Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Ben zelf ook van 2001 en heb totaal geen behoefte aan een besloten iets. Waarsch ken ik daar de helft niet en zij mij ook niet........het is slechts een kleine kliek van de mensen van 2001 die elkaar kenden!! De scheidslijn 2001 slaat in die zin dus nog nergens op.
Citaat:Ik vind dat idee van Xyzutu4 (ik vond dat je toen al een onmogelijke naam had, en nu nog steeds) nog niet eens zo stom bedacht.
manzano schreef:En van die onmogelijke naam (xyzutu2) weet ik niet eens of ze onder BVT valt.
xyzutu2 schreef:manzano schreef:En van die onmogelijke naam (xyzutu2) weet ik niet eens of ze onder BVT valt.
En jij ook bedankt. Ik ben verdorie nog eerder aangemeld dat jij!![]()
Mieke schreef:In de HK doen we dat al, maar menigeen wil het nog beslotener dan daar mogelijk is. Lijkt me allemaal niet zo'n probleem.
russel schreef:Desalnietemin, mis ik wel de mesthoopMag die dan besloten worden
![]()
Citaat:Ok, het is voor jullie fijn
runningkawa schreef:idd Mieke
een hoop gezever om niks
mensen die bang zijn wat te missen, het gevoel buiten geloten te worden
en roddelen, dat gaat nu net zo goed als dan
dat verschil zie ik niet.
Of doet de pb het bij jullie niet?
Of de msn?
En kom maar op met een apart tinker forum, penny forrum of wat ook, ik zal het niet missen
Faas schreef:Mieke schreef:In de HK doen we dat al, maar menigeen wil het nog beslotener dan daar mogelijk is. Lijkt me allemaal niet zo'n probleem.
Je kunt ook gewoon gaan e-mailen met elkaar of msn'en. Als je het zo graag besloten wil hebben.
Faas schreef:Mieke schreef:In de HK doen we dat al, maar menigeen wil het nog beslotener dan daar mogelijk is. Lijkt me allemaal niet zo'n probleem.
Je kunt ook gewoon gaan e-mailen met elkaar of msn'en. Als je het zo graag besloten wil hebben.
runningkawa schreef:
Dan moet je terplekke online zijn, dan kun je niks terug lezen
Faas schreef:Wat ik nou een beetje jammer vind is dat mensen vinden dat tegenstanders tegen BvT besloten zijn omdat er geroddeld zou kunnen worden, samengespand etc. Maar dat is gewoon niet zo. Ik ben tegen beslotenheid in zijn algemeenheid hier. En ik denk dat ik voor de meesten spreek.
Het is niet iets tegen BvT maar tegen beslotenheid in het algemeen.
En wat krijg je dan straks met die groepjes. Gaan eens openbaar reageren en 'ja, ach weten zij niets van he, daarvoor moet je BvT'er zijn of Endurancer of whatever'. Nee dat is erg bevordelijk voor de sfeer.
Faas schreef:runningkawa schreef:
Dan moet je terplekke online zijn, dan kun je niks terug lezen
Msn slaat tegenwoordig geschiedenis op. En anders toch www.bvt.nl