[Dienstmededeling] Aanpassing OW en banbeleid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Botervlieg

Re: [Dienstmededeling] Aanpassing OW en banbeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:25

Even voor de discussie dan maar :

Lovely was natuurlijk een Heel Erge Bokker.
Maar bij mijn weten was Puck een nog Veel Ergere Bokker,
spreekwoordelijke nagel aan de doodskist van Bart.
En al heel lang heel erg geband.
Maar die bokt vrolijk verder onder een SA dat bij Het Team bekend is.

Het kan dus wèl.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:31

manzano schreef:
Ja, tenminste.... via het mod-team kan hij idd de kant van het verhaal van de mods te horen krijgen. Maar ik vind dat de bemiddelaar alleen namens ZICHZELF (om het maar ff stom te verwoorden) uitspraak kan doen over een zaak. Alleen dan kan hij/zij objectief naar beide kanten van een verhaal luisteren. Als je namens het mod-team uitspraak doet is er volgens mij hoe dan ook sprake van enige partijdigheid.

Maar van partijdigheid is bij jullie ook sprake en daar zijn al heel wat pagina's over vol geschreven. Dus ik denk dat de bemiddelaar wel degelijk twee kanten heeft gehoord en daaruit zijn/haar conclusies heeft getrokken en die ook aan lovely/fronton heeft meegedeeld. En om daarover maar te blijven doordrammen vind ik gewoon kinderachtig.
Ga toch gewoon msn-en met elkaar of open een eigen forum zou ik zeggen.

Ik vind het allemaal een beetje dwingend overkomen.....

En zoals BartVB al in het vorige topic schreef:
Citaat:
Mensen veranderen, situaties veranderen. Helemaal niets mis mee. Als je echter een SA aanmaakt en het dan nodig vindt weer precies op het scherpst van de snede te balanceren dan heb je het gewoon niet begrepen. Je zit al op 0 credits en door constant weer tegen het randje aan te zitten bouw je die ook niet bepaald op. Op zo'n moment laat je niet bepaald blijken dat je iets gesnapt hebt van je ban en wordt zo'n schaduw account gebanned. Dat is (in het heeeeeeeeeeel kort) wat hier ongeveer gebeurd is.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:36

Slimmerik; als je nou ff leest!!! Ik had het over de functie van een bemiddelaar in het algemeen en dus niet over Lovely/Fronton of wie dan ook!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:37

Jij dramt overigens MINSTENS zo hard door. En of Lovely/Fronton terug komt zal me echt een worst wezen.... ik heb in het vorige topic niet eens wat gezegd. Kan alleen niet zo goed tegen jouw kortzichtige reacties.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:57

Uit de FAQ

Citaat:
Wat is de bokt-bemiddelaar?

De bokt bemiddelaars ziin op dit moment Sterre en Gwen. Als je het als gebruiker niet eens bent met een beslissing van een moderator en er na contact op te hebben genomen met de mod niet uitkomt, kan je hen inschakelen. Zij zullen de zaak nogmaals bekijken en eventueel in overleg met het team proberen een oplossing te vinden.

Nu duidelijk??
Door hier op bokt te zijn ga je akkoord met de regels en wetten die hier ingesteld zijn. Bevalt het niet??? Dan..... (vul zelf maar in)

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 15:04

Wat ben jij voor raar figuur Slimpie??? Moet je het altijd maar overal mee eens zijn als je ergens bent????? Dat slaat toch nergens op?! Poeh, dan had ik op mijn 4e al bij m'n ouders het huis uit gemoeten

Ik zeg alleen dat ik vind dat een bemiddelaar objectief en onbevooroordeeld hoort te zijn. Anders kan je net zo goed direct naar EEN mod gaan. Zo heeft het weinig toegevoegde waarde.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 15:31

Botervlieg schreef:
Even voor de discussie dan maar :

Lovely was natuurlijk een Heel Erge Bokker.
Maar bij mijn weten was Puck een nog Veel Ergere Bokker,
spreekwoordelijke nagel aan de doodskist van Bart.
En al heel lang heel erg geband.
Maar die bokt vrolijk verder onder een SA dat bij Het Team bekend is.

Het kan dus wèl.

En van de laatste kan je nou ook niet bepaald zeggen dat ze subtiliteit heeft uitgevonden. Dus waarom zij nou wel gewoon door mag bokken..
Om met Bart te spreken; Dat is nou wel iemand die imo op het scherpst van de snede balanceert.

Maar goed, nutteloze reactie eigenlijk. Dat hier met twee (of 10) maten wordt gemeten was al langer duidelijk. Doe je kennelijk niets aan..

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 15:36

Even offtopic; maar je ava is geweldig Lies Helemaal in stijl

lies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 15:37

Ik kan niet wachten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:41

slimmerik schreef:
Ik dacht dat geneuzel over Fronton tot in den treure besproken is op:

viewtopic.php?f=25&t=578830&hilit=

Maar elke keer krijgt ze weer iemand anders voor haar karretje gespannen. Nu ben jij aan de beurt Billy???

Grappig slimmerik, ik vraag me nog steeds af van wie jjij een SA bent. Je hebt een persoonlijke vete blijkbaar met Lovely/Fronton, die wordt toegestaan door de mods, blijkbaar omdat het hun uitkomt. Daarbij is je schaduwaccount ook blijkbaar bekend, want je krijgt geen ban.
Ben benieuwd of je een mod bent of een kontkruiper van de mods........

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:58

slimmerik schreef:
Uit de FAQ

Citaat:

Wat is de bokt-bemiddelaar?

De bokt bemiddelaars ziin op dit moment Sterre en Gwen. Als je het als gebruiker niet eens bent met een beslissing van een moderator en er na contact op te hebben genomen met de mod niet uitkomt, kan je hen inschakelen. Zij zullen de zaak nogmaals bekijken en eventueel in overleg met het team proberen een oplossing te vinden.

Nu duidelijk??
Door hier op bokt te zijn ga je akkoord met de regels en wetten die hier ingesteld zijn. Bevalt het niet??? Dan..... (vul zelf maar in)

Je leest niet slim:
Deze boktregel gaat over een beslissing van een moderator.
De rest van de deelnemers aan dit topic heeft het over een ban,
een beslissing die niet door een moderator (alleen) genomen kan worden.

Verder: wat je anderen (dwingend aanraadt, geldt natuurlijk
ook voor jou:
'Bevalt dit topic niet??? Dan..... (vul zelf maar in)'

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:04

Ohh maar het bevalt me prima hier hoor..... Ik voel me als een vis in het water. Ennuh Billy ik krijg ook wel eens een OW hoor

Ik heb nog nooit Fronton of Lovely op bokt getroffen maar jullie hebben me er zo vurig over verteld dat ze gewoon mijn aandacht heeft om het zo maar te zeggen.

Ik heb trouwens gekeken in de banlijst maar ze is pas op 24 april geband en denkt ze dan nu al weer terug te kunnen komen??? Ach erm !

Maar ik geloof dat jullie met jullie aanvallen toch een beetje een vete tegen mijn arme persoontje aan het houden zijn. Flink hoor!! En erg offtopic.

Volgens mij moet je bokt net zien als het verkeer: als je eraan deelneemt dan moet je je aan de regels houden. En zo niet dan zijn de gevolgen voor jou.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:11

Nou, dat lijkt me een beetje teveel eer.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:15

Ga jij thuis zo ook om met de regels van je ouders

Fronton is 24 april gebanned ja. Lovely niet. Maar volgens mij heb je geen flauw benul wie dat uberhaupt is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:17

Botervlieg schreef:

Je leest niet slim:

Verder: wat je anderen (dwingend aanraadt, geldt natuurlijk
ook voor jou:
'Bevalt dit topic niet??? Dan..... (vul zelf maar in)'

Ik lees niet slim?? Oeps toch !! Maar mijn antwoord was op deze vraag:

manzano schreef:
Slimmerik; als je nou ff leest!!! Ik had het over de functie van een bemiddelaar in het algemeen en dus niet over Lovely/Fronton of wie dan ook!

Dus wie leest er nou niet slim ??

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:19

manzano schreef:
Ga jij thuis zo ook om met de regels van je ouders

Fronton is 24 april gebanned ja. Lovely niet. Maar volgens mij heb je geen flauw benul wie dat uberhaupt is.

Lovely is iemand die onder een SA teruggekomen was..... toch???

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:21

slimmerik schreef:

Lovely is iemand die onder een SA teruggekomen was..... toch???

Kun jij niet een hobby gaan zoeken of zo?

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:23

*klapt in de handjes* Knappe meid!!!! *aai over de bol*
Als dat het enige is wat je weet.....

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:26

manzano schreef:
*klapt in de handjes* Knappe meid!!!! *aai over de bol*
Als dat het enige is wat je weet.....

idd, want hetzelfde geldt voor SP, maar die mag wel gewoon terug komen Is het alleen vanwege het moddiegedoe dat Lov niet terug mag komen?

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:29

Ze roepen dat ze gedogen zolang je je netjes gedraagd...... maar volgens mij kan je pas gedogen zodra je weet dat er iets is Maar zodra ze het weten is er van gedogen weinig meer gebeurd. Maar goed, ik heb eigenlijk weinig zin om me met die discussie bezig te houden.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:30

slimmerik schreef:
Botervlieg schreef:

Je leest niet slim:

Ik lees niet slim?? Oeps toch !! Maar mijn antwoord was op deze vraag:

manzano schreef:

Dus wie leest er nou niet slim ??

Ik geef het op.
(En niet omdat je zo slim leest.)

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:32

Ja, ze meten met een behoorlijk aantal maten om lov maar geband te kunnen houden en dan mag de bemiddelaar een mailtje sturen dat de ban niet opgeheven wordt.
En nog slap onderbouwd ook. Over verantwoordelijkheid afschuiven gesproken.
De mod die het ergst tegen Lovely's terugkomst was, had voor zijn/haar beleid moeten staan en zelf een mail moeten sturen ipv dit slappe gedoe.
Nu moet er iemand een mail sturen die de hele geschiedenis met het modteam niet van dichtbij heeft meegemaakt, mi is dat niet juist.
Die kan alleen vertellen wat anderen haar verteld hebben, maar heft geen eigen ervaring. Beetje als het natte apen verhaal zeg maar

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:43

Billy schreef:
Beetje als het natte apen verhaal zeg maar

Misschien moet je dit even toelichten voor de niet-slimmerikken onder ons.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:46

Men heeft eens een leerzaam experiment uitgevoerd op een groep apen, en dat ging als volgt:

De apen kregen regelmatig lekkernijen aangeboden via twee loketjes, maar als een aap iets aannam uit het rechter loketje werd een in de kooi aangebrachte sproei-installatie in werking gesteld en werden alle apen natgespoten.

De apen hadden een hartgrondige hekel aan water en het duurde dan ook niet lang of de apen namen niets meer aan uit het rechter loketje. Vanaf dat moment werd de sproei-installatie nooit meer gebruikt.

Na een tijdje werd er een aap uit de groep vervangen door een nieuwe aap. Deze aap wist natuurlijk niets van de watersproeiers maar toen hij een banaan uit het rechter loketje wilde pakken zette de hele groep apen het op een gillen en krijsen en verhinderde dat de nieuwe aap iets uit het loketje kon pakken. De nieuwe aap leerde snel dat iets aannemen uit het rechter loketje om een of andere reden niet mocht en boze reacties van zijn soortgenoten uitlokte, en hij pakte dus voortaan ook alleen nog maar eten uit het linker loketje.

Toen werd er weer een aap vervangen. De hele groep werkte weer samen om de nieuwe aap te leren dat je beter niets uit het rechter loket kan pakken en opmerkelijk was dat de vorige nieuwe aap, die nog nooit was natgespoten, even fanatiek meedeed met gillen en krijsen. Ook de laatste nieuwe aap leerde snel en paste zich aan.

Meer apen werden vervangen tot er uiteindelijk geen enkele aap meer over was die ooit de watersproeiers in werking had gezien. Ondanks dat bleven de apen doorgaan met gillen en krijsen als er een aap iets uit het rechter loketje wilde pakken, maar geen enkele aap wist eigenlijk waarom...

De apen hielden een volstrekt nutteloze regel in stand. De vraag is natuurlijk of wij mensen ook van die nutteloze onzin-regels naleven. Of dat we verhaaltjes aannemen die iedereen ook maar weer doorvertelt maar die niet op feitelijke gegevens zijn gebaseerd. En stel dat je zo‘n regel of verhaaltje als zodanig herkent; moet je er dan naar luisteren?

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:49

Billy schreef:
Men heeft eens een leerzaam experiment uitgevoerd op een groep apen, en dat ging als volgt:

De apen kregen regelmatig lekkernijen aangeboden via twee loketjes, maar als een aap iets aannam uit het rechter loketje werd een in de kooi aangebrachte sproei-installatie in werking gesteld en werden alle apen natgespoten.

De apen hadden een hartgrondige hekel aan water en het duurde dan ook niet lang of de apen namen niets meer aan uit het rechter loketje. Vanaf dat moment werd de sproei-installatie nooit meer gebruikt.

Na een tijdje werd er een aap uit de groep vervangen door een nieuwe aap. Deze aap wist natuurlijk niets van de watersproeiers maar toen hij een banaan uit het rechter loketje wilde pakken zette de hele groep apen het op een gillen en krijsen en verhinderde dat de nieuwe aap iets uit het loketje kon pakken. De nieuwe aap leerde snel dat iets aannemen uit het rechter loketje om een of andere reden niet mocht en boze reacties van zijn soortgenoten uitlokte, en hij pakte dus voortaan ook alleen nog maar eten uit het linker loketje.

Toen werd er weer een aap vervangen. De hele groep werkte weer samen om de nieuwe aap te leren dat je beter niets uit het rechter loket kan pakken en opmerkelijk was dat de vorige nieuwe aap, die nog nooit was natgespoten, even fanatiek meedeed met gillen en krijsen. Ook de laatste nieuwe aap leerde snel en paste zich aan.

Meer apen werden vervangen tot er uiteindelijk geen enkele aap meer over was die ooit de watersproeiers in werking had gezien. Ondanks dat bleven de apen doorgaan met gillen en krijsen als er een aap iets uit het rechter loketje wilde pakken, maar geen enkele aap wist eigenlijk waarom...

De apen hielden een volstrekt nutteloze regel in stand. De vraag is natuurlijk of wij mensen ook van die nutteloze onzin-regels naleven. Of dat we verhaaltjes aannemen die iedereen ook maar weer doorvertelt maar die niet op feitelijke gegevens zijn gebaseerd. En stel dat je zo‘n regel of verhaaltje als zodanig herkent; moet je er dan naar luisteren?

Je bedoelt die verhaaltjes die Lovely/Fronton jullie verteld. De overige regels staan nl héél duidelijk in de FAQ vermeld.