Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassieja schreef:Gevonden: de foto's komen uit dit topic.
viewtopic.php?f=53&t=418279&hilit=
Foto's gemaakt door Littleroosie!
Taaclover schreef:Cow_horse schreef:Rianne Fotografie.. volgens mij m00nlight hier op bokt
Mag ik vragen welk spel dat is?
Kan ik gelijk kijken of mijn paarden er daar tussen staan
nee dat is Indylover
Faniek schreef:Pintabain bestaat
heidiLOVER schreef:Jad ie fotro's heb ik ook verschillende keren langs zien komen op mijnstal.nl en ook echt heel veel foto's van Odin zoals die je hebt neergezet.
Maar ook van Odin zitten en ook 1 van ODin steigeren alleen dan een andere.. en ook nog 1 van Odin in compliment.
En dan nog een foto van Randy van Randylover en die is ook niet lid van dat spel..
Lijkt me ook niet leuk als Pamba ergens zomaar stond..
Chantalleke schreef:LOL had het ook al gezien.. L.... Huhm we hebben geen onderdeel met een L
Heike schreef:Het is een probleem dat je niet snel kan verhelpen. Ik heb er ook niet zo'n prbleem mee als ze foto's gebruiken. Zeker niet als het om een paardenspel gaat bedacht door een 10 jarig meisje die er verder geen andere bedoelingen mee heeft.
Tuurlijk is het wel slikken als Julius, ineens een merrie wordt oid.
Veel erger vind ik het als ze gewoon linken. Laten ze hem dan aub zelf uploaden.
Dit is wel handig trouwens. Functie van Google
Zoek uit wie naar jou linkt
Sommige woorden, gevolgd door een dubbele punt, hebben een speciale betekenis voor Google. Een voorbeeld is de operator link:. De zoekopdracht link:<adres> toont alle pagina's die naar dat adres verwijzen. Bijvoorbeeld: link:www.google.com zal alle pagina's tonen die een link hebben naar de beginpagina van Google. Een link:-zoekopdracht laat zich niet combineren met een gewone zoekopdracht.