en komen ook niet openbaar.
Als ik eerder mods aanschrijf met een duidelijke uitleg, dingen weerleg die niet kloppen, en men daar totaal niet op reageert is het toch klaar.
Reageer ik in een topic ( altijd netjes en beschaafd en wetend waar ik het dan over heb ) gaat het op slot of verdwijnt zelfs spoorloos van het forum.
Reactie op een paard omdat ik interesse had en meer wilde weten verdwijnt, anderen mogen dan wel critische vragen stellen en dat blijft staan, misschien omdat daar 3 mods zitten die onafhankelijk bepalen wat wel of niet mag.
Vandaar dat ik dan ook had besloten mij alleen nog maar met Technische vragen bezig te houden omdat ik dat dagelijks doe op meerdere fora's en me in te houden, daar waar ik eigenlijk de behoefte had iemand te confronteren met 'het verhaal' waar ze een half forum mee krijgt.
Ik lees erg veel, en daarom zie je ook eerdere topics en ken je het clubje vriendinnen.
De tig nieuwe accountjes die zonder problemen kunnen worden aangemaakt, iedere keer met de mooiste verhalen, zijn we de ene keer 16, zijn we de andere keer getrouwd met kind.
Alleen het komt steeds weer samen op 1 plek, het clubje wat al snel weer in de oude rol vervalt en de personen met naam en toenaam noemen en weet je dat het kwartje weer gevallen is.
Maar ben je ooit begonnen met 'je verhaal' en heb je een ban dan kun je moeilijk opnieuw jouw story vertellen en laat je de ander dat doen.
Ik zei al eens eerder, lezen en tussen de regels door lezen moet je kunnen, maar niet iedereen neemt die moeite.
Uh, ik ben geen puber of heb een reden om wie dan ook aan een paal te nagelen.
Ben 50 en moet dagelijks tactisch met mensen omgaan, wat me door mijn opvoeding goed lukt.
Maar soms heb ik hier heel erg de behoefte om onder zo'n topic met een zeer groot lettertype iets neer te zetten, alleen zal dat niet gewaardeerd worden en is de ban zeker het resultaat.
Dat risico neem ik niet, om reden dat ik nog steeds graag mensen help die computerproblemen hebben en daar mijn kennis en hulp aan wil geven.
En ondertussen nog steeds met verbazing de verhalen lees en me afvraag waar ergens in die opvoeding het is fout gelopen of dat uberhaupt ouders weten wat die kinderen neerzetten.
Dat alles is ook een reden om hier te reageren over de vraagstelling en mijn reaktie dat het een paardenforum is, geen praatgroep voor tieners met teveel fantasie, frustraties en onbeantwoorde verlangens.

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 02:23

Voor mezelf zou ik zeggen dat ik het niet nodig vind maar ik snap wel het probleem van de ouders van de vele jonge kinderen die hier ook naar kijken. Een subforum is dus geen slecht idee. Of in ieder geval een topictitel die duidelijk is! Al kunnen kinderen als ze het willen weten natuurlijk genoeg van zulke dingen vinden op het net, dan komen ze het tenminste niet zomaar tegen.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 13:38

Shadow0 schreef:
Laten we het anders formuleren: het zou fijn zijn als het aantal sex-, relatie-, en verliefdheidstopics op LZP, MW en JH flink ingedamd zou worden.
Kan iedereen zich daar in vinden?

Helemaal mee eens OK dan!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:53

Ik ben niet voor een dergelijke subforum. Voor alles omtrent seks is er een hk topic, voor voorbehofdmiddelen etc een verzameltopic op mw, en alle vriendjes perikelen horen imo op jh thuis, toen ik 15 was vond ik het ook leuk om dat daar te lezen (help ik ben verliefd en hoe leg ik contact etc Haha!)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:02

ik vind dat er best een appart subforum over mag komen. Naast paarden hebben mensen ook andere behoeftes Haha! al zou ik dat niet graag op i-net zetten.
Maargoed mensen die er wel over willen hebben om die gelijk naar een andere site te sturen terwijl ze hier misschien vetrouwde contacten hebben opgebouwd?

Tsja moeilijk zoiets,,, en om nou te zeggen tis een paardenforum dus NEE, dan moeten alle andere onderwerpen die niet over paarden gaan er ook af

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:34

Yessy schreef:
Ik ben niet voor een dergelijke subforum. Voor alles omtrent seks is er een hk topic, voor voorbehofdmiddelen etc een verzameltopic op mw, en alle vriendjes perikelen horen imo op jh thuis, toen ik 15 was vond ik het ook leuk om dat daar te lezen (help ik ben verliefd en hoe leg ik contact etc Haha!)...

inderdaad, het heeft al allemaal een plaats, nu moet er gewoon op die plaats gewezen worden Lachen

trouwens dat ligt in periodes hoor, don't worry. Nu zijn er misschien meer topics en van veel topics komen er ook meer, maar na een tijdje lees je weer hopen topics over andere onderwerpen Lachen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:19

Ik hoef nou niet per sé een sub-gedeelte over seks,maar als de seks gerelateerde topics iets ingedamt kunnen worden,graag!
Ik hoef ook niet te lezen hoe,wie,wat en waar,waarmee en waarom...
Ik denk als er een appart subje voor komt,dat het helemaal uit de pan groeit,nog meer reden voor sommige (niet-paarden)mensen om op bokt te gaat zitten.
Ik zou ik bang zijn dat er bijvoorbeeld een aantal 'vieze mannetjes/vrouwtjes' op bokt komt zitten als een soort van 'dating-zoek-actie'.
Griezelig idee als je bedenkt dat er kinderen van 10 zijn die evt. benadert worden door zo'n seksbelust iemand... Scheve mond

Nu is dit misschien wat ver gezocht,maar het geeft me geen fijn idee.Laten we dat soort praatjes in de [HK] bewaren,en de 'informatieve' dingen over seks in een sticky,ergens in een donker hoekje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 08:24

Ik begrijp helemaal niet waarom zulke onderwerpen op een paardenforum besproken moeten worden. Als die dingen als jeugdhonk mens en maatschappij, het gros van de HK topics kunnen van mij direct door naar de mesthoop. Er zijn op het net zo veel andere forums waar je al die dingen kwijt kunt, waarom zou Bokt daar aan willen voldoen.
Ik bespeur hier toch al een steeds groter wordende vervlakking, het niveau is met de jaren alleen maar gedaald.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 17:54

Ik ben voor!

Op LZP of (in 'jongere gevallen') JH word je gelijk als een eerste klas idioot gewezen op het feit dat dergelijke vragen niet op een paardenforum thuis horen.

Maar wel of je chocoladetaart met bosbesssensap en hondepoep lekker is geworden.

Óf alleen over paarden óf alle onderwerpen toestaan, mits er normaal over gesproken word.

Als iemand nou graag wil weten of je wel eens een trio ervaring hebt gehad? Of dat je wel eens een partnerruol hebt gedaan?

Ik ben vóór!

En dat topic in de HK is meer een gezellig kletsclubje geworden dan een topic waar je met serieuze vragen terecht kan.

Kom op jongens, is seks dan nog echt zon taboe? Wat ben ik dan heerlijk opgevoed, zonder die taboe!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:09

Jippie schreef:
Ik begrijp helemaal niet waarom zulke onderwerpen op een paardenforum besproken moeten worden. Als die dingen als jeugdhonk mens en maatschappij, het gros van de HK topics kunnen van mij direct door naar de mesthoop. Er zijn op het net zo veel andere forums waar je al die dingen kwijt kunt, waarom zou Bokt daar aan willen voldoen.
Ik bespeur hier toch al een steeds groter wordende vervlakking, het niveau is met de jaren alleen maar gedaald.

zo kan je het ook zien. Maar velen vinden het een verruiming van het forum. Want je hoeft nu voor andere zaken niet perse een ander forum op te zoeken en je daar aan te melden.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:15

Yvonniej schreef:
Jippie schreef:

zo kan je het ook zien. Maar velen vinden het een verruiming van het forum. Want je hoeft nu voor andere zaken niet perse een ander forum op te zoeken en je daar aan te melden.

Precies en de meeste voelen zich toch in zekere zin vertrouwder op bokt dan op een wildvreemd forum.

Een forum wat alleen over seks gaat zou ik me nooit aanmelden. Je weet nooit of je met een vieze vent of een uitgerekte prostituee zit te praten.

Hier op bokt heb je tenminste nog het idee dat je met 'normale' mensen zit te praten die je toch min of meer vertreouwd

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:16

Ja precies..

(moest wel even lachen om je uitleg Haha!)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:16

Hihi maakt het duidelijker zo he Tong uitsteken

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:29

Ik verbaas me regelmatig over wat er allemaal op Bokt wordt gezet. Maar de meeste topics die ik echt niet wil lezen hebben een titel die mij al doet besluiten dat dit 'm niet gaat worden. Of ik klik het gewoon weer weg. Ik denk dat het heel moeilijk is om een grens te trekken wat nog wel mag en wat niet meer. Een apart subforum dat je kunt weglaten is misschien wel handig voor degenen die niet op allerlei details zitten te wachten, maar zoals al werd aangegeven draagt het denk ik bij tot nog grotere aantallen van dergelijke topics. Plus dat het mensen aantrekt waar je niet op zit te wachten.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:35

Ellebel schreef:
Ik verbaas me regelmatig over wat er allemaal op Bokt wordt gezet. Maar de meeste topics die ik echt niet wil lezen hebben een titel die mij al doet besluiten dat dit 'm niet gaat worden. Of ik klik het gewoon weer weg. Ik denk dat het heel moeilijk is om een grens te trekken wat nog wel mag en wat niet meer. Een apart subforum dat je kunt weglaten is misschien wel handig voor degenen die niet op allerlei details zitten te wachten, maar zoals al werd aangegeven draagt het denk ik bij tot nog grotere aantallen van dergelijke topics. Plus dat het mensen aantrekt waar je niet op zit te wachten.

Ik denk dat het mensen aantrekken waar je niet op zit te wachten wel mee valt.
Er zijn veel meer andere site's die een veel grotere aantrekkingskracht hebben voor deze mensen. En al helemaal omdat het boktbeleid wel streng (maar rechtvaardig) is zou dat wel meevallen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:38

bovendien moeten ze dan eerst nog 25 nuttige paardenposts gaat posten...

maar goed, zoals ik al zei, mij maakt het niks uit.. als het HK topic dan maar niet verdwijnd, want die is veel te gezellig Haha!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:47

Shiloh schreef:

maar goed, zoals ik al zei, mij maakt het niks uit.. als het HK topic dan maar niet verdwijnd, want die is veel te gezellig Haha!

Ja

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:57

Een apart subforum lijkt mij een prima idee. Ja

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:04

Ik kan me best voorstellen dat je een bepaalde vertrouwdheid hebt met bepaalde medebokkers en dat je daarom juist graag hier iets bespreekt wat je op een ander forum nooit zou doen. Maar tegelijkertijd moet je je ook realiseren dat niet iedereen op jouw ontboezemingen zit te wachten. Het zou gewoon prettig zijn om een oplossing te vinden die aan beide punten tegemoet komt.

Het voordeel van 25 paardenposts is dat die blijkbaar een behoorlijk onoverbrugbare drempel zijn voor niet paardemensen, gezien hun reacties in een ander topic Haha! Dus de angst dat mensen speciaal voor dit soort topics (of andere niet paardentopics) lid worden is denk ik nu niet meer echt nodig.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 23:51

ben het met kral66 eens verder.

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 23:59

Citaat:
Ik denk dat het mensen aantrekken waar je niet op zit te wachten wel mee valt.
Er zijn veel meer andere site's die een veel grotere aantrekkingskracht hebben voor deze mensen. En al helemaal omdat het boktbeleid wel streng (maar rechtvaardig) is zou dat wel meevallen.

Dus denk je dat je de deur dicht hebt voor een viezerik die g**lt op dit soort verhalen ?
Als ze al kikken op het onbenullige gezwets van een puber op MSN, dan doen dit soort topics veel meer beloven dan ze waar maken.
Was het al niet zo dat sommige kerels denken dat vrouwen uitlokken en daarom alles geoorloofd is ?
En helemaal als er met naam en toenaam hun hele levensgeschiedenis op bokt is terug te vinden.
Die deur bij Bokt staat wagenwijd open hoor, je weet nooit wie er achter dat accountje zit en mocht er een 25 post nodig zijn om ergens te lezen of te reageren dan is dat toch zo gedaan.
Hier wordt simpel gedacht, die lui zijn slimmer.