Dat paardemensen ook over andere onderwerpen praten vind ik niet zo gek, het zijn soms net mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Volgens mij heeft Kiwiko haar dochter een account voor haar 8e verjaardag gegeven![]()
Dat paardemensen ook over andere onderwerpen praten vind ik niet zo gek, het zijn soms net mensenWat mij wel verbaasde waren de reacties van een aantal mensen in een ander topic die helemaal over de rooie gingen omdat ze 25 paardenposts moesten hebben om in hun niet-paardentopic te kunnen posten.
Yvonniej schreef:juno1 schreef:Ik kom niet in dat soort topics, behalve als ik er op geattendeerd wordt door leden, omdat 'we die toevallig kennen' en er wederom 'een prachtige story' ( verkrachting ) wordt verteld die iedereen meelevend volgt terwijl het een uit de duim gezogen verhaal is ofwel die andere vriendin het niet verder kan vertellen want dat zoveelste account is verwijderd.
Dus komt er een puber die ergens 'iets spannends mist in der jeugd' ondertussen bijna 18 uur op bokt hangt en leest hoe haar leeftijdgenoten sappige details neerzet die zij moet ontberen.
)
zal je dit eens willen toelichten?
Shadow0 schreef:Laten we het anders formuleren: het zou fijn zijn als het aantal sex-, relatie-, en verliefdheidstopics op LZP, MW en JH flink ingedamd zou worden.
Kan iedereen zich daar in vinden?
Yessy schreef:Ik ben niet voor een dergelijke subforum. Voor alles omtrent seks is er een hk topic, voor voorbehofdmiddelen etc een verzameltopic op mw, en alle vriendjes perikelen horen imo op jh thuis, toen ik 15 was vond ik het ook leuk om dat daar te lezen (help ik ben verliefd en hoe leg ik contact etc)...
Jippie schreef:Ik begrijp helemaal niet waarom zulke onderwerpen op een paardenforum besproken moeten worden. Als die dingen als jeugdhonk mens en maatschappij, het gros van de HK topics kunnen van mij direct door naar de mesthoop. Er zijn op het net zo veel andere forums waar je al die dingen kwijt kunt, waarom zou Bokt daar aan willen voldoen.
Ik bespeur hier toch al een steeds groter wordende vervlakking, het niveau is met de jaren alleen maar gedaald.
Yvonniej schreef:Jippie schreef:Ik begrijp helemaal niet waarom zulke onderwerpen op een paardenforum besproken moeten worden. Als die dingen als jeugdhonk mens en maatschappij, het gros van de HK topics kunnen van mij direct door naar de mesthoop. Er zijn op het net zo veel andere forums waar je al die dingen kwijt kunt, waarom zou Bokt daar aan willen voldoen.
Ik bespeur hier toch al een steeds groter wordende vervlakking, het niveau is met de jaren alleen maar gedaald.
zo kan je het ook zien. Maar velen vinden het een verruiming van het forum. Want je hoeft nu voor andere zaken niet perse een ander forum op te zoeken en je daar aan te melden.
Ellebel schreef:Ik verbaas me regelmatig over wat er allemaal op Bokt wordt gezet. Maar de meeste topics die ik echt niet wil lezen hebben een titel die mij al doet besluiten dat dit 'm niet gaat worden. Of ik klik het gewoon weer weg. Ik denk dat het heel moeilijk is om een grens te trekken wat nog wel mag en wat niet meer. Een apart subforum dat je kunt weglaten is misschien wel handig voor degenen die niet op allerlei details zitten te wachten, maar zoals al werd aangegeven draagt het denk ik bij tot nog grotere aantallen van dergelijke topics. Plus dat het mensen aantrekt waar je niet op zit te wachten.
Shiloh schreef:
maar goed, zoals ik al zei, mij maakt het niks uit.. als het HK topic dan maar niet verdwijnd, want die is veel te gezellig
Citaat:Ik denk dat het mensen aantrekken waar je niet op zit te wachten wel mee valt.
Er zijn veel meer andere site's die een veel grotere aantrekkingskracht hebben voor deze mensen. En al helemaal omdat het boktbeleid wel streng (maar rechtvaardig) is zou dat wel meevallen.