Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paraat schreef:het feit dát ze alles aandikt moet toch genoeg duidelijkheid bieden dat ze ontzettend veel behoefte heeft aan een luisterend oor, en niet aan wat opgeschoten forumbezoekers die duidelijk maken dat ze uit haar nek banketstaaf.
Paraat schreef:...Ik stem voor verbieden.
Cayenne schreef:Wat ik vooral had met dit topic was dat er dingen werden gezegd die voor mijn gevoel gewoon niet KUNNEN. Hoe kun je naar haar zeggen als ouders zijnde je kind zo zien aftakelen en daar niets aan doen? Dat brengt bij mij al een hele hoop ongeloof naar boven, of meer verbijstering eigenlijk. Dat je dan uit pure wanhoop een forum om raad vraagt is dan toch ook wel heel triest![]()
Shiloh schreef:Als ze geheel bij de waarheid was gebleven hadden meer mensen haar geloofd. Ik denk nog steeds dat het onmogelijk is om 4 uur te lopen als je 31 kilo weegt bij 1.70 m, ik heb aangehaald dat dat in mijn ogen niet kon, en de rest in het midden gelaten.
Ik kan het niet helpen dat als er over 1 ding "gelogen"/aangedikt is, waardoor het ongeloofwaardig wordt dat ik het dan niet kan helpen dat ik dan ook aan de rest ga twijfelen.
Ik hoop echt dat dit meisje er bovenop komt, maar feit is dat als je verhalen gaat aandikken, waardoor het ongeloofwaardig wordt dat mensen je niet gaan geloven.
Yvonniej, wat wil je met die reactie bereiken?
Ann schreef:Paraat schreef:...Ik stem voor verbieden.
Ik ben tegen het verbieden van dergelijke topics. Er zijn genoeg problemen/ situaties waarbij een luisterend oor op Bokt wel hulp en troost biedt.
Omdat er af en toe extreme topics opduiken, kun je niet alles gaan verbieden. En wie bepaald dan wat er `te heftig` is?
Ibbel schreef:
Overigens wordt ik_10 niet meer kunstmatig onder narcose gehouden, maar is nu in een natuurlijk coma/diepe slaap. Dat is niet erg, dat betekent dat haar lichaam tot rust komt. Als ze weer voldoende reserve heeft opgebouwd en haar lichaam het weer aan kan zal ze vanzelf bij kennis komen.
Nerwen schreef:Dat mensen nu spijt hebben van hun botte reacties vind ik niet raar of wat dan ook. Wat wil men dan? Dat je het niet wil geloven en haar verhaal nog steeds afdoet als een leugen terwijl het bewezen is dat het waar is? Lieg je jezelf dan niet gigantisch voor? Dus wat is daar raar aan dat mensen nu spijt hebben?
Cayenne schreef:Nerwen schreef:Dat mensen nu spijt hebben van hun botte reacties vind ik niet raar of wat dan ook. Wat wil men dan? Dat je het niet wil geloven en haar verhaal nog steeds afdoet als een leugen terwijl het bewezen is dat het waar is? Lieg je jezelf dan niet gigantisch voor? Dus wat is daar raar aan dat mensen nu spijt hebben?
Mee eens. We kunnen ook onze kop in het zand steken en doen alsof het niet gebeurd is maar dat kan ik niet. Is het dan zo vreemd dat mensen zich rot voelen en nu openlijk excuses aanbieden? Als je zo mans bent om je mening in een topic te laten blijken vind ik ook dat je het kenbaar kunt maken wanneer je er naast zit. Van je fouten leer je inderdaad, en niemand hier probeert het echt goed te praten.
Ibbel schreef:Sily schreef:Ik las ergens in haar berichten dat haar ouders ook op Bokt zaten, misschien dat die het 1 en ander door kunnen geven aan ikke?
Ik raad je aan de startpost van het eerste topic van ik_10 nog eens door te lezen...
Citaat:Dit is inderdaad een schaduw acount, maar omdat ik hier heel erg mee zit en mijn ouders ook mee lezen op bokt en ik nu niet echt zin hebt dat zij weten dat ik dit hier neer zet.
pubelia schreef:Ibbel schreef:
Overigens wordt ik_10 niet meer kunstmatig onder narcose gehouden, maar is nu in een natuurlijk coma/diepe slaap. Dat is niet erg, dat betekent dat haar lichaam tot rust komt. Als ze weer voldoende reserve heeft opgebouwd en haar lichaam het weer aan kan zal ze vanzelf bij kennis komen.
Dus als ik het goed begrijp zit ze in een coma/diepe slaap. Maar als je in coma zit schaad dat toch de hersenen?