Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Jennifer schreef:Ik heb het liefst zoveel mogelijk forums over paarden (daar is dit forum immers voor).
Er mogen heus wel wat 'algemene' forums zijn, maar vind dat er nu steeds meer dingen op bokt komen te staan wat niets met paarden te maken heeft helaas.
Las ook iets over een beginner-gevorderde forum, daar zat ik ook al aan te denken
wanneer hoor je bij beginners en wanneer bij gevorderden?
Het zijn allemaal goede ideën maar ze zouden allemaal wat uitgewerkt moeten worden denk ik.
Justy schreef:
Ik vind dat er veel te zeggen valt voor het argument 'Bokt is een paardenforum'. De extra dingen die er nu zijn, zijn dingen die mensen bezig houden naast de paarden. Het is redelijk begrijpelijk dat je wilt kunnen discussiëren over actualiteiten bijvoorbeeld. Maar als je voor elke hobby of interesse die op Bokt vertegenwoordigd is, een subforum aan moet maken, dan streef je wat mij betreft je doel voorbij.
Mocca schreef:Mij lijkt het wel wat.
Het is overzichtelijker, al zal ik even moeten wennen aan de tabbladen en de nieuwe namen van forums. Fotofun zal ik gaan missen, ik vind het juist zo leuk om 'onzin'foto's te kijken, zoals anderen het weer leuk vinden om over eten te praten (voedertijd). Maar als we inderdaad terug moeten naar wat meer 'paarden'forum dan is het wel overbodig ja
Ach, we zien het wel. Je went er snel genoeg aan. In het begin is iedereen altijd een beetje sceptisch over veranderingen, maar later wil niemand meer terug.
Citaat:er zal voordat we dit kunnen doorvoeren nog een aantal dingen moeten gebeuren zoals het opnieuw indelen van de mods, het schrijven van charters (doel, scope, regels) voor alle fora en dat soort zaken dus het zal niet volgende week klaar zijn, maar we willen het wel snel gaan afronden. Ik durf geen termijn te noemen, dat moeten we even intern afstemmen.
Gearl schreef:Misschien is het ook nog een optie om CB ook nog te verdelen.