Hoe werkt dat nou precies die ow's.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: Hoe werkt dat nou precies die ow's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:18

madacha schreef:
Je suggereert nogmaals dat Natasha actief was op het account van Madacha.

Zie het vetgedrukte gedeelte Gaaaap
[/quote]

Waarom quote je dit?
Oestinja veronderstelt toch niet dat jij het er mee eens bent?
[/quote]

Volgens Oestinja suggereer ik en verspreid ik leugens.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:19

Je suggereert, ja dat is waar, echter ik heb niet gezegd dat jij leugens verspreid. Be-ter le-zen Knipoog

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:20

Bokt is geen democratische rechtstaat maar een forum waar je te gast bent en waar je je aan de regels te houden hebt omdat je anders de toegang geweigerd kan worden. Als ik regelmatig een groep mensen bij mij thuis uitnodig en ééntje vind ik vervelend omdat hij dingen doet die ik niet wil hebben dan zet ik hem ook mijn huis uit, zonder eerst een rechtzaak te voeren die wellicht via gebrek aan bewijs geseponeerd zou worden. En als andere mensen uit die groep dat vervelend vinden pech gehad, maar dan nodigen ze hem maar bij hun thuis uit.[/quote]

Prima, maar als iemand zich nu aan de regels houd en jij zet hem toch het huis uit? Weg uit de groep?Is dat dan niet pesten?

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:23

Cayenne schreef:
Pardon? Ik heb nog nooit iemand zijn account gebruikt. Dit is nog specifiek door moddies gechecked omdat ik van het gezeur af wou zijn, en door hen bevestigd. Waarom zou ik dat uberhaupt doen, heb nog geeneens een "boktstrafblad" Zal even helemaal mooi worden zeg Haha!

beetje sneu om je frustraties zo te uiten Knipoog

Wie bewijst dat?
Wie bewijst dat jij NIET op het account van een ander Bokt?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:24

oestinja schreef:
Bericht onderwerp: Re: Hoe werkt dat nou precies die ow's.
PlaatsGeplaatst: 18 Jul 2006 00:42

Ja goed gezegd, volgens de moddies. Een aanname dus, echter zonder bewijs.
Zoals bekend was Madacha een tijd geleden voornamelijk bij Natasha thuis, zij is de stalruiter van Natasha en verbleef daar omdat Natasha net uit het ziekenhuis was ontslagen na een zware operatie. Daar logde ze ook in met haar eigen account op de computer van Natasha.
Verder zijn er al genoeg leugens verspreid omtrent dit onderwerp Karl, het lijkt me duidelijk dat daar geen meer bij hoeven...

Beste Oestinja, ik suggereer niks. Melanie heeft een ban voor onbepaalde tijd gekregen omdat ze volgens de moddies Madacha's account heeft gebruikt. Ik voeg daar niks aan toe, ik beweer nergens dat ik vind dat ze gelijk hebben. Het enige wat ik gedaan heb is de reden van de permanente ban geven, die iedereen had kunnen weten als ze de moeite zouden hebben genomen om wat diepgaander naar de OW-lijst te kijken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:25

@Madacha Dat zou inderdaad oneerlijk zijn.

Maar als deze persoon zich dan al eerder misdragen heeft, kan ik me voorstellen dat mensen minder in staat zijn het voordeel van de twijfel te geven.

@Madacha, mag jij bewijzen dat ik het wel doe, of een reden daarvoor geven Haha!

Ik ben nog nooit geband, dus waarom zou ik uberhaupt een ander account gebruiken. In tegenstelling tot andere personen waar jullie het naar mijn idee over hebben, maar waar dit topic (geloof ik) niet over gaat.

Het wordt al laat Gaaaap

Ik ben pitten Doei, doei morgen vroeg op

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:27

Karl. Oestinja zei nergens dat JIJ die leugens versprijdt.

Maak geen dingen die er niet zijn.

Cayenne:
Als je het zo eens bent met de IP ban van Natasha, geef je zelf dan ook aan, want niemand kan bewijzen dat jij NIET op het account van iemand anders aan het Bokken was.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:28

madacha schreef:
Bokt is geen democratische rechtstaat maar een forum waar je te gast bent en waar je je aan de regels te houden hebt omdat je anders de toegang geweigerd kan worden. Als ik regelmatig een groep mensen bij mij thuis uitnodig en ééntje vind ik vervelend omdat hij dingen doet die ik niet wil hebben dan zet ik hem ook mijn huis uit, zonder eerst een rechtzaak te voeren die wellicht via gebrek aan bewijs geseponeerd zou worden. En als andere mensen uit die groep dat vervelend vinden pech gehad, maar dan nodigen ze hem maar bij hun thuis uit.

Prima, maar als iemand zich nu aan de regels houd en jij zet hem toch het huis uit? Weg uit de groep?Is dat dan niet pesten?
[/quote]

Niet als ik vind dat hij zich niet aan mijn regels houdt, dan vind ik dat ik in mijn recht staat. En al is het misschien helemaal niet waar, als ik denk redenen te hebben om te vinden dat het wel zo is, dan ga ik er echt geen rechtzaak over houden, maar stuur die persoon mijn huis uit.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:29

Madacha, zie jij mij ergens letterlijk zeggen dat ik het eens ben? Ik gaf een mening Knipoog
Jij mag mij best aangeven als je dat wilt hoor Ja zit ik echt helemaal niet mee. Graag zelfs Haha! Als dat jou blij maakt. Zo kan jij Natasha nu ook wel zijn, wie weet Haha!

En zo zit het internetleven vol met dat soort dingen Haha!

Trusten Kusje
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 18-07-06 01:30, in het totaal 1 keer bewerkt

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:30

Prima, je goed recht.
MAAR

Dan moet je ook niet willen toestaan dat er nog over die persoon gesproken wordt!

Die kan zich niet verdedigen dan.

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:30

Voor Karl:
madacha schreef:
Prima, je goed recht.
MAAR

Dan moet je ook niet willen toestaan dat er nog over die persoon gesproken wordt!

Die kan zich niet verdedigen dan.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:31

madacha schreef:
Karl. Oestinja zei nergens dat JIJ die leugens versprijdt.

Maak geen dingen die er niet zijn.

Dan had ze er niet de zin achter moeten zetten "het lijkt me duidelijk dat daar geen meer bij hoeven...", daarmee suggereert Oestinja namelijk wel dat ik ook leugens verspreid.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:35

Madacha, ik ben het met je eens dat je er eigenlijk niet over zou moeten praten. Alleen dat zou dan voor beide zijden moeten gelden.

Voordat ik de naam Melanie in mijn eerste post gebruikte, heb ik voor de zekerheid dan ook even teruggelezen en die naam werd in bijna elke post gebruikt. Vandaar dat ik het een beetje onzinnig vond om voor haar naam in de plaats bokker X te schrijven of iets dergelijks.

En dat is uiteindelijk ook de reden waarom moddies inhoudelijk nooit op bans en OW's ingaan in een topic. Helemaal terecht in mijn ogen.

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:40

Cayenne schreef:
Madacha, zie jij mij ergens letterlijk zeggen dat ik het eens ben? Ik gaf een mening Knipoog
Jij mag mij best aangeven als je dat wilt hoor Ja zit ik echt helemaal niet mee. Graag zelfs Haha! Als dat jou blij maakt. Zo kan jij Natasha nu ook wel zijn, wie weet Haha!

En zo zit het internetleven vol met dat soort dingen Haha!

Trusten Kusje

Waarom krabbel je nu terug?

Ik lees hier en in andere topics OVERAL dat je het er mee eens was.
Quotes van jou uit dit topic, nog lang niet alle:

-Lijkt mij logisch, en onder een ban uitkomen door een Schaduwaccount te maken of onder iemand anders zijn account te posten wordt op bijna ieder forum gestraft met een Permaban.

- Lang leve de IP ban.....

- Met een ban kun je toch nog wel gewoon lezen? Bij ons tenminste wel. Maar goed, om bokt als forum met het rechtssysteem van Nederland te vergelijken vind ik nou ook weer zo-zo

Ik vind dat jij ook een IP ban moet krijgen dan Cayenne, vind je zelf ook niet?
Communistisch dan maar, geen rechtsysteem, maar dan moet iedereen wel over 1 kam worden geschoren.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:42

Lieve meid, het schijnt nogal moeilijk te zijn om te lezen. Dat zal misschien wel door je frustraties komen, dus ik leg het nog 1 keer uit Haha!

Ik had het over het ANDERE forum waar ik het eerder al over had. Dit staat er ook specifiek. Kwestie van lezen Ach gut Zie je mij dit ivm Natasha zeggen? Ik dacht het niet he? Beetje aparte acties dit, ludiek, dat wel Cool
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 18-07-06 01:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:43

Madacha, kan je ook uitleggen waarom Cayenne een IP-ban moet krijgen Verward

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:44

Karl, omdat Madacha van mening is dat ik een SA gebruik Lachen
(wat uiteraard zinnig is aangezien ik nog nooit geband ben, dus waarom een SA) Rolleyes

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:44

Karl66 schreef:
Madacha, ik ben het met je eens dat je er eigenlijk niet over zou moeten praten. Alleen dat zou dan voor beide zijden moeten gelden.

Voordat ik de naam Melanie in mijn eerste post gebruikte, heb ik voor de zekerheid dan ook even teruggelezen en die naam werd in bijna elke post gebruikt. Vandaar dat ik het een beetje onzinnig vond om voor haar naam in de plaats bokker X te schrijven of iets dergelijks.

En dat is uiteindelijk ook de reden waarom moddies inhoudelijk nooit op bans en OW's ingaan in een topic. Helemaal terecht in mijn ogen.

Goh, als je het ermee eens bent, waarom reageer je dan, stoken jullie elkaar op in het Karlette topic om te gaan reageren, als je de naam ziet?

En vind je dan niet dat ieder topic over haar stal en naam verwijderd moet worden naar de mesthoop?

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:48

Cayenne schreef:
Lieve meid, het schijnt nogal moeilijk te zijn om te lezen. Dat zal misschien wel door je frustraties komen, dus ik leg het nog 1 keer uit Haha!

Ik had het over het ANDERE forum waar ik het eerder al over had. Dit staat er ook specifiek. Kwestie van lezen Ach gut Zie je mij dit ivm Natasha zeggen? Ik dacht het niet he? Beetje aparte acties dit, ludiek, dat wel Cool

Lieve meid, ik kan gewoon lezen wat jij hier schrijft.

Je kunt het nu moeilijk gaan maken, zinnen verdraaien, maar het is terecht dat iemand een IP ban krijgt, als vermoed wordt dat hij op het account van iemand anders is.
Dat zeg JIJ.

Dus vraag dan zelf ook om een IP ban.
Want er wordt vermoedt dat jij ook iemand anders account gebruikt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:50

Wie verdraait hier nou wat Haha!
Ik had het over SA's, niet over op iemand anders zijn account, want zoals ik al eerder zei, dit is nagenoeg niet te bewijzen Rolleyes Zal voortaan ieder woord luid en duidelijk uitleggen, zo goed? Ach gut

Maar jij mag lekker denken wat je wilt hoor, ik ben er nog steeds, en ben al doorgelicht hoor, maak je geen zorgen Vork Laten we allemaal lekker denken wat we willen denken en de rest vrij in zijn waarde laten, wel zo aardig, als ik jouw onderschrift moet geloven Ja

Overigens mag Natasha van mij best terugkomen, mijn zorg zal het niet zijn
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 18-07-06 01:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:51

Madacha, de enige reden waarom ik in eerste instantie reageerde, was omdat het blijkbaar niemand was opgevallen dat een ban voor onbepaalde tijd de standaard straf is voor posten tijdens een ban.

Ik zie persoonlijk niet in wat daar opstokerig aan is en ik zie ook niet echt wat het Karlette-topic daar mee te maken heeft.

En wat mij betreft mogen al die topics naar de mesthoop, ik heb daar persoonlijk geen enkel probleem mee, hoezo?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 01:53

madacha schreef:
Cayenne schreef:

Lieve meid, ik kan gewoon lezen wat jij hier schrijft.

Je kunt het nu moeilijk gaan maken, zinnen verdraaien, maar het is terecht dat iemand een IP ban krijgt, als vermoed wordt dat hij op het account van iemand anders is.
Dat zeg JIJ.

Dus vraag dan zelf ook om een IP ban.
Want er wordt vermoedt dat jij ook iemand anders account gebruikt.

Als we het nu over suggereren hebben...

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:04

Karl: Er staat NIET in de Boktregels dat een ban voor onbepaalde tijd geldt bij het gebruiken van iemand anders account tijdens een ban, ik kan je genoeg voorbeelden geven waar de mensen in kwestie alleen een OW kregen.
Alleen een SA wordt permanent geband.
Jullie zijn constant bezig zinnen te verdraaien.Mag ik ook een eerlijk antwoord op mijn vraag Karl?
Waarom jullie ieder topic aangrijpen over Natasha en haar stal om haar af te maken?
Waarom jullie dat samen bespreken in jullie Karlette topic?

Ik help er al 10 jaar, en ik weet zeker dat jullie beiden nooit bij haar op stal zijn geweest.Jullie kennen haar niet.

Jazeker sugereer/ vermoed ik, maar anderen zeker, dat Cayenne een account van iemand anders gebruikt.

Dat is niet te bewijzen.

Van mij en Natasha is ook niet te bewijzen.

Waarom moet Natasha dan van Bokt?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:08

Kom maar met namen, en anders lijkt het me verstandiger dat je dat gewoon voor je houdt Knipoog Zo ken ik ook nog wel een aantal verhalen die hier over personen de ronde doen Rolleyes

Maar jij je zin, ik heb net even geTeMt, en erbij vermeldt dat jij (Madacha in dit geval) graag specifiek zou willen zien dat mijn account + gebruik hier op bokt onderzocht wordt Ja

Tevens waren jullie het zelf die het gebeuren omtrent Natasha weer begonnen te vermelden dus hou aub op met zielig doen Rolleyes Had het dan niet vermeldt hier, dan was er geen haan die er naar gekraait had.

Ik zie hier ook niemand zeggen dat "ze van bokt moet" guttegut, lezen schijnt wel erg moeilijk te zijn en dan maar zeuren dat "wij" zinnen verdraaien.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 18-07-06 02:09, in het totaal 1 keer bewerkt

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:09

Overigens mag Natasha van mij best terugkomen, mijn zorg zal het niet zijn [/quote]

Nou Cayenne, dan vind ik dat jullie, om alle misverstanden uit de weg te ruimen, hier wel eens voor mogen gaan promoten!!!