Waarom moet alles gereguleerd worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Waarom moet alles gereguleerd worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 11:11

Dat vind ik dus ook. Ik vind dat wel heel veel mensen uitgaan van "ach, daar zijn mods toch voor?" Dat vind ik dus pure laksheid.

Ik ben zelf ook admin op een forum dat qua grootte zeker niet onderdoet voor Bokt, maar dan heb je met dit soort attitudes wel echt een dagtaak hoor Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 12:32

Klopt
Als de mensen zelf gewoon al geen tags toevoegen, hoeven wij ze als mod ook niet weg te halen.
En daarom gaat het nu momenteel streng door het gewoon te sluiten.
Want je merkt idd dat vele iets hebben van, doen de mods wel.
En zien die mods niet dat het teveel foto's zijn hebben we geluk Lachen

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 12:46

Jaduuh schreef:
Regels zijn regels, anders kun je nooit zo'n groot forum als Bokt.nl 'onderhouden' ..
en Oestinja dat komt waarschijnlijk, omdat er niet altijd word getemt op msntaal, en de modjes hebben ook nog een leven. [neem ik aan]

Ja is ook weer zo Jaduuh maar als ik me ergens aan erger is dat wel MSN-taal en ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben hier op bokt.... Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 12:54

Als je een post ziet met MSNtaal gewoon even TeMmen inderdaad. We zien niet alles, daar is Bokt te groot voor.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 08:03

Drie weken op vakantie geweest en er is nog niets veranderd hier. Hardwerkende mensen achter de schermen en altijd weer mensen die er over moeten zeuren.

Het lijkt me in ieder geval de verantwoordelijkheid van de gebruiker om op de hoogte te zijn van de regels. Veranderingen worden allemaal doorgegeven in het bulletin dus als je die iedere maand even doorleest ben je weer op de hoogte.

En verder ben ik van mening dat als het ergens allemaal zo slecht en vervelend is dat je misschien beter ergens anders je foto's neer kunt zetten. Ik snap niet dat je op een forum blijft hangen waar je altijd weer klachten over hebt. Verward

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:32

Ik vind wederom dat er topics te snel op slot gaan, zo hadden we vandaag een erg interessante discussie over het straffen van steigerende paarden. Vervolgens heeft een Penny het topic compleet verziekt en er kwam een slot op waardoor wij niet verder kunnen wisselen van gedachten. In plaats van dat de mods dat kind verwijderen van Bokt...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 11:18

Als je de post met de reden van het slotje gelezen had, dan las je dat de mod het topic eerst nog helemaal moest nalezen, en dan de mensen die over de schreef gingen eruit halen. Dat topic was ook al 19 pagina's lang. Je kan niet verwachten dat mensen op stel en sprong handelen alleen maar omdat JIJ dat wil Rolleyes
Mods hier hebben ook een leven hoor, en zeker wanneer het later op de avond wordt. En dat je voor dat ene topic dan maar vanmorgen een klaagtopic opende vind ik helemaal zwaar overdreven...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:00

oestinja: als Bokt een betaalde site was en de mods waren in loondienst dan had je zeker een punt gehad maar dat is nu niet het geval.
De mods werken heel hard achter de schermen om de boel zo goed mogelijk te regelen maar die kunnen niet 24 uur per dag tot jouw beschikking staan.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:15

Ik weet dat ze hard werken maar vaak lijkt het alsof de verkeerden overal de schuld van krijgen maar ik laat het hierbij.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:19

De wildgroei van onderschriften sinds de PHP update geeft de noodzaak voor regulering wel aan Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:01

/me is in verbaasmodus

Jeetje, je kunt echt op alle slakken zout gaan leggen zeg. Heb niet alles gelezen, maar dit is echt weer zo'n topic waarvan ik denk: waar maakt iedereen zich druk om. In afrika gaan elke dag kindertjes dood van de honger,a ls het je hier op bokt niet zint, ga je daar toch heen. Heb je tenminste eer van je werk.

Ik vind het wel een goede regel, want met mijn draadloze ADSL/kabel internetverbinding heb ik het soms erg te verduren. De zender staat niet erg gunstig ten op zichte van mijn computer (geen laptop). En als arme student ga ik liever geen eigen internetverbinding regelen Geld, geld! Ik roei met de riemen die ik heb, en ik vind dat sommige mensen, al op hun eigen site, erg grote traag ladende foto's hebben staan. En dan 20x hetzelfde. Tsja, doen dan 1 zo'n foto en nog 19 anderen, dan heb je nog waar voor je geld. Dus nee, geen inbelverbinding, maar toch ook niet echt een jofele verbinding. Prima en SP: niet iedereen heeft een dikke 100 mb verbinding (hoewel, bij de UNI krijg ik dat wel Vork ).

Serieus, als je je daar al aan ergert, dan heb je toch de rest van de dag ook geen leven? Nagelbijten / Gniffelen Dat wordt wat zeg met een traag omhoog gaande spoorboom Haha! RELAX!

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:09

SuperPepeijn schreef:
Zijn er uberhaupt nog mensen met een inbelverbinding dan? Haha!

Duurt het mij te lang, met 3 of met 30 foto's, dan klik ik gewoon de pagina weg, maar ja... dat ben ik hoor. Bloos

Whaha zo ben ik ook Schijnheilig

Prima schreef:
Houdt er rekening mee dat niet door iedereen zonder meer de stickies elke keer weer opnieuw gelezen wordt en/of dat ze die bulletins bekijken; kan ook haast niet, met zoveel informatie en regelgeving.

Sticky's staan er toch niet voor niks.

Over het sluiten van topics bij 16 foto's op te grote foto's, ik vind dat goed. Je moet tenslotte consequent zijn. Wel vind ik 15 foto's wel erg weinig, 20/25 zou ik beter vinden. De maximale grote is wel goed te doen.