Besloten subfora of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 17:03

idd Mieke

een hoop gezever om niks
mensen die bang zijn wat te missen, het gevoel buiten geloten te worden

en roddelen, dat gaat nu net zo goed als dan
dat verschil zie ik niet.
Of doet de pb het bij jullie niet?
Of de msn?

En kom maar op met een apart tinker forum, penny forrum of wat ook, ik zal het niet missen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:27

Net een heel verhaal getypt, 5 keer op enter omdat er steeds iemand tussen kwam, en toen knalde bokt eruit. In de herkansing dus:

manzano schreef:
Ben zelf ook van 2001 en heb totaal geen behoefte aan een besloten iets. Waarsch ken ik daar de helft niet en zij mij ook niet........het is slechts een kleine kliek van de mensen van 2001 die elkaar kenden!! De scheidslijn 2001 slaat in die zin dus nog nergens op.

Hier ben ik het mee eens, ik ben een BVT, toen hoorde ik er al niet bij, en nu ook niet. Las overigens eerst ook mee voor ik registreerde. BVT was toen al een select clubje, en is dat nu nog. Ik herken er veel van op het forum, en vind het leuk om er verhalen van te lezen. Maar feit is dat BVT niet alle bokker vanuit 2001 tot half 2002 zijn, maar een bepaald clubje.

Of het al dan niet besloten moet worden, maakt mij niet uit.

MissHaffie, dat vind ik gemierenneuk, jij bent tegen BVT besloten te maken, dus ben je een tegenstander. IS gewoon feit, Mieke is voor, dus voorstander. Zo noem je dat nou eenmaal, zo noem je dat in de Nederlandse Taal en ik weet zeker dat Mieke zich daarom niet beter als jou voelt oid...

Ik vind dat idee van Xyzutu4 (ik vond dat je toen al een onmogelijke naam had, en nu nog steeds) nog niet eens zo stom bedacht. Als nu straks die functie terugkomt dat je bepaalde fora op de index kan laten verbergen, dan heeft niemand last van de fora waar ze niet in willen/kunnen/interesseren etc. En kan iedere soort of club zijn eigen besloten forum maken...

Ik herhaal, ik ben niet voor of tegen, boeit me niet veel... Het is mij allemaal effen

*Kopieert nu eerst de tekst, en gaat op enter rammen, en hopen dat Bokt in de lucht blijft*

Anoniem

Re: Besloten subfora of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:35

Citaat:
Ik vind dat idee van Xyzutu4 (ik vond dat je toen al een onmogelijke naam had, en nu nog steeds) nog niet eens zo stom bedacht.

En bedankt. Denk ik...

Ik herken jou trouwens ook wel als gebruiker van toen, of ik heb in elk geval wel berichten van jou langs zien komen in het verleden, dus zo onbekend ben je nu ook weer niet. Dat Xyzutu4 een onmogelijke naam is, geef ik volmondig toe. De 4 moet namelijk een 2 zijn.

Dat Bokkers van Toen-voorstanders een eng sektarisch clubje vormen, is denk ik een beetje overdreven. Ik heb denk ik in levende lijve ongeveer 10 bokkers ontmoet (wel een aantal bekenden Bokt opgesleurd, maar die horen bij latere jaargangen en tellen sowieso niet ), de rest ken ik alleen als Boktgebruikers. En dan ook niet van huiskamertopics, maar eigenlijk vooral van HAW (heb ik nog nooit een beest op geplaatst), RT, CB, FA en UhZ. En zo zitten er nog meer mensen bij BvT die minder berichten dan ik hebben, dus nog minder actief bij het groepsgedrag betrokken zijn die ook graag een eigen BvT subforum zien.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-11-05 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:37

Idd, ik ken je naam ook nog steeds van toen Maya

En met en 2, is hij nog onmogelijk

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:39

Hahah idd.......sommige namen.....hoe kom je erbij. Ik ken Maya pas sinds "kort" (sinds de ik in de boktkroeg kom).
RK ken ik dan wel weer (maar dan alleen de naam, inhoudelijk weet ik niet veel, behalve dat ze een heel mooie schimmel heeft ).
Mieke ken ik bijv. helemaal niet (zie ik nu voor het eerst in het topic).
En van die onmogelijke naam (xyzutu2) weet ik niet eens of ze onder BVT valt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:40

dank je

Mieke ken ik juist van toen, zou nu eerlijk gezegd weinig meer van haar kunnen vertellen

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:41

ik zeg ook niet dat ik het een probleem vind dat btv besloten word, maar ik vind dat dat iedereen de mogelijkheid moet hebben iets beslotens te hebben. Dus ook: tinkers besloten, NH besloten, SGW besloten, Endurance besloten, noemallepaardenrassenmaarop besloten, ikhoornergensbij, dushiermaarbij besloten enz. enz. Ik vind niet dat een select groepje wel besloten mag, en de rest niet. Het is allemaal, of niemand (al krijg je dan wel een volledig besloten bokt, maar okee )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:43

Wie zegt dat er in de toekomst dan ook niet meer komt?

Nu zijn er toch ook proef sub forums?
En ook niet voor alles wat was aangemeld

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:44

manzano schreef:

En jij ook bedankt. Ik ben verdorie nog eerder aangemeld dan jij!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-11-05 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:44

Start dan eerst meer op, en kijk dan of ze besloten worden Ik snap alleen de meerwaarde va een besloten groepje niet zo. Ok, het is voor jullie fijn, maar ik snap ook dat het voor anderen overkomt als wijwillenroddelenenjullieernietbij...

btw, RK 'ken' ik ook wel, en zo nog heel veel meer bokkers, maar xyzutu2 bv heb ik nog nooit eerder gezien dan nu in dit topic

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:45

xyzutu2 schreef:
manzano schreef:

En jij ook bedankt. Ik ben verdorie nog eerder aangemeld dat jij!

Ik had express niet gekeken . Maar het onderstreept mijn punt dat je dus alsnog de helft niet kent .

edit: ik had wel je naam goed

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:46

Mieke schreef:
In de HK doen we dat al, maar menigeen wil het nog beslotener dan daar mogelijk is. Lijkt me allemaal niet zo'n probleem.

Je kunt ook gewoon gaan e-mailen met elkaar of msn'en. Als je het zo graag besloten wil hebben.

Faas

Re: Besloten subfora of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:46

russel schreef:
Desalnietemin, mis ik wel de mesthoop Mag die dan besloten worden

Ja die mis ik ook heel erg. Ik snap ook niet waarom die ooit verborgen is gemaakt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:48

Citaat:
Ok, het is voor jullie fijn

Grappig, ik post praktisch niet op BvT

het zal me dus worst wezen of het open is of niet.
Vind het alleen zo'n gezever om niks

snap gewoon de hele commotie niet rondom het besloten willen houden niet
Daarom kom ik hier lekker ff moeien

Faas

Re:

runningkawa schreef:
idd Mieke

een hoop gezever om niks
mensen die bang zijn wat te missen, het gevoel buiten geloten te worden

en roddelen, dat gaat nu net zo goed als dan
dat verschil zie ik niet.
Of doet de pb het bij jullie niet?
Of de msn?

En kom maar op met een apart tinker forum, penny forrum of wat ook, ik zal het niet missen

nou die pb werkt prima, en de msn ook. Prima mogelijkheidje voor de BvT' ers zou ik zeggen .

Anoniem

Re:

Faas schreef:
Mieke schreef:
In de HK doen we dat al, maar menigeen wil het nog beslotener dan daar mogelijk is. Lijkt me allemaal niet zo'n probleem.

Je kunt ook gewoon gaan e-mailen met elkaar of msn'en. Als je het zo graag besloten wil hebben.

Dan moet je terplekke online zijn, dan kun je niks terug lezen

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:49

Faas schreef:
Mieke schreef:

Ja, je kunt ook gewoon gaan buurten.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:49

Oh ja, dáár ken ik RK van . Bemoeit zich graag met allerhande discussies geintje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:50

Klopt

Goed onthouden

samen met Steef lekker rellen

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:51

Relnicht!!! (maar er is idd niks leukers, dus please.....kom terug met die mesthoop).

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:52

Wat ik nou een beetje jammer vind is dat mensen vinden dat tegenstanders tegen BvT besloten zijn omdat er geroddeld zou kunnen worden, samengespand etc. Maar dat is gewoon niet zo. Ik ben tegen beslotenheid in zijn algemeenheid hier. En ik denk dat ik voor de meesten spreek.

Het is niet iets tegen BvT maar tegen beslotenheid in het algemeen.

En wat krijg je dan straks met die groepjes. Gaan eens openbaar reageren en 'ja, ach weten zij niets van he, daarvoor moet je BvT'er zijn of Endurancer of whatever'. Nee dat is erg bevordelijk voor de sfeer.

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:52

Maar wat is nu de reden om het WEL besloten te maken? teruglezen kan ook wel als het niet besloten is

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:53

runningkawa schreef:

Msn slaat tegenwoordig geschiedenis op . En anders toch www.bvt.nl

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:53

Faas schreef:
Wat ik nou een beetje jammer vind is dat mensen vinden dat tegenstanders tegen BvT besloten zijn omdat er geroddeld zou kunnen worden, samengespand etc. Maar dat is gewoon niet zo. Ik ben tegen beslotenheid in zijn algemeenheid hier. En ik denk dat ik voor de meesten spreek.

Het is niet iets tegen BvT maar tegen beslotenheid in het algemeen.

En wat krijg je dan straks met die groepjes. Gaan eens openbaar reageren en 'ja, ach weten zij niets van he, daarvoor moet je BvT'er zijn of Endurancer of whatever'. Nee dat is erg bevordelijk voor de sfeer.

Dát wilde ik zeggen, maar het kwam er niet uit.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:54

Faas schreef:
runningkawa schreef:

Msn slaat tegenwoordig geschiedenis op . En anders toch www.bvt.nl

Lieve schat, dat is iets anders.