Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oestinja schreef:Natasha | 04-07-06 | | permanent | actief op bokt tijdens ban
Noac, die laatste is puur speculatie.
Luxje schreef:* voor het openbaar maken van een e-mail adres, terwijl mel voor het posten toestemming had gevraagd en gekregen van een moddie om de bijlagen te plaatsen die waren weggelaten op het forum. Het was bekend dat het hier om e-mailcontact ging (ik zat erbij toen ze om toestemming vroeg en het kreeg)
Liezel1 schreef:jongens, waar gaat het nou over?
over die ban van 1 week?
we zijn al bijna een week verder, dus.....
slimmerik schreef:Liezel1 schreef:jongens, waar gaat het nou over?
over die ban van 1 week?
we zijn al bijna een week verder, dus.....
Even lezen zou ook prettig zijn.....het ging in de eerste instantie over 2 permanente bannen en nu gaat het om één permanente ban en één ban van 'n week. Beide in de ogen van sommige hier onterecht.....
luxje schreef:* vanwege een persoonlijke vete, toen ze deze ban kreeg, had ze niet eens contact gehad met betreffende bokker en zelfs de naam niet genoemd van betreffende bokker..
Dus deze ban's zijn, wederom in mijn ogen, geheel onterecht uitgedeeld.
Quellian schreef:
Ik meen mij te herinneren dat Natasha op 18 jan. jl. ook al een 24-uurs ban heeft gekregen voor een persoonlijke vete met mijEn nee, dit was niet de enige keer dat ze een ban heeft gekregen voor een persoonlijke vete. Kan er zo al 3 opnoemen.
oestinja schreef:Ik ga ook een bril halen geloof ik... ik heb ook niks gezien of gelezen rond 4 juli omtrent een persoonlijke vete. Graag een quote dan maar, ik kan het niet vinden.
Quellian schreef:oestinja schreef:Ik ga ook een bril halen geloof ik... ik heb ook niks gezien of gelezen rond 4 juli omtrent een persoonlijke vete. Graag een quote dan maar, ik kan het niet vinden.
Dat is al verwijderd voordat dit topic gestart is
oestinja schreef:Wat bedoel je. Albertine-N?
Quellian schreef:oestinja schreef:Ik ga ook een bril halen geloof ik... ik heb ook niks gezien of gelezen rond 4 juli omtrent een persoonlijke vete. Graag een quote dan maar, ik kan het niet vinden.
Dat is al verwijderd voordat dit topic gestart is