"oude bokkers" missen jullie de goede oude tijd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Re: "oude bokkers" missen jullie de goede oude tij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:02

Ik post helemaal niet meer op het paardengedeelte, simpelweg omdat mijn paard er niet meer is. Ik kan me nog wel herinneren dat iedereen altijd de verhalen over Waldo las en mensen wisten hoe of wat van elkaar. Het topic dat Waldo ingeslapen was, heeft veel reacties gekregen en dan krijg je toch wel een warm gevoel, dat er mensen meeleven.

Verder kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren dat bokkers contact opgenomen hadden met mijn ouders toen ik in 2001 in NY zat met de aanslagen.
Dat was oprechte bezorgdheid, ipv de sensatielust die ik nu wel eens opmaak

Ik heb geen echte bokkers waar ik heel 'close' mee ben maar ik vind het wel jammer dat ik er een paar uit het oog verloren ben.

En ik moet zeggen dat ik het nog steeds waardeloos vind dat SP en Lovely een permanente ban hebben gekregen, en dat daarna 'het bansysteem' is omgegooid. Als in: daar zijn we vanaf.
En sommige nieuwe mensen heb ik nog nooit voorbij zien komen. Zo zag ik net een Sjoert als zijnde mod?
Nog nooit gezien.

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:17

Laura schreef:
En sommige nieuwe mensen heb ik nog nooit voorbij zien komen. Zo zag ik net een Sjoert als zijnde mod?
Nog nooit gezien.

Ligt dat aan jou of ligt dat aan Sjoert? Blijkbaar valt hij als mod wel op, dus dan zal hij zijn best wel doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:34

Dat ligt niet aan Laura, want vele hadden dit. (en met meer nieuwe moddies)
Of hij zijn best doet heeft daat weinig mee te maken lijkt me
wel dat bokt (te) groot is geworden en niet meer het bekende forum van vroeger, waar idereen met elkaar meeleefde
En dat is waar dit topic overgaat

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:47

Daar ben ik het dus niet mee eens. Binnen bokt zijn nog steeds meelevende groepjes te vinden. Je moet alleen wat verder zoeken misschien.

Het is denk ik onmogelijk om iedereen te kennen, dus ook de mods niet.
Sjoert is echt niet zomaar uitgekozen. Ik ken de meeste moddies niet. Maakt voor mij niks uit, ik ben blij dat ze dat werk willen doen.

Ik zelf vind de grootte van Bokt meer voordelen dan nadelen hebben. Dingen die ik niet belangrijk vind, lees ik niet, als ik iets wil weten kan ik dat altijd vinden.

Wat ik dus niet snap, is dat een heleboel mensen hier aangeven hun oude vrienden te missen. Waarom openen jullie geen topic in de huiskamer zodat jullie van elkaar op de hoogte kunnen blijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:55

Duidelijk te horen, geen bokker van het begin...

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:02

Goed gezien Wat niet wil zeggen dat ik nooit op een klein forum ben geweest.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:10

gemske schreef:
Wat ik dus niet snap, is dat een heleboel mensen hier aangeven hun oude vrienden te missen. Waarom openen jullie geen topic in de huiskamer zodat jullie van elkaar op de hoogte kunnen blijven?

Omdat ze gebanned zijn?

Overigens moet ik zeggen dat ik nooi in de huiskamer te vinden ben, heb weinig interesse in onelinertopics die binnen een dag al 55 pagina's hebben; dat houd ik gewoon allemaal niet bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:41

niet elk klein forum is wat bokt vroeger was..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:05

Nee anders waren ze waarschijnlijk ook wel net zo groot geworden als Bokt nu.

Bokt is nu eigenlijk net te groot. Tuurlijk heeft het voordelen, ik kom nu bijvoorbeeld meer mensen uit het noorden tegen. Maar het blijft gewoon zonde dat bokt en vooral de sfeer, door de uitbreiding zo veranderd is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 01:57

Ik heb niet alles gelezen..............maar er zijn ook veel bokkers gebant van de oude garde...........toch????

Ikvind het hier zeker anders geworden maar denk niet dat ik zo bekend ben onder de 'oude' bokkers....

Maar ondanks dit mis ik het oude gevoel van eigenlijk zo 2,5/3 jaar geleden......... toen was ook Dorine er nog en nog vele anderen.

Honeybee zie ik hier weer............maar nu ik haar zie denk ik joh die heb ik allang niet gezien. En soms denk ik terug en heb ik dat bij heel veel bokkers.........echt jammer. Laatst ging ik zoeken of sommige nog wel leefden en wanneer ze ingelogd hadden.

Prima
Romkabouter
Napoleon
enzzz want ik kan nog wel een heel lijstje neerzetten als ik goed nadenk. Maar het bleek dat ze wel leefden maar dat ik ze niet meer voorbij zie komen blijkbaar. Eigenlijk alleen nog van die vage pennymeisjes namen......met veel kruisjes/tekentjes enz.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 02:19

Ik ben nog niet eens een echte oude bokker. Maar er is zeker veel veranderd... Ik weet nog wel dat ik met n andere bokker mn best deed om juist op de mesthoop te belanden, altijd geweldig om na te lezen

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 19:03

stef schreef:

Namen waar ik verder aan denk: (die me nu even te binnen schieten)
Maaike, Marjolein, Prisca, Nimber, Jantina, heike, bart, orri, fitz, jaqueline, jippie, suzanne (met gouden sporen uiteraard )

* ff uit het hoofdje*

Gossie ik ook

Ik mis het vroegere Bokt idd ook wel. Snel even alles bijlezen, overal op reageren, geweldig was dat. En idd, topics speciaal voor 1 persoon, naam in de titel gezet Super!! Maar dat is nu niet meer te doen, Bokt zou overstromen met al die berichten.
Marjo heeft momenteel geen internet (is verhuisd en geen A meer ).

Vergeet Yor niet

Die eerst DVT meeting was geweldig, net als de eerste echte Bokteling en de Artis/Artwas meeting

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 21:13

Ook hier iemand die het oude Bokt stiekum wel mist. Wat geweldig veel lol hadden we altijd onderling. Ook enkele meetings die me nog lang bij zullen blijven. We zijn allemaal wat ouder geworden, maar denk dat we op een kleinschaliger Bokt nog steeds zoveel kunnen 'doen' als een paar jaar geleden. Al is wát nieuw bloed wel leuk, want dan krijg je weer wat nieuwe inzichten.
En ja, ik mis sommige mensen ook wel. Heb veel lol gehad met Steef (die paardlief Jurrieburrie noemde) en ik mis Mirte ook wel hier. Ook veel mensen waar ik veel contact mee had, maar nu amper meer zie.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 21:28

@Jurga: Misschien niet 'veel' kontakt maar ik zie je nog regelmatig in je autootje over de H-weg scheuren hoor

Gaat Bokt ten onder aan zijn eigen grootte ??
Ik denk het niet.

Mis ik als oude(re) Bokker de goede ouwe tijd... nee ook niet echt.
Ik lees selectiever (gelukkig 'mag' ik dat nu)

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 23:57

Zit hier sinds December 2001 en ik kom af en toe nog maar eens langs om wat berichten van andere mensen te lezen. Gewoon over de fora heen lopen doe ik al een jaar niet meer.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 00:43

Ook ik ben hier gekomen vanaf Horses, wat later dan de rest omdat ik wegens verbouwen even niet werkte en thuis alleen een modeminternet verbinding had.
Voorheen was het idd een klein clubje, was het lachen en lol. Tegenwoordig is het zo massaal dat je het gros niet meer mee krijgt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 08:11

nog 1 die we (nouja, ik) missen... sanderijn. Ook in geen eeuwen meer wat van gelezen.
Daarnaast is er idd een overkill aan penny's, maar ik denk dat dat een bekend probleem is

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 09:13

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 09:29

kan je nagaan Ineke hoe groot Bokt is geworden... je leest heel makkelijk overheen...

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 15:40

9 januari 2001, de dag dat bokt ontstaan is vermoedelijk?
haha,
ik behoor echt tot het meubilair, vrees ik.

Ook ik mis inderdaad de oude groep en de oude groep mij misschien ook wel! Want ik ben er wel, maar posten doe ik zelden meer, je weet niet wat je op je hals haalt tegenwoordig!

Dat Lov en SP een ban hadden wist ik niet eens, het was me wel opgevallen dat ze er niet meer waren!

Ach, ik lees hier en daar eens wat, kijk regelmatig foto's waarvan de titel me iets doet en verder....

Ik voel me helaas geen "bokker" meer.

Meetings worden voor mij echt teveel, vaak is het een heel gereis en met die kleine en een eigen toko om te runnen is het me gewoon teveel geregel!

Maar een eigen huiskamer-topic ben ik wel voor te porren!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 16:51

Bokt is idd erg groot geworden en er staan ook erg vaak dezelfde topics. Iedere zomer: wat is het heet, ik kan niet rijden en iedere winter: wat is het koud, ik kan niet rijden Ik lees nog wel regelmatig maar plaats niet zoveel meer omdat het bijna niet meer te volgen is met al die reacties. Maar veel oude bokkers blijven wel plakken zie ik.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 17:34

Sanderijn leeft nog wel hoor.

Tja, je kan denken dat het vroegah leuker was, of gewoon met de mensen die je van vroeger gezellig vond zelf contact houden. Tuurlijk was bokt toen erg gezellig, dat vind ik zeker ook! Het medeleven met iedereen, ik vind het best jammer dat bokt zo groot is geworden.
Maar de bokkies die ik graag mag, spreek ik buiten bokt nu ook wel

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 19:08

Sanderijn daar zie ik regelmatig nog wat van langs komen!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 19:09

Ja (en ik kon alle knopjes nog uit elkaar houden)

Tegenwoordig mis ik steeds berichten of ik zie maar 1 bericht in een topic van 6 pagina's

Heel veel van de oude garde die nog weleens een leuke discussie willen aangaan zijn van bokt vertrokken en ik kom er zelf ook steeds minder.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 09:04

Ik lees dit topic nu pas, Stef, maar ik ben het helemaal met je eens. Bokt was vroeger zoveel leuker en iedereen leefde veel meer met elkaar eens.
Er ontgaat je zoveel omdat het veel te groot is geworden.

Wat denkt de 'oude' generatie bokkers van idd een Huiskamertopic?
Ik wil best wat mensen PB'en die tot de oude garde horen en een topic in de HK openen.
Idee?