maar doe het dan gewoon ergens anders...vind niet niet de juiste locatie
maja wie ben ik om dat te zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissArianne schreef:
bokt is voor mij ook ontzettend veel mijn steun en toeverlaat. of het nou over paarden gaat of over andere dingen. het is zoals natje zegt, ik kan de humor er wel van inzien en een ander niet. maar komt misschien ook wel doordat ik nu medicijnen slik waardoor ik lichtelijk high ben
MissArianne schreef:bokt is voor mij ook ontzettend veel mijn steun en toeverlaat. of het nou over paarden gaat of over andere dingen. het is zoals natje zegt, ik kan de humor er wel van inzien en een ander niet. maar komt misschien ook wel doordat ik nu medicijnen slik waardoor ik lichtelijk high ben
EDIT: natje = nathalie
Sundancer schreef:
Nathalie1981 schreef:Jura verwoordt wat iedereen denkt!
Amen!!
Citaat:Nou ja, zeg.
Wauw, de grap gaat door, er zitten nog steeds mensen op de kast
IMJ schreef:Nathalie1981 schreef:Jura verwoordt wat iedereen denkt!
Amen!!
spreek voor jezelf, ik neem het echt niet zo zwaar hoor! Op vrijdag ben ik meestal ook wel in voor een geintje. De boodschap is duidelijk de meeste mensen die hier reageren vonden het niet leuk en ik denk dat verder heel veel bokkers het niet zo zwaar nemen, die reageren gewoon niet.
IMJ schreef:Nathalie1981 schreef:Jura verwoordt wat iedereen denkt!
Amen!!
spreek voor jezelf, ik neem het echt niet zo zwaar hoor! Op vrijdag ben ik meestal ook wel in voor een geintje. De boodschap is duidelijk de meeste mensen die hier reageren vonden het niet leuk en ik denk dat verder heel veel bokkers het niet zo zwaar nemen, die reageren gewoon niet.
Sundancer schreef:Volgens mij slijmen heel veel mensen nu ook, en "lachen mee" omdat ze moddie willen worden
Sundancer schreef:Straks gelooft niemand Bokt.nl meer omdat ze toch steeds geinen
Sundancer schreef:
Ik zie net dat je nog niet lang lid bent. Maar zulke geintjes gebeuren wel vaker....
Straks gelooft niemand Bokt.nl meer omdat ze toch steeds geinen