manzano schreef:Ja, tenminste.... via het mod-team kan hij idd de kant van het verhaal van de mods te horen krijgen. Maar ik vind dat de bemiddelaar alleen namens ZICHZELF (om het maar ff stom te verwoorden) uitspraak kan doen over een zaak. Alleen dan kan hij/zij objectief naar beide kanten van een verhaal luisteren. Als je namens het mod-team uitspraak doet is er volgens mij hoe dan ook sprake van enige partijdigheid.
Maar van partijdigheid is bij jullie ook sprake en daar zijn al heel wat pagina's over vol geschreven. Dus ik denk dat de bemiddelaar wel degelijk twee kanten heeft gehoord en daaruit zijn/haar conclusies heeft getrokken en die ook aan lovely/fronton heeft meegedeeld. En om daarover maar te blijven doordrammen vind ik gewoon kinderachtig.
Ga toch gewoon msn-en met elkaar of open een eigen forum zou ik zeggen.
Ik vind het allemaal een beetje dwingend overkomen.....
En zoals BartVB al in het vorige topic schreef:
Citaat:
Mensen veranderen, situaties veranderen. Helemaal niets mis mee. Als je echter een SA aanmaakt en het dan nodig vindt weer precies op het scherpst van de snede te balanceren dan heb je het gewoon niet begrepen. Je zit al op 0 credits en door constant weer tegen het randje aan te zitten bouw je die ook niet bepaald op. Op zo'n moment laat je niet bepaald blijken dat je iets gesnapt hebt van je ban en wordt zo'n schaduw account gebanned. Dat is (in het heeeeeeeeeeel kort) wat hier ongeveer gebeurd is.