wat te doen als je iets koopt via bokt maar er komt niks?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ReignStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:24

doet nelis dan ook gelijk aangifte tegen zichzelf dan?

Lancome

Re: wat te doen als je iets koopt via bokt maar er komt nik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:28

Pink_Rosie schreef:

Zou je dat ook vinden als jij degene was die 55,50 euro had overgemaakt naar de rekening van Alisa en vervolgens niets had ontvangen en geen konktakt meer met haar kon krijgen?

Wedden dat jij hetzelfde had gedaan als Nelis.

Ik heb in dezelfde situatie gezeten en na lang heen een weer gepraat heb ik mijn geld terug ontvangen. Ook ben ik € 50 kwijt geraakt aan zogenaamde Anky dekjes. Dat geld ben ik kwijt dus ik weet wel degelijk hoe dat is en uit ervaring weet ik dus ook hoe je in zo'n situatie moet handelen.
Volgens de wet hoor je iemand een aangetekende brief te zenden met daarin het verzoek binnen een redelijke termijn (8 dagen) het geld terug te storten of de gekochte spullen alsnog te leveren. Niet verkeerd begrijpen, ik ben het er helemaal mee eens dat ze verkeerd bezig is. Maar pak het wel op de juiste en vooral rustige manier aan, anders maak je mensen alleen maar boos en reageren ze helemaal niet meer. Met zulke dreigementen bereik je niet je doel. Je wilt iets van haar gedaan krijgen en naar mijn mening gaat dat zo niet lukken.

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:46

wat een vervelende situatie.maar nu word er alleen maar met modder naar elkaar gegooid en dat lost de situatie ook niet op.en ook al zat de verkoper en de examens e.d hebben,dan vind ik dat ze wel even had kunnen laten weten dat de spullen wat later zouden komen,want als jij de koper bent en je krijgt maar geen bericht,dab heb je zeker het gevoel dat je belazerd word.

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 14:56

ImpresBreeze schreef:
doet nelis dan ook gelijk aangifte tegen zichzelf dan?

betse impress breeze
bedankt voor het in twijfel trekken van mijn oprechtheid naar jouw toe maar toevallig heb ik daadwerkelijk geld naar jouw overgemaakt maar is dit terug gekomen door een fout rekening nummer wat ik van jouw heb gehad of wat ik verkeerd over heb genomen.
ik kan je de afrekeningen van mijn giro laten zien.

maar als je je rekeningnr geeft dan wil ik alsnog met veel plezier betalen want ik ben geen oplichter zoals alies.

imo heeft ze nu tijd genoeg gehad om te reageren of duidelijkheid te verschaffen

Anoniem

Re: wat te doen als je iets koopt via bokt maar er komt nik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 15:11

Dit soort topics zijn totaal niet toegestaan. En het is verre van netjes om dit soort privé-gegevens openbaar te zetten.

Op Bokt regelen we dit soort dingen in principe in eerste instantie onderling. Zoals je in de charters op EA kunt lezen, kun je een mod pb'en met je verhaal en wat er allemaal verkeerd is gegaan, dan lossen wij dat voor jullie op.

Hier komt nu een slotje op.