Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Jeetje Sundancer. Weer goed op dreef met je FUD campagne?We hebben echt geen blik censuurmods ofzo in een kelder zitten die een paar maanden na dato topics verplaatsen naar een doofpot forum ofzo... Als er topics worden verwijderd dan is dat of op het moment dat iets compleet uit de hand gelopen is of nadat we een verzoek tot verwijdering hebben gekregen (maar dat soort verzoeken wordt maar zeer zelden gehonereerd).
Effectiever dan een hoop FUD is het nemen van een banner op Bokt, daar bereik je ook veel meer gebruikers mee
@Billy, idd, het feit dat de discussiepartners elkaar nu vaak niet kennen is een van de grote verschillen met toen. Vroeger wist je dat je de reacties van user X met een flinke korrel zout moest nemen en dat je bij je kritiek op user Y een beetje voorzichtig moest zijn. Nu is dat totaal niet meer en zullen we idd wat vaker in moeten grijpen als iemand op een nogal, eeh, felle manier zijn/haar mening duidelijk maakt. Pittige discussies zijn prima maar 200 mensen die zeggen dat iemand dom/slecht/achtelijk/etc bezig is is niet nuttig en niet constructief. Iemand voor rotte vis uitmaken omdat hij/zij vind dat het CDA politiek gezien goed bezig is is ook niet echt nuttig/wenselijk. Een flinke discussie is helemaal niets mis mee maar wel onder voorwaarden. Laat de ander in zijn/haar waarde, blijf naar elkaar luisteren en ga niet met 200 man hetzelfde roepen.
Maar goed, we gaan flink offtopic
Sundancer schreef:Juist Billy
Nu ff voorbeeld KiWiKo,
Jij bent nog nooit door rood gereden...maar nu ben je vandaag per ongeluk door rood gereden.... En je krijgt een bekeuring, ga je dan ook zeggen, meneer de agent, ik vind dit niet eerlijk.
Wat ik dus wil zeggen, iedereen moet net zo behandeld worden....alle mensen zijn gelijk
KiWiKo schreef:alane er zijn mensen op dat "andere" forum die ik persoonlijk heel graag terug zou zien......... Lovely bijvoorbeeld.... Sp is nu terug, ben ik ook blij om.
KiWiKo schreef:En natuurlijk worden er slechte beslissingen gemaakt, maar dat is in elke organisatie zo of het nou Kim Ruitersport is Alhold of Bokt dat maakt niet uit. en zo een organisatie moet dan dealen met de gevolgen, aboluut...... maar het moet geen heksenjacht worden en mensen moeten niet in gaan breken op dit forum...... want dan ben je in mijn ogen net even iets "slechter" dan de organisatie.......... en misschien zelfs strafbaar...... maargoed dat mag Bart uitzoeken
KiWiKo schreef:maar ook anders als het gesprek in de kantine tijdens de pauze waar toevallig die ene zieke collega niet bij is?
Ellende schreef:Talsha vroeg mij over de mail of ik hier neer wilde zetten dat zij het ondertussen met Anya heeft uitgesproken.
Alane schreef:
@Slimmerik: Er zou sowieso geen vuile was moeten te zijn... maar ehm gaan we dan nu ook de klikkers maar van www gooien omdat ze een ander bewust verlinken?
KiWiKo schreef:Sundancer schreef:Juist Billy
Nu ff voorbeeld KiWiKo,
Jij bent nog nooit door rood gereden...maar nu ben je vandaag per ongeluk door rood gereden.... En je krijgt een bekeuring, ga je dan ook zeggen, meneer de agent, ik vind dit niet eerlijk.
Wat ik dus wil zeggen, iedereen moet net zo behandeld worden....alle mensen zijn gelijk
nee , als ik fout ben dan accepteer ik de straf.......... maar ik denk dat jehet wel kan vergelijken met het puntenrijbewijs........
KiWiKo schreef:
Feit is dat de mods zich hebben laten verleiden tot roddel en achterklap op een besloten niet openbaar forum
Feit is dat er mensen zijn die hebben ingebroken en deze informatie hebben gestolen om daarmee de mods zwart te maken.
Feit is (en eigenlijk vind ik DAT het ergste) dat ik een hele dag niet heb kunnen bokken door dit getrut![]()
![]()
En nu mag een ieder voor zichzelf bepalen wat feitelijk erger is........
KiWiKo schreef:Sundancer schreef:Juist Billy
Nu ff voorbeeld KiWiKo,
nee , als ik fout ben dan accepteer ik de straf.......... maar ik denk dat jehet wel kan vergelijken met het puntenrijbewijs........Citaat:odetteke
En als je nog een keer lief lacht tegen meneer agent (of juist heel geschrokken kijkt) heb je zelfs kans dat hij het bij een waarschuwing laat. Zelfs bij de politie is het geen gelijke monniken, gelijke kappen.
Billy schreef:Tieneke, dat de betreffende personen geen heilige boontjes zijn, is nog geen reden om ze te kwetsen