[Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: [Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:23

Boemba schreef:
waarom worden er dan topics geopend als dit puur voor de paarden is klink klare onzin vind ik het en ik ben hier terecht gekomen door iemand met een paard die zelf tot vandaag de dag ook niet had gereageerd in het informatiefe topic

Omdat paardenliefhebbers soms ook bezig zijn met dingen naast hun paarden en daar graag over willen praten met andere paardenliefhebbers.
Niet om mensen naar het forum te halen die helemaal niet geinteresseerd zijn in paarden.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:24

Ik zou zo zeggen richt een fotoforum op en haal iedereen daarnaar toe

Heb je iedereen die je wil bereiken, op je eigen forum

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:24

Ik ben heb mij aangemeld voor de meetings om mensen in de buurt te leren kennen dat gaat toch ook over paarden en die berichten tellen ook niet mee. Huilen

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:25

joel schreef:
BartVB schreef:
Onder andere in verband met de verscherpte regels voor Schaduw Accounts is het vanaf nu niet meer mogelijk te posten op de niet-paardenforums als je net nieuw bent op Bokt. Je kunt vanaf nu pas op deze forums komen nadat je tenminste 25 nuttige berichten hebt geplaatst op de paarden forums. Je kunt via deze link controleren of je dat inderdaad al gedaan hebt.

Er komt zo ook een link naar dat toegangscript in de melding die je krijgt als je toch probeert te posten.

de IDIOOTSTE regel van heel het spel hier, ik ben hier al maanden aanwezig, ik post doodleuk her en der, ik heb GEEN verstand van paarden, en PLOTS!!

ja plots kan ik nergens meer een berichtje posten!!!
ja echt nergens meer, ik had her en der gezellige gesprekken en discussies die ik graag meevolgde en in meedeed, maar zoals ik al zij.. ik heb geen verstand van paarden, hoe ga jij dan van mij verwachten dat ik 25 nuttige berichten ga moeten posten over die dieren??? als ik er wat ga posten zal het als "spam" gezien worden, en dan verwijderen ze dat... en dan sta ik nog nergens...

kan je niet gewoonweg iedereen die rechten al geven die al langer dan 2 maand op bokt zitten ofzow.. op dit moment toch....

als jullie het flikken om andere dergelijke onderwerpen op deze mannier ontoegankelijk te maken, dan zie je mij hier nietmeer, en ik zal niet de enigste zijn... mooie pesterijen noem ik dit.. gewoonweg discriminatie van de niet paardenkenners die op bokt zitten voor de diverse andere interesante onderwerpen.

Groeten Joël

amen sluit me er compleet bij aan

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:27

In een manege mag je toch ook met vrienden naar binnen, om over allerhande dingen te praten. Daar wordt toch ook niet aan de deur gezegt heb je niks met paarden dan kom je er niet in Boos!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:28

Echwel schreef:
Ik zou zo zeggen richt een fotoforum op en haal iedereen daarnaar toe

Heb je iedereen die je wil bereiken, op je eigen forum

blijf jij lekker maar in je eigen beperkt weereldje leven, ik weet niets van paarden, maar wil dat dan zeggen dat ik gewoonweg niet welkom ben hier... dan is dat snel opgelost hoor.
ondanks ik niets van paarden ken, heb ik intussen veel bokkers zowel wel als niet paardenkenners geholpen met hun vragen en dergelijke, als een amazone foto's maakt van haar beestje, en daar tips voor wil.. en al haar mede amazone's er geen verstand van hebben.. dan zijn wij het wel die hen helpen hoor... wees gerust, jullie zijn niet alleen... pure discriminatie gewoon.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:29

Boemba schreef:

Waarom wil je nu perse op een paardenforum foto's bewerken in plaats van op de fotoforums die daar speciaal voor zijn gemaakt?

Dat gedeelte snap ik dus echt niet. Dit forum is in de eerste plaats een paardenforum met wat subforums omdat ook paardenmensen meer interesse's hebben dan alleen paarden.
Daarmee is het geen forum geworden voor fotograven, fotobewerkers en weet ik het wat die totaal geen interesse hebben in paarden.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:31

sluit ik me helemaal op aan, maar als jullie van mij advies wil zal ik ze geven hoor, maar onzin is het wel

ThePast03

joel schreef:
blijf jij lekker maar in je eigen beperkt weereldje leven, ik weet niets van paarden, maar wil dat dan zeggen dat ik gewoonweg niet welkom ben hier... dan is dat snel opgelost hoor.
ondanks ik niets van paarden ken, heb ik intussen veel bokkers zowel wel als niet paardenkenners geholpen met hun vragen en dergelijke, als een amazone foto's maakt van haar beestje, en daar tips voor wil.. en al haar mede amazone's er geen verstand van hebben.. dan zijn wij het wel die hen helpen hoor... wees gerust, jullie zijn niet alleen... pure discriminatie gewoon.

Het gaat er niet om dat je niets van paarden weet maar dat je jezelf niet eens wilt interesseren in paarden. Als je jezelf wel zou interesseren zou je totaal geen moeite hebben met die 25 posts (persoonlijk vind ik dat eigenlijk nog veel te laag). Vragen genoeg dan lijkt me.

Met discriminatie heeft het niets te maken. De eigenaren van dit forum mogen gewoon de regels bepalen zoals zij dat willen, take it, or leave it.
Net zoals jij in je eigen huis mag doen wat je zelf wilt.

joel

ThePast03 schreef:
waarom wil je nu perse op een paardenforum foto's bewerken in plaats van op de fotoforums die daar speciaal voor zijn gemaakt?

omdat het hier intersant is en meer gevarieerder?

ThePast03 schreef:
Dat gedeelte snap ik dus echt niet. Dit forum is in de eerste plaats een paardenforum met wat subforums omdat ook paardenmensen meer interesse's hebben dan alleen paarden.
Daarmee is het geen forum geworden voor fotograven, fotobewerkers en weet ik het wat die totaal geen interesse hebben in paarden.

laten we het eens zijn. dat het in de eerste plaats een paardenforum is.

maar laten we het ook eens zijn dat op de 2de plaats dit forum diend om elkaar te helpen,
en laat ik nu net iemand zijn die graag helpt...

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:32

Citaat:
blijf jij lekker maar in je eigen beperkt weereldje leven,
Ik denk dat mijn wereld veelzijdiger is dan de jouwe, dus hier niet over gaan oordelen aub.

Waarom in hemelsnaam op een paardenforum mopperen als men wil dat je eerst laat zien dat je een binding met paarden hebt..

Als ik bij de punnikclub kom vragen ze ook wat mijn werkstukken zijn.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:33

joel schreef:
maar laten we het ook eens zijn dat op de 2de plaats dit forum diend om elkaar te helpen,
en laat ik nu net iemand zijn die graag helpt...

Waartoe dit forum dient is aan de eigenaren van dit forum niet aan ons.
En als ik advies wil over fotograveren ga ik echt wel naar een fotoforum en het niet hier op bokt vragen. Dus of het nu zo'n verlies is dat we geen raad meer kunnen vragen?

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:34

ThePast03 schreef:
Het gaat er niet om dat je niets van paarden weet maar dat je jezelf niet eens wilt interesseren in paarden. Als je jezelf wel zou interesseren zou je totaal geen moeite hebben met die 25 posts (persoonlijk vind ik dat eigenlijk nog veel te laag). Vragen genoeg dan lijkt me.

als je ergens een post van mij kan vinden op het hele forum waarin ik het onderlijnde gedeelte van jou tekst heb vertelt dan geef ik een vat voor iedere paardenkenner van Bokt!

ik heb verteld dat wanneer ik mijn moeite wi lsteken in de 25 posts dat deze als spam worden aanzien en verwijderd worden, zoals eerder al gebeurd is... en DAN!! ja dan doe ik moeite maar wat nut heeft het als het toch weer verwijderd word want dan staan we toch weer gelijk op 0

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:34

ThePast03 schreef:
Boemba schreef:

Waarom wil je nu perse op een paardenforum foto's bewerken in plaats van op de fotoforums die daar speciaal voor zijn gemaakt?

waarom niet als ik nou per toeval via via hier terecht kom, hadden ze gelijk moeten mailen o geen paarden kandidaat, je komt er hier niet in
kijk maar nu zit ik hier al vanaf januarie te posten heb een topic samen met pipanda overgenomen kan je er niet mee doorgaan omdat iemand de regels verranderd, sorry hoor maar dat vind ik echt niet kloppen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:36

Fijn is dat.... mijn lieve vriendje die nu evenlang als ik lid is van bokt, kan nu dus niet meer reageren (vanaf 2003 lid en 1500 posts....) En hij heeft niet zoveel ervaring met paarden dat hij nuttige tips kan geven op de paardenfora....

Wat doen we daarmee??

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:36

Echwel schreef:
Waarom in hemelsnaam op een paardenforum mopperen als men wil dat je eerst laat zien dat je een binding met paarden hebt..

joel schreef:
bokt heeft meer te bieden dan enkel paarden alleen.

lezen blijft een kunst, het begrijpen hebben we nog niet gekend.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:39

joel schreef:
ik heb verteld dat wanneer ik mijn moeite wi lsteken in de 25 posts dat deze als spam worden aanzien en verwijderd worden, zoals eerder al gebeurd is... en DAN!! ja dan doe ik moeite maar wat nut heeft het als het toch weer verwijderd word want dan staan we toch weer gelijk op 0

Als je echt interesse hebt in paarden worden die 25 posts geen spam maar stel je serieuze vragen omdat je serieuze interesse hebt.
Waar jij het nu over hebt is net doen alsof je serieuze interesse hebt, dat is heel wat anders.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:39

Joel ik vind dat je nu heel persoonlijk op de man gaat spelen, en daar hou ik niet van.

Je zult in je leven dingen moeten accepteren, en dit is er één van.
Het heeft geen nut om mij of wie dan ook belachelijk te maken.
Het is jouw probleem, dus laat dat zo blijven

Goeden avond verder

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:41

Moderatoropmerking:
Graag weer ontopic en houdt het een beetje gezellig

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:44

ow heb ik plots iets bovengehaald waarop je geen antwoord weet? jammer dan dat is jouw probleem dan, niet het mijne,

het is dan ook zeer duidelijk dat jullie doodgraag een beperkt groepje willen creêren dat hoofdzakelijk enkel en alleen paarden kenners zijn.. nou dat kan je op de topsport forums ook doen.. net als ik op een nerdensite over fotografie kan zitten.. wat ik namelijk al doe..

ik zit hier omdat het gezellig is/was, het was vrij, een zeer goed moderatorschap en toch in de mate van streng maar aanvaardbaar en realistisch... maargoed... jullie hebben zolang ook ander publiek aanvaard! bokt is groot geworden door de diversiteit dat het te bieden heeft.. begrijp je dat wel? en het is net nu dat je heel dat positief vlak van bokt de prullemand in gooit, een hele hoop mensen die al maanden tot jaren lang lid zijn aan de kant duwd en buitensluit om wat;.. om schuilaccounts tegen te gaan...???

moeten voor die 50 schuilaccounts nu echt 800man buitengesloten worden ?

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:47

En die lui met schaduwaccounts draaien waarschijnlijk hun handen niet om voor die 25 posts dus die blijven toch Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:48

joel schreef:
bokt is groot geworden door de diversiteit dat het te bieden heeft.. begrijp je dat wel? en het is net nu dat je heel dat positief vlak van bokt de prullemand in gooit, een hele hoop mensen die al maanden tot jaren lang lid zijn aan de kant duwd en buitensluit om wat;.. om schuilaccounts tegen te gaan...???

moeten voor die 50 schuilaccounts nu echt 800man buitengesloten worden ?

Nee dat begrijp ik niet. Toen ik op Bokt kwam was het ook al een groot forum en er was een stuk minder diversiteit. Persoonlijk vond ik dat een stuk beter, maar tijden veranderen Knipoog
Of je nu een positief vlak weggooit betwijfel ik. Als je dit door laat gaan heb je straks minder paardenmensen dan "algemene" mensen en ik denk niet dat dat een verbetering is.

Volgens mij gaat dit ook niet alleen over de SA's maar gewoon over het feit dat Bokt toch in de eerste plaats een paardenforum moet blijven.
En ik blijf erbij dat mensen die op zijn minst interesse hebben in paarden geen enkele moeite zouden moeten hebben om 25 posts te krijgen.
Als je die interesse niet eens wilt tonen zit je volgens mij toch echt verkeerd op een paardenforum.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:49

Goed zeg, die groene Mod aanwijzing!!
Nu valt het tenminste op.

Ik vind het een hele redelijke regel hoor. En inderdaad, ook al heb je geen verstand van paarden; je zit wèl op een PAARDEN forum. Je kunt inderdaad ook vragen stellen en je mengen in gesprekken, omdat je wat wilt leren.
Kansen genoeg, als je het maar wilt.

Hoe kom je aan die cijfers Joel?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:50

pipanda schreef:
En die lui met schaduwaccounts draaien waarschijnlijk hun handen niet om voor die 25 posts dus die blijven toch Knipoog

Het gaat niet alleen over de SA's, lees de eerste pagina van dit topic eens.
Uit de post van Bart:

Het is inderdaad een strenge regel maar de hoeveelheid SAs werd echt veel te gek en daarnaast is Bokt een paardensite. Als je hier komt voor de politieke discussies dan zit je op de verkeerde site Voor iemand met een interesse in paarden is de 25 posts grens niet echt een belemmering. De niet-paardenfora zijn een extra dienst aan de trouwe paardminnende gebruikers. Overigens heb je vanaf nu ook maar 25 berichten nodig voor toegang tot forums als De Huiskamer.

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:51

Ik heb al 7 jaar een paard en ben dus zeker geintresserd, maar er lopen hier een hoop topics waarvan ik denk waar gaat het over . Clown