Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:41

Schimmelig schreef:
Als je mij gaat lopen bedreigen heb je echter een heel ander probleem.

en hoe wil je dit dan noemen??

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:41

Citaat:
je mag echt hopen dat je nooit in het ziekenhuis komt te liggen waar Mork en ik werken. Niet omdat wij van die takkeverpleegkundigen zijn, maar omdat het dan ECHT niet goed met je gaat.

Wat is dit.. kan iemand mij dit uitleggen. Ik ben namelijk kerngezond.

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:42

Schimmelig schreef:
Mork schreef:
Dit is geen bedreiging! Het gaat alleen maar om jou inlevingsvermogen en dat zou aardig op de proef gesteld worden als je eens hier in ons ziekenhuisje kwam kijken

Ik heb het niet over 'terminaal' zieke mensen, ik heb het over mensen die geen commentaar op posts verwachten en dat wel krijgen... en zich vervolgens onrecht aangedaan voelen...

Nogmaals het is geen Bedreiging! Maar wat jij nu zegt dus wel! Jammer.
Laatst bijgewerkt door _Luziream op 16-04-06 02:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Re:

Schimmelig schreef:
Mork schreef:
Dit is geen bedreiging! Het gaat alleen maar om jou inlevingsvermogen en dat zou aardig op de proef gesteld worden als je eens hier in ons ziekenhuisje kwam kijken

Ik heb het niet over 'terminaal' zieke mensen, ik heb het over mensen die geen commentaar op posts verwachten en dat wel krijgen... en zich vervolgens onrecht aangedaan voelen...

Nogmaals: Waar heeft wie jou bedreigd?
Je begint aan waanvoorstellingen te lijden. Er is nl nooit zoiets gezegd.
Maar dit soort reacties van jou verklaart een hoop

Alwiene

Re:

Sorry maar, Oh bah, wat een arrogantie straalt er van jou af zeg!
Ik wil geloven dat je nog nooit bewust hebt geprobeert iemand te beschadigen, maar ik geloof ook dat het wel gebeurt!

Misschien is dit het moment om je te realiseren dat de reacties van mensen niet liggen aan het feit dat de hele wereld korte tenen heeft, maar ook wel zou kunnen liggen aan jou manier van communiceren?
De persoonlijke, naar MIJN mening totaal onzinnige, aanvallen die je hier in DIT topic op mensen doet overtuigt mij nou niet bepaald van je levenservaring en volwassenheid.

@ Billy, please, ik gun je een pleziertje, maar ik ben van jou een bepaald niveau gewend, stel me niet teleur nu

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:43

Karl66 schreef:
Schimmelig schreef:
Ik heb nooit geprobeert mensen bewust te beschadigen, mijn kritiek uit ik gewoon anders dan jij dat doet...

Dus ik mag jou gewoon voor een over het paard getilde, nog niet uitgepuberde, een betonnen plaat voor het hoofd hebbende, arrogante trut die geen flauw idee heeft hoe je op een normale manier communiceert uitmaken, zolang ik maar zeg dat ik mij anders uit dan jou?

Voor alle duidelijkheid bovenstaande omschrijving is als voorbeeld bedoeld en zeker niet aanvallend richting TS

Je mag mij noemen zoals je wilt, Schimm.. is wel korter typen.... en ik kan mij niet herinneren dat ik de TS uitgescholden heb, voor wat dan ook.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:43

Schimmelig schreef:
Citaat:
je mag echt hopen dat je nooit in het ziekenhuis komt te liggen waar Mork en ik werken. Niet omdat wij van die takkeverpleegkundigen zijn, maar omdat het dan ECHT niet goed met je gaat.

Wat is dit.. kan iemand mij dit uitleggen. Ik ben namelijk kerngezond.

Dat waren de mensen die bij ons liggen ook, tot ongeveer een dag voordat ze ziek werden
Soms kunnen dingen ineens veranderen. Zo gaat dat in het leven, en dat is niet altijd leuk

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:44

Schimmelig schreef:
Iedereen kwetst, bewust of onbewust, dus wat is je punt? Iedereen denk op een andere manier over het leven na, dus?

Dat klopt. Gaat niet om de manier van denken, maar om de manier van communiceren. Hoe je het brengt..

Karl66

Re: Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:44

Mensen snap het dan

Als Schimmelig zegt dat een belediging geen belediging is, dan is het dat ook niet.

Als Schimmelig zegt dat een opmerking een bedreiging is, dan is het er wel een.

De rest van de mensheid moet alleen nog op dezelfde manier leren denken en communiceren als Schimmelig, want dat is voor haar veel gemakkelijk dan om zich bij de rest van de wereld aan te passen

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:45

Ok billy, beetje vage opmerking. Natuurlijk typ wat je denkt, maar zet dat AJB overzichtelijk neer, het is tenslotte al laat.

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:45

Nogmaals dit is geen bedreiging!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:45

Het stond er gewoon erg scheef karl, je kunt zo'n opmerking op twee manieren opvatten.. en sjah.. hoe het nu gaat... vatte ik het dus op de andere manier op.. stijl-foutje he

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:46

Tis maar net hoe je zelf de dingen wil opvatten hoor?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:47

Mork schreef:

Ok Mork, gewoon een dubbelzinnig zinnetje.. Ik snap het (niet sarcastisch)

Soms word de ondertoon die ik aan mijn berichten mee wil geven niet helemaal gesnapt, omdat de sfeer nu 'vijandig' is en dat was eigenlijk niet de bedoeling van mijn topic.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:47

Schimmelig schreef:
Ik heb nooit geprobeert mensen bewust te beschadigen, mijn kritiek uit ik gewoon anders dan jij dat doet...

Dus ik mag jou gewoon voor een over het paard getilde, nog niet uitgepuberde, een betonnen plaat voor het hoofd hebbende, arrogante trut die geen flauw idee heeft hoe je op een normale manier communiceert uitmaken, zolang ik maar zeg dat ik mij anders uit dan jou?

Voor alle duidelijkheid bovenstaande omschrijving is als voorbeeld bedoeld en zeker niet aanvallend richting TS
[/quote]

Mijn punt was dat jij vind dat jij je op een andere manier mag uiten dan de rest en dat die dat maar te accepteren hebben, grow up

sans6

Re:

tsjonge je weet er wel mooi omheen te praten hoor!! RESPECT!!!

Billy

Re:

Schimmelig schreef:
Ok billy, beetje vage opmerking. Natuurlijk typ wat je denkt, maar zet dat AJB overzichtelijk neer, het is tenslotte al laat.

Ik denk niet dat ik degene ben die onoverzichtelijk typt, dingen uit zn verband rukt, verdraait of verkeerd interpreteert.
Ik ben nl helemaal niet moe, voor mij is het niet laat, mar gewoon midden op de dag.
Ik denk dat het tijd wordt voor bepaalde mensen om naar bed te gaan, goed uit te slapen en dan morgen te bekijken wat voor onzin ze hebben uitgekraamd.
Welterusten en succes ermee, ik ga verder met mn werk.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:49

Schimmelig schreef:
Het stond er gewoon erg scheef karl, je kunt zo'n opmerking op twee manieren opvatten.. en sjah.. hoe het nu gaat... vatte ik het dus op de andere manier op.. stijl-foutje he

Hier bewijs jij dus weer het hele punt, niemand leest er een bedreiging behalve Schimmelig en dus stond het er vaag ipv dat Schimmelig niet goed wil of kan begrijpend lezen.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:49

Waar praat ik nu weer om heen. Moet zeer mijn best doen om er nog door heen te komen met posts.. da's bijna niet meer te doen hier *wat een aandacht*

Iets luchtiger mag wel jongens.. lees mijn laatste posts in dat topic ook even, dan zien jullie hoe ik erna heb gereageerd ... dat schept misschien duidelijkheid.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:49

Schimmelig schreef:
Mork schreef:

Ok Mork, gewoon een dubbelzinnig zinnetje.. Ik snap het (niet sarcastisch)

Soms word de ondertoon die ik aan mijn berichten mee wil geven niet helemaal gesnapt, omdat de sfeer nu 'vijandig' is en dat was eigenlijk niet de bedoeling van mijn topic.

Maak daar maar meestal van

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:50

Het staat er echt vaag karl, vooral als je geen komma's plaatst

anyways, ik ben je lerares nederlands niet. Misschien kun je daar een ander topic over opzoeken?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:51

@ Karl: Lees ajb mijn andere posts in het 'ik wil niet meer' topic, dan snap je er misschien meer van

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:52

zoals al gezegd Schimmelig, is het topic wel degelijk gelezen.

waar ik me ook over verbaas is je opmerking een paar posts terug, dat de ondertoon van je berichten niet gesnapt word
Zorg dan dat je berichten duidelijker zijn, zodat iedereen WEET wat je bedoelt??

En nee, dat ligt echt NIET aan ons allemaal, en NEE ik heb (WEER) NIET je woorden verdraaid.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:52

Schimmelig schreef:
Waar praat ik nu weer om heen. Moet zeer mijn best doen om er nog door heen te komen met posts.. da's bijna niet meer te doen hier *wat een aandacht*

Iets luchtiger mag wel jongens.. lees mijn laatste posts in dat topic ook even, dan zien jullie hoe ik erna heb gereageerd ... dat schept misschien duidelijkheid.

Maar wat ik dan dus echt niet snap is dat jij na in dat andere topic ingebonden te hebben opeens een topic over vrijheid van meningsuiting opent met de klacht dat de moddies zo onredelijk zijn tegenover jou?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:53

@ allemaal: Jammer dat het zo loopt, jullie bewijzen mijn punt NIET! Blijkbaar zijn er mod's nodig... grrr, helaas