Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Misschien moeten we dan gelijk een populariteitspoll van de moddies opstellen![]()
Sjoert, als wij nou allemaal op jou stemmen, hou je het topic dan nog even open
Schimmelig schreef:Quellian schreef:Kan iemand mij vertellen waarom mijn moeder mij een topic-verzieker noemt?
Jouw moeder?
Suggereer je nu dat Sjoert een omgebouwde Mod is![]()
Sjoert schreef:Schimmelig.. Waar HEB je het over?
daantjuhhh schreef:Marreke schreef:Nieuwe mod's worden volgens mij meestal gekozen uit Bokkers die bewezen hebben een beetje gezond verstand te hebben, die zich verantwoordelijk voelen voor het reilen en zeilen op Bokt en die om kunnen gaan met mensen...
En een dikke huid is ook nooit weg, net zomin als een stukje relativeringsvermogen
Om m er dan maar even bij te halen..
Nou Qeull volgens mij maak je een grote kans!![]()
Sjoert schreef:Schimmelig.. Waar HEB je het over?
Karl66 schreef:
hou je het topic dan nog even open
Citaat:Ik ga dit topic zowieso niet sluiten. Ben er al enigszins actief in geweest als gebruiker.
Quellian schreef:Ah, dan hebben we nog even
oestinja schreef:Oef dit riekt naar chantage, Karl!!!!
Marreke schreef:Nieuwe mod's worden volgens mij meestal gekozen uit Bokkers die bewezen hebben een beetje gezond verstand te hebben, die zich verantwoordelijk voelen voor het reilen en zeilen op Bokt en die om kunnen gaan met mensen...
En een dikke huid is ook nooit weg, net zomin als een stukje relativeringsvermogen
MRmichiel schreef:ik vind het zo grappig dat marreke de eisen heeft genoemd voor een nieuwe moderator, terwijl dat de vrouw is van bas232/323, toch?
Sjoert schreef:Quellian schreef:Ah, dan hebben we nog even
Ja gut.. Ik heb jullie vriendelijk verzocht om weer on-topic te gaan. Als jullie dat niet doen, is het jullie eigen keus.
MRmichiel schreef:ik vind het zo grappig dat marreke de eisen heeft genoemd voor een nieuwe moderator, terwijl dat de vrouw is van bas232/323, toch?
Quellian schreef:
Misschien moet je het even herhalen, het is al een beetje laat
Quellian schreef:MRmichiel schreef:ik vind het zo grappig dat marreke de eisen heeft genoemd voor een nieuwe moderator, terwijl dat de vrouw is van bas232/323, toch?
Je bent niet verantwoordelijk voor andermans daden toch?
Yvonniej schreef:ik rol over de vloer van het lachen.. tjonge..
oestinja schreef:Sorry ik ga weer off-topic, zouden Marreke en Bas uit elkaar zijn