Kan dit zomaar op Bokt?????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoaC

Re: Kan dit zomaar op Bokt?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:19

Oestinja; wat ben je verschrikkelijk kinderachtig bezig!
Heb net even gelezen in het topic en zie dat je daar zelfs op de voorwaarden ingaat om zo mee te mogen doen; toen gaf je niks aan van problemen met de eisen.
Erg zielig om hier nu schijnheilig een topic te openen; en je zet je zelf voor schut door het nog over een fout persoon te hebben ook.
Get a life!

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:20

Neenee, ik heb gewoon de regels nog eens doorgelezen NoaC.... bovendien bleek nergens uit dat het over het ex-vriendje van iemand van dat topic ging.
Bovendien is dat punt 6 wat ik erg omstreden vind, zo suggestief dat er aardig wat mensen waren die er ook het hunne van dachten. Of het daadwerkelijk over de ex-vriend van een van de posters uit desbetreffend topic gaat valt nog maar te bezien en daarom vind ik en een aantal andere mensen het niet meer dan normaal dat dat soort dingen weg moeten worden gehaald.
Laatst bijgewerkt door oestinja op 22-07-06 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:21

Dames, vorige pagina heb ik toch vriendelijk verzocht om persoonlijke opmerkingen achterwege te laten?!
Doe dat dan ook. Knipoog

Ik wil het topic graag open houden, maar jullie maken het er zo niet makkelijker op. Knipoog

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:22

oestinja schreef:

Lol hebben is prima maar niet over de rug van anderen en beperk je lol dan tot je eigen topic????

Inderdaad Oestinja! Doe het zelf dan ook!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:22

ik vind het ook wat doordravend hier........

Punt 6 kan en zou niet moeten mogen....... das duidelijk. Wie of wat daar ook mee bedoeld wordt.

en verder........ als hun een besloten topic willen, willen hun dat Haha! Haha! who cares Haha!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:25

aerdenhout1 schreef:
Eigenlijk heb ik altijd gedacht dat BOKT iets met paarden te maken had!!!!! Maar je mag NIET van paarden houden ,of je moet het geheim houden om mee te kunnen doen??????

Jeetje...ik zag net een onderdeel "het leven zonder paarden" staan! Misschien moet JIJ dan maar alle modies aan klagen! Hoe durven ze op een paardentopic! De moddies nog wel...... Clown

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:27

oestinja schreef:
Neenee, ik heb gewoon de regels nog eens doorgelezen NoaC.... bovendien bleek nergens uit dat het over het ex-vriendje van iemand van dat topic ging.
Bovendien is dat punt 6 wat ik erg omstreden vind, zo suggestief dat er aardig wat mensen waren die er ook het hunne van dachten. Of het daadwerkelijk over de ex-vriend van een van de posters uit desbetreffend topic gaat valt nog maar te bezien en daarom vind ik en een aantal andere mensen het niet meer dan normaal dat dat soort dingen weg moeten worden gehaald.

Nou, als je het echt wil weten of het zo is of dat ze er maar een draai aan geven heb je nog wel wat te lezen denk ik zo! Succes!

En niet op alle slakken zout leggen; het valt wel heel erg op dat je een bepaalde groep mensen moet hebben....niet zo volwassen lijkt me.
Maak je druk om belangerijkere dingen.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:28

Sjoert schreef:
Dames, vorige pagina heb ik toch vriendelijk verzocht om persoonlijke opmerkingen achterwege te laten?!
Doe dat dan ook. Knipoog

Ik wil het topic graag open houden, maar jullie maken het er zo niet makkelijker op. Knipoog

O, sorry.
Maar ik zeg het liever zo dan rare topic openen om iemand onderuit te halen. Sorry, zal mijn stijl aanpassen. Clown

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:31

Oestinja, in mijn profiel staan 3 linken naar topics van ons in de HK.

Lees ze allemaal eens door en kom er dan achter dat Jeweetwelwie gewoon mijn ex is. Diegene waar we laatst nog over gePBt hebben, weet je wel? Die ex-collega van jou. Rolf!

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:31

NoaC, zoals je hebt kunnen lezen gaat het niet om personen maar om een punt en wel punt 6, dat nogal omstreden overkomt. Verder stel ik voor dat jij me niet gaat vertellen waar ik me wel en niet druk om zal gaan maken. Dus als je wat wilt melden, dan verzoek ik je vriendelijk om on-topic te blijven en niet persoonlijk te worden, het was mijn opzet om gewoon duidelijkheid te verkrijgen zonder het op de persoon te spelen, wat ik verder ook niet heb gedaan. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:33

oestinja schreef:
verzoek ik je vriendelijk om on-topic te blijven en niet persoonlijk te worden

Het hele topic gaat nergens over, dus het is ook moelijk ontopic te krijgen he Haha!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:34

Indirect gaat het je wel zeker om een bepaalde groep personen dwars zitten. Jammer dat je het zo opvallend doet en er dan nog schijnheilig over doet ook.
Wat maak je je druk om een punt in een HK waar je zelf eers zooooo graag lid van wilde worden? Toen viel je er ook niet over...

Volgens mij valt dit onder persoonlijke vete; zal eens een modie pb-en.
Laatst bijgewerkt door NoaC op 22-07-06 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:35

Dan nog Quel, haal dat punt 6 maar weg want wat voor jij en andere mensen een weet is, kan voor anderen hele rare vragen oproepen. Verder ga je hier weer in op dingen die per PB zijn besproken maar dat is niet de bedoeling lijkt mij....
Het is ook niet zo aardig dat je hier in één adem noemt dat R en ik ex-collega's zijn, dat hoef je niet op Bokt neer te zetten. Ik tem even.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:36

Het lijkt mij persoonlijk voor ts en voor bokt beter dat dit topic op slot gaat Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:37

NoaC schreef:
Indirect gaat het je wel zeker om een bepaalde groep personen dwars zitten. Jammer dat je het zo opvallend doet en er dan nog schijnheilig over doet ook.
Wat maak je je druk om een punt in een HK waar je zelf eers zooooo graag lid van wilde worden? Toen viel je er ook niet over...

Ik ben ook al met een Mod aan het Pben, want het ligt er erg dik bovenop waar ze mee bezig is.

Maar ik heb in PBtjes gekregen van TS wat de opzet is geweest om uberhaupt in ons HK topic te reageren en dat is idd om dwars te liggen. Daar is het niet gelukt, dus probeert ze het op deze manier. En waarom? Omdat veel mensen bij ons in het topic AFZONDERLIJK mensen zijn die gek zijn op een goede discussie. En dat mag niet.

Grietzz

Moet je je tegenwoordig ook al voor je ex-collega's schamen dan? Verward

NoaC

Maar als het per pb besproken is weet je het dus? Waarom dit topic? Blijven volhouden dat het niet is om bepaalde mensen dwars te zitten? Knipoog

En wie ben jij om te beslissen of ze iets moeten weghalen? Roeping als Moddie gemist?
PB gewoon een moddie als je dat wil lijkt me.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:39

NoaC schreef:
Maar als het per pb besproken is weet je het dus? Waarom dit topic? Blijven volhouden dat het niet is om bepaalde mensen dwars te zitten? Knipoog

Het is dat ik hier geen ban voor wil riskeren, anders had ik de PB hier wel ff neergeplant.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:39

Quellian schreef:
NoaC schreef:

Ik ben ook al met een Mod aan het Pben, want het ligt er erg dik bovenop waar ze mee bezig is.

Maar ik heb in PBtjes gekregen van TS wat de opzet is geweest om uberhaupt in ons HK topic te reageren en dat is idd om dwars te liggen. Daar is het niet gelukt, dus probeert ze het op deze manier. En waarom? Omdat veel mensen bij ons in het topic AFZONDERLIJK mensen zijn die gek zijn op een goede discussie. En dat mag niet.

Sorry maar nu betrap ik je toch op een leugen, ik heb je niets gepbt over wat de opzet was om in jullie HK-topic te posten want er was geen opzet in het spel. Bovendien hou je je alweer niet aan de Bokt-regels, je raast er maar wat op los over inhoud van PB's en zoals je wel weet is het niet toegestaan om dat op Bokt neer te zetten.
Een goede discussie, ja prima, jammer dat er groepen zijn die er zo snel een rel van maken en dan vooral alleen maar one-liners brengen.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:41

Grietzz schreef:

Ik zeg op een openbaar forum niets maar dan ook niets over mijn collega's.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:42

oestinja schreef:
Sorry maar nu betrap ik je toch op een leugen, ik heb je niets gepbt over wat de opzet was om in jullie HK-topic te posten want er was geen opzet in het spel. Bovendien hou je je alweer niet aan de Bokt-regels, je raast er maar wat op los over inhoud van PB's en zoals je wel weet is het niet toegestaan om dat op Bokt neer te zetten.
Een goede discussie, ja prima, jammer dat er groepen zijn die er zo snel een rel van maken en dan vooral alleen maar one-liners brengen.

1. Geen leugens van mijn kant. Voor de mensen die het Pbtje willen lezen; mijn PB box staat open Lachen Alleen zullen een bepaalde groep hier geen reactie krijgen van me.
2. Ik hou me prima aan de boktregels, ik heb geen PB van jou gequote en hier neergezet Lachen De reden waarom ik dat niet doe staat hierboven Lachen
3. Ik zie nergens rellen hoor Lachen Wij zijn stuk voor stuk mensen met een eigen mening, daar zijn er 16 miljoen van in Nederland. Vrijheid van meningsuiting Lachen

En last but not least: maak je niet zo druk met dit warme weer. Ga geen dingen zoeken die er niet zijn, je hebt alleen jezelf ermee Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:43

oestinja schreef:
Grietzz schreef:

Ik zeg op een openbaar forum niets maar dan ook niets over mijn collega's.

Hoeft ook niet, ik zeg ook niet dat je dat wel doet. Ik gaf alleen aan dat we een tijdje geleden ook een prettige PB-wisseling hebben gehad Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:44

Quellian schreef:
NoaC schreef:

Het is dat ik hier geen ban voor wil riskeren, anders had ik de PB hier wel ff neergeplant.

Beter lezen, dit gaat over het feit dat er een PB naar een mod is gegaan over PUnt 6, waar tot op heden niks mee is gedaan. Dus dit gaat niet over PB's tussen jou en andere bokkers, Quellian, het is niet nodig dat je de zaken zo op jezelf betrekt. Dit topic gaat niet over jou, maar over punt 6.
zucht.... begrijpend lezen is moeilijk he......

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:47

oestinja schreef:
Beter lezen, dit gaat over het feit dat er een PB naar een mod is gegaan over PUnt 6, waar tot op heden niks mee is gedaan. Dus dit gaat niet over PB's tussen jou en andere bokkers, Quellian, het is niet nodig dat je de zaken zo op jezelf betrekt. Dit topic gaat niet over jou, maar over punt 6.
zucht.... begrijpend lezen is moeilijk he......

Punt 6 is in overleg met punt 6 bedacht Ja Dus ja, mag ik het me aantrekken? Lachen
"Jeweetwelwie" mag van mij ook veranderd worden in "de ex van Diaantje, Diane, Quellian of whatever" of gewoon "Rolf". Ik vind het allemaal prima, maar wij in het topic weten WIE er bedoeld wordt met "Jeweetwelwie". Dan is het prima toch? Lachen Als wij het maar weten. En als het je zo dwars zat, had je het toch gewoon aan 1 van ons kunnen vragen?

Nogmaals: we hebben ook een prettige PB-wisseling gehad, dus als je het jezelf zo afvroeg, had je het gerust kunnen vragen. Je weet zelf ook wel dat ik zo beroerd niet ben zoals je mij hier probeert neer te zetten.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:49

Gezellig hier zeg........Ik vindt eerlijk gezegt dat er wel heel erg met De regels van Bokt wordt gegooid. Waar kan een mens zich druk over maken, ik denk dat je dan alle huiskamer topics maar eens onder de loep moet nemen en als je dan toch bezig bent gelijk heel bokt. Niemand is ooit over de openingspost gevallen, je post(te) er zelf en nu val je er ineens over, ik vraag me af, waarom? Omdat je misschien nooit de 1e post gelezen hebt? Het is mij als buitenstaander wel duidelijk dat er hier meer aan de hand is.