Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amie_x_mij schreef:gewoon een pb sturenof op het rode uitroepteken drukken!

) wil uitdragen naar de rest van de gebruikers, meldt zich aan, wordt doorgelicht en krijgt dan een speldje (bij wijze van spreken) bij zijn username. Zo stel je ook iets positiefs tegenover al dat straffen, corrigeren en bannen. Een bewijs van goed Bokt-schap is toch wel een eer, vind ik tenminste. En als jij een 'Bewezen Braaf Bokker'
bent, geeft dat ook wat extra's als jij in een discussie meldt dat het wat rustiger mag, dan wanneer jij vervolgens 2 pagina's verder zelf een topic in de hens zet. 
) en als er binnen 2 weken geen aanklachten tegen die persoon zijn gekomen van meerdere personen (om grappenmakers voor te zijn), dan krijgt hij/zij de boktaward en het BBB-lintje bij zijn username om aan gebruikers te laten zien dat braaf bokken ook gewoon mogelijk is en om aan moddies te laten zien dat als ze van die persoon een waarschuwing over een uit de hand gelopen topic krijgen, het waarschijnlijk ook serieus is.
Ik sla mezelf voor de harses, das reeeler
KiWiKo schreef:Precies, het is maar net wat belangrijk is in je leven

KiWiKo schreef:
Ik ben nog steeds een beetje ouderwets en ik noem de mods nog net geen u, maar ik vind wel dat deze mensen respect verdiend hebben door hun houding en werkzaamheden op bokt.
.
). Dan vindt ik dat daar wel enig respect tegenover mag staan.