Schimmelig schreef:Als je mij gaat lopen bedreigen heb je echter een heel ander probleem.
en hoe wil je dit dan noemen??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Als je mij gaat lopen bedreigen heb je echter een heel ander probleem.
Citaat:je mag echt hopen dat je nooit in het ziekenhuis komt te liggen waar Mork en ik werken. Niet omdat wij van die takkeverpleegkundigen zijn, maar omdat het dan ECHT niet goed met je gaat.
Schimmelig schreef:Mork schreef:Dit is geen bedreiging! Het gaat alleen maar om jou inlevingsvermogen en dat zou aardig op de proef gesteld worden als je eens hier in ons ziekenhuisje kwam kijken
Ik heb het niet over 'terminaal' zieke mensen, ik heb het over mensen die geen commentaar op posts verwachten en dat wel krijgen... en zich vervolgens onrecht aangedaan voelen...
Als je mij gaat lopen bedreigen heb je echter een heel ander probleem.
Schimmelig schreef:Mork schreef:Dit is geen bedreiging! Het gaat alleen maar om jou inlevingsvermogen en dat zou aardig op de proef gesteld worden als je eens hier in ons ziekenhuisje kwam kijken
Ik heb het niet over 'terminaal' zieke mensen, ik heb het over mensen die geen commentaar op posts verwachten en dat wel krijgen... en zich vervolgens onrecht aangedaan voelen...
Als je mij gaat lopen bedreigen heb je echter een heel ander probleem.
Karl66 schreef:Schimmelig schreef:Ik heb nooit geprobeert mensen bewust te beschadigen, mijn kritiek uit ik gewoon anders dan jij dat doet...
Dus ik mag jou gewoon voor een over het paard getilde, nog niet uitgepuberde, een betonnen plaat voor het hoofd hebbende, arrogante trut die geen flauw idee heeft hoe je op een normale manier communiceert uitmaken, zolang ik maar zeg dat ik mij anders uit dan jou?
Voor alle duidelijkheid bovenstaande omschrijving is als voorbeeld bedoeld en zeker niet aanvallend richting TS
Schimmelig schreef:Citaat:je mag echt hopen dat je nooit in het ziekenhuis komt te liggen waar Mork en ik werken. Niet omdat wij van die takkeverpleegkundigen zijn, maar omdat het dan ECHT niet goed met je gaat.
Wat is dit.. kan iemand mij dit uitleggen. Ik ben namelijk kerngezond.
Schimmelig schreef:Iedereen kwetst, bewust of onbewust, dus wat is je punt? Iedereen denk op een andere manier over het leven na, dus?
Mork schreef:Nogmaals dit is geen bedreiging!
Schimmelig schreef:Ik heb nooit geprobeert mensen bewust te beschadigen, mijn kritiek uit ik gewoon anders dan jij dat doet...
Schimmelig schreef:Ok billy, beetje vage opmerking. Natuurlijk typ wat je denkt, maar zet dat AJB overzichtelijk neer, het is tenslotte al laat.
Schimmelig schreef:Het stond er gewoon erg scheef karl, je kunt zo'n opmerking op twee manieren opvatten.. en sjah.. hoe het nu gaat... vatte ik het dus op de andere manier op.. stijl-foutje he
Schimmelig schreef:Mork schreef:Nogmaals dit is geen bedreiging!
Ok Mork, gewoon een dubbelzinnig zinnetje.. Ik snap het (niet sarcastisch)
Soms word de ondertoon die ik aan mijn berichten mee wil geven niet helemaal gesnapt, omdat de sfeer nu 'vijandig' is en dat was eigenlijk niet de bedoeling van mijn topic.
Schimmelig schreef:Waar praat ik nu weer om heen. Moet zeer mijn best doen om er nog door heen te komen met posts.. da's bijna niet meer te doen hier *wat een aandacht*
Iets luchtiger mag wel jongens.. lees mijn laatste posts in dat topic ook even, dan zien jullie hoe ik erna heb gereageerd ... dat schept misschien duidelijkheid.