Pink_Rosie schreef:
Zou je dat ook vinden als jij degene was die 55,50 euro had overgemaakt naar de rekening van Alisa en vervolgens niets had ontvangen en geen konktakt meer met haar kon krijgen?
Wedden dat jij hetzelfde had gedaan als Nelis.
Ik heb in dezelfde situatie gezeten en na lang heen een weer gepraat heb ik mijn geld terug ontvangen. Ook ben ik € 50 kwijt geraakt aan zogenaamde Anky dekjes. Dat geld ben ik kwijt dus ik weet wel degelijk hoe dat is en uit ervaring weet ik dus ook hoe je in zo'n situatie moet handelen.
Volgens de wet hoor je iemand een aangetekende brief te zenden met daarin het verzoek binnen een redelijke termijn (8 dagen) het geld terug te storten of de gekochte spullen alsnog te leveren. Niet verkeerd begrijpen, ik ben het er helemaal mee eens dat ze verkeerd bezig is. Maar pak het wel op de juiste en vooral rustige manier aan, anders maak je mensen alleen maar boos en reageren ze helemaal niet meer. Met zulke dreigementen bereik je niet je doel. Je wilt iets van haar gedaan krijgen en naar mijn mening gaat dat zo niet lukken.