Anoukie schreef:En zaken die je niet snapt, vraag je. Helaas krijg ik nog steeds geen inhoudelijk antwoord van je. Of stel ik de vraag te moeilijk en snap jij het niet? Dat zou jij dan weer even moeten vragen.
Still waiting for an answer...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoukie schreef:En zaken die je niet snapt, vraag je. Helaas krijg ik nog steeds geen inhoudelijk antwoord van je. Of stel ik de vraag te moeilijk en snap jij het niet? Dat zou jij dan weer even moeten vragen.
Anoukie schreef:Anoukie schreef:En zaken die je niet snapt, vraag je. Helaas krijg ik nog steeds geen inhoudelijk antwoord van je. Of stel ik de vraag te moeilijk en snap jij het niet? Dat zou jij dan weer even moeten vragen.
Still waiting for an answer...
slimmerik schreef:Lezen lieverd.....vooral de boktregels. Is net zo iets als verkeersregels: je houdt je er niet aan dus boete. Na enkele waarschuwingen: dag rijbewijs.
Blackje schreef:Vind de vraag van Horselover ook nog een goede, wat ik dus ook gevraagd had en waar helaas nog geen antwoord op gekomen is.
Slimmerik, we weten je standpunt nu wel
En zomdaar slotjuh roepen vind ik vrij irritant, het is toch een discussie of ben je bang te gaan verliezen?
MissJ schreef:
Discussies zijne rniet om te winnen, maar om elkaar's standpunten aan te horen.
Maak er dus ook geen wedstrijd van.
Je standpunt is nu wel duidelijk, let it go.
slimmerik schreef:En ook jullie standpunt is duidelijk maar ja ........ toch doorgaan hè.
Sees schreef:Maar wel een vraag aan de mods idd, als iemand na een tijd niet (zichtbaar) actief te zijn geweest op Bokt, toestemming vraagt om terug te komen (al vraag ik me af hoe je dat doet als je niet op Bokt mag komen), zou er dan een kans zijn dat deze 'wish gegranted' wordt?
MissJ schreef:Blackje schreef:Vind de vraag van Horselover ook nog een goede, wat ik dus ook gevraagd had en waar helaas nog geen antwoord op gekomen is.
Slimmerik, we weten je standpunt nu wel
En zomdaar slotjuh roepen vind ik vrij irritant, het is toch een discussie of ben je bang te gaan verliezen?
Slotjuh?
Da's msntaal!![]()
![]()
slimmerik schreef:MissJ schreef:
Discussies zijne rniet om te winnen, maar om elkaar's standpunten aan te horen.
Maak er dus ook geen wedstrijd van.
Je standpunt is nu wel duidelijk, let it go.
En ook jullie standpunt is duidelijk maar ja ........ toch doorgaan hè.
Shadow0 schreef:Ik zag op de vorige pagina een vraag:Sees schreef:Maar wel een vraag aan de mods idd, als iemand na een tijd niet (zichtbaar) actief te zijn geweest op Bokt, toestemming vraagt om terug te komen (al vraag ik me af hoe je dat doet als je niet op Bokt mag komen), zou er dan een kans zijn dat deze 'wish gegranted' wordt?
Dit mag gevraagd worden (dit kan via een mailtje aan de bemiddelaars: sterre@bokt.nl en gwen@bokt.nl) en dan is er een kans, (maar geen garantie!), dat dit mag. Dit hangt o.a. af van de redenen die in eerste instantie tot de ban hebben geleid, en of er verder nog incidenten zijn geweest.
We zijn in samenwerking met de boktbemiddelaars nu ook bezig om deze situaties duidelijker te omschrijven.
Citaat:|Fronton | 24-04-06 | | permanent | schaduwaccount
slimmerik schreef:
Wat is hier nu zo moeilijk. Of kan die Fronton niet voor haar eigen opkomen?? Iets met haar handjes?? Of wat mankeert eraan?
En als je het niet met de boktregels eens bent, wat heb je er dan nog te zoeken??
Anoukie schreef:Voor jezelf opkomen is wat latsig als je geband bent, "slimmerik"...
Tigger schreef:
He bijdehandje.. Waar bemoei je je mee????
Ik kan prima leven op Bokt hoor, maar net als bij moeders thuis kun je je niet altijd vinden in regels...
Waarom doe je zo'n moeite ons de mond te snoeren???
slimmerik schreef:
Oh ze is daar altijd heel creatief in geweest toch??
slimmerik schreef:Je mond snoeren is je moeder dus ook niet gelukt en die illusie heb ik ook niet. Maar zoals al eerder vermeldt (teruglezen is voor jullie een probleem): dit is een openbaar forum. Ga direct lekker mee posten op dat andere forum van jullie.....
Tigger schreef:slimmerik schreef:
Altijd is een groot woord... Jij had beter een SA met een andere naam aan kunnen maken.. Slimmerik...
Want slimmerik is niet echt wat bij je past...
slimmerik schreef:Anoukie schreef:Voor jezelf opkomen is wat latsig als je geband bent, "slimmerik"...