Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soxje schreef:Graag enige onderbouwing Shiloh.
Ellende schreef:Voor de proef kan je er in ieder geval zeker van zijn dat er geen tinker/shet/arabier/ford én haflinger subforum komen
Ellende schreef:We willen op bokt beginnen met een proef om door users zelf aangevraagde subforums toe te staan. Wat we hiermee bedoelen is een forum met een specifiek onderwerp dat kleinschaliger zal worden dan bijvoorbeeld een forum als 'rassenpraat'. Onderwerpen waar wij bijvoorbeeld aan denken zijn Haflingers, Tinkers (en weet ik veel wat voor rassen), Z-en hoger ruiters, Voltige et cetera et cetera.
De moderators beslissen uiteindelijk welke vijf subfora er voor de proef gestart worden.
Fairie schreef:Olympia schreef:En misschien ook iets over overleden paarden ofzo bij verslag van de dag.. Dan wordt dat ook wat overzichtelijker..
Nee dat lijkt me niks. Dan is iedereen net meer een rampen toerist op die manier......
Cadish schreef:Ik denk dat het niet de bedoeling is dat er nou een apart tinkerforum wordt aangemaakt, dit kan nog gewoon bij Rassenpraat of de Huiskamer!
Het moet iets zijn wat nergens anders past. Ik denk dat het ongesteldheids forum van MH ook gewoon nog bij JH past. Want wat kan er nou op zo'n ongesteldheids-forum besproken worden? Op een gegeven moment houdt het op en is alles gezegd.
Quote schreef:Haha nouja, de tinkers zijn ook het best vertegenwoordigd, maar toch.. volgens mij schieten ze elkaar onderling af
mandy_b_s schreef:AAAAAH
vandaar.
ik zag eerst alle topics van subfora en toen deze.
vandaar dat ik overal zeg ; weer een subfora ?