trouwens nog even over dat 'reactie geil' waar ik me dan ook aan erger (opvalt)dat je tegenwoordig overal onder ziet staan, 'nu je hier toch bent kun je meteen wel even een berichtje achter laten'
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natrick schreef:haha nee dat doe ik dus sowieso niet, maar meestal lees ik wel heel veel, maar zet ik bijna nooit ergens reactie op neer, ook al vind ik er iets van. weet niet waarom maarjah de laatste tijd al wel meer. Ik lees trouwens ook altijd de avonturen van Luna (erg leuk!) maar heb volgens mij nog nooit gereageerd.. Maar ik vind het wel erg leuk om te lezen/kijken
trouwens nog even over dat 'reactie geil' waar ik me dan ook aan erger (opvalt)dat je tegenwoordig overal onder ziet staan, 'nu je hier toch bent kun je meteen wel even een berichtje achter laten'
hector schreef:über ís wel goed, je moet alleen het umlaut niet vergeten!
Mik_beer schreef:Enneeeee, topics openen over ruitersportzaken is ook een echte hype geloof ik !
Ilkkah schreef:Op verzorgpaardenmanegedingendatforumstukje zijn echt té veel manegetopics.
je ziet door de manegetopics het forum niet meer
Kitty schreef:En het meest irritante vind ik het kopieergedrag van mensen. Er hoeft maar één iemand iets leuks te laten zien en je kunt erop wachten tot een aantal anderen maakt het na. Oh zo origineel...
Amanda schreef:Ilkkah schreef:Op verzorgpaardenmanegedingendatforumstukje zijn echt té veel manegetopics.
je ziet door de manegetopics het forum niet meer
Inderdaad.
Wat me ook opvalt is dat er een origineel mogelijke titel verzonnen moet worden. Waarschijnlijk om zoveel mogelijk reacties te krijgen
Heb zelf trouwens ook 2 fotoshoottopics![]()
Marja1988 schreef:
Jij maakt je ook schuldig aan onleesbare lettertjes