Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_girl schreef:maar welke bokker is het nou?
Citaat:Welke foto's van bokt zijn dat dan ??
Al die foto's die er verder op staan komen bij google en andere zoeksites vandaan, dus die staan op internet en mogen dus voor sites worden gebruikt. Dat doen alle mensen met dit soort spellen !!!! Bovendien heb ik zelf geen foto's gemaakt aangezien ik geen cam heb. Ik weet niet welke foto's je bedoelt. Maar waarom zouden die 2 foto's die ik hieronder neer heb gezet niet mogen blijven staan ? die bovenste komt niet van bokt maar van een gewone site (van iemand die ik ken notabene) en die andere komt van google. Die mogen hier dus voor gebruikt worden. Ik snap niet wat je bedoelt met die foto's van bokt want ik weet niet welke dat zijn dus ik kan ook niks doen. Dan moet je ze maar hier neerzetten. Alle foto's die bij zoeksites vandaan komen (dat is alles wat er nu op staat, behalve dan diegene die volgens jou van bokt zijn) blijven gewoon staan. Die mogen hiervoor gebruikt worden en dat is precies wat ik doe.
poes schreef:Ja ik wist dat vroeger allemaal ook niet eigenlijk.. En verder wel kinderachtig van diegene die zijn foto vervangen heeft door die vadsige prentDie site wordt voornamelijk bezocht door kinderen
stef schreef:Tinkelbel schreef:
Dat is wel een officiel ras, het is een pinto x arabier.
MisDe pintabian is inderdaad een amerikaans ras, dit zijn bonte paarden met 98% arabisch bloed (van oorsprong gefokt met bonte warmbloeden en paints)
Faniek schreef:Ok.. dit vind ik echt triest als ze van google afkomen mag je ze gebruikenCitaat:Welke foto's van bokt zijn dat dan ??
Al die foto's die er verder op staan komen bij google en andere zoeksites vandaan, dus die staan op internet en mogen dus voor sites worden gebruikt.
Dat doen alle mensen met dit soort spellen !!!! Bovendien heb ik zelf geen foto's gemaakt aangezien ik geen cam heb. Ik weet niet welke foto's je bedoelt. Maar waarom zouden die 2 foto's die ik hieronder neer heb gezet niet mogen blijven staan ? die bovenste komt niet van bokt maar van een gewone site (van iemand die ik ken notabene) en die andere komt van google. Die mogen hier dus voor gebruikt worden. Ik snap niet wat je bedoelt met die foto's van bokt want ik weet niet welke dat zijn dus ik kan ook niks doen. Dan moet je ze maar hier neerzetten.
Alle foto's die bij zoeksites vandaan komen (dat is alles wat er nu op staat, behalve dan diegene die volgens jou van bokt zijn) blijven gewoon staan. Die mogen hiervoor gebruikt worden en dat is precies wat ik
doe.
Damn dat mensen google altijd combineren met dat mag ik gebruiken dat is alleen voor info zoeken....
Google Images schreef:Zijn er auteursrechten van toepassing op de foto's?
De plaatjes geïdentificeerd door de Google Plaatjes Zoeker kunnen beschermd zijn door copyrights. Alhoewel u de plaatjes kunt lokaliseren en kunt benaderen via onze service, kunnen we u geen rechten geven om ze te gebruiken behalve het bekijken op het web. Aan de andere kant, als u graag een van de plaatjes wilt gebruiken welke u gevonden hebt via onze service, adviseren we u kontakt op te nemen met de eigenaar van de site om permissie te vragen voor gebruik.
texeenmaikey schreef:
LuvdaTossa schreef:poes schreef:Ja ik wist dat vroeger allemaal ook niet eigenlijk.. En verder wel kinderachtig van diegene die zijn foto vervangen heeft door die vadsige prentDie site wordt voornamelijk bezocht door kinderen
![]()
Dat krijg je ervan als je zomaar overal foto's weg jat.....
Schrok wel ff toen ik het zag...