en ik mis hier de:O van msn een beetje ( deze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Calimero: 'Zij zijn groot en ik is klein en dat is níet eerlijk, oh nee!'
Wordt vooral (een beetje sarcastisch) gebruikt als iemand zich enorm zielig of tekortgedaan voelt.
NieneWiep schreef::= ik zie die echt alleen maar als nagelbijten..
Vooral omdat hij geen lachend mondje heeft
Ekkie schreef:Heerlijk zo'n topic. Ik begon te lezen met: "Wat heb je gevonden?", en na je voorbeelden dacht ik: "Ja..ja..ja.., daar zit wat in." Gelukkig heeft Nienke de allerbeste oplossing ooit voor dat probleem.
Maar nu dat je dan toch over smiley's begint: Ik vind het wel handig dat ze uitbeelden wat ze voor moeten stellen. Zo kan je bij:niet echt verkeerd denken wat betreft jouw idee over iemand anders, maar ik heb dus één smiley, waar ik echt de grootste moeite me heb. Als hij langskomt, dan kijk ik er altijd even naar, probeer een gevoel op te laten borrelen, maar er komt niks anders uit dan dat het een vieze smiley is die iets 18+-erigs doet bij haar vriend:
![]()
Ben ik nou de enige die nooit van zijn leven zo nagelbijt, nagelbeet, of iemand zag nagelbijten?
edit: nu dat ik mijn post nalees is het zelfs nog erger: nou kan ik niet meer ophouden met lachen...van schaamte waarschijnlijk
Elaine schreef:bedankt.. ik kan niet meer normaal kijken zonder buikkramp van het lachen[weglating smiley wegens 18+]