Citaat:Arie53 heeft een transseksuele operatie ondergaan zo'n 5 maanden geleden.........
Was je erbij CGJ12 ?
Of ben je nog steeds niet uit de kast?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Arie53 heeft een transseksuele operatie ondergaan zo'n 5 maanden geleden.........
arie53 schreef:aat al een maand of 5 heel goed, en je weet ,never change a winning team .
Heike schreef:Een scheiding van jongere bokkers en oudere bokkers ligt erg moeilijk. Want wanneer ben je een oudere en wanneer een jongere.
Verzorgpaarden voor jongere? Er zijn er genoeg volwassenen die ook een verzorgpaard hebben. En jongere kunnen heel goed in een volwassen discussie mee doen.
In de huiskamer is wel een plussies topic.
Hoe zouden jullie het dan willen? Een speciaal plussies forum?
Wordt bokt dan niet voor de jongere> Terwijl de oudere apart worden weggedrukt? Aan de andere kant. We hebben wel een jeugdafdeling..
Wat vinden jullie?
petraaken schreef:Nou ik niet. Wat heb ik daar te zoeken. Jeugd is jeugd. Dat daar volwassen moderators moeten zijn kan ik begrijpen maar als gewone volwassen bokker heb ik daar niets te zoeken.
Fitzroy schreef:Ik kom nooit op de jeugdfora omdat ik er niets te zoeken heb. Dat is voor de jeugd en het fijnste zou zijn als ze daar ook zouden blijven. Wel irriteer ik me aan de onzinnige topics van alle pennykinderen hier op bokt.
Ik zit dus nog alleen maar in de huiskamer, de rest interesseert me niet meer. (en ik kijk forumzaken nog even na om te zien of er nog dingen zijn die ik had moeten weten.)
Fitzroy schreef:
Alleen je naam al, tamaraatjuh, komt zeer onvolwassen over. Dan heb
ik al gegeten en gedronken en zal verder jouw topics niet meer lezen.
Noem het zwart-wit maar als iemand niet eens de moeite kan nemen om een fatsoenlijke naam te kiezen, dan neem ik zo'n persoon idd niet erg serieus.
stef schreef:Je bent IMO een oude bokker als je op zijn minst in 2001 geregistreerd bent
Jura schreef:stef schreef:Je bent IMO een oude bokker als je op zijn minst in 2001 geregistreerd bent
Ik ben ook een oude bokker, vanaf de eerste week dat bokt bestond ongeveer.
In die eerste tijd zat ik bijna dag en nacht op bokt en die tijd was geweldig. Er waren nog niet veel mensen op bokt en we hadden veel boktmeetings, naar de efteling, naar de dierentuin, meetings met paarden, het was echt ontzettend leuk.
Maar nu na 4 jaar zijn veel contacten toch wat verwaterd en vind ik bokt veel te groot geworden. De berichten van de oude bokkers zijn bijna niet meer te vinden tussen die van nieuwere bokkers. En ook veel onderwerpen zijn al zo vaak ter sprake gekomen. Ik vind bokt gewoon niet meer zo leuk als in het begin, voor mij is het veel te groot geworden. Vroeger werd er nog gereageerd op jouw reactie in een topic, nu is iedereen maar langs elkaar heen aan het praten voor mijn gevoel en word je soms een beetje genegeerd.
Daarbij komt nog dat ik het te druk heb om de hele dag op bokt te zitten en in die tijd kon ik op mijn werk ook veel bokken.
russel schreef::j Gijsenkim, dat is wat mij ook irriteert. Kunnen we daar geen smiley van maken, dan zijn die reakties ook tenminste overbodig.
Ik ben dan wel niet van 2001, las toen nog als gast mee, en meldde me later pas aan, maar voel me wel oudere bokker. Ik lees meer dan ik post, maar de tjuh's xxxtjuhsxxx sla ik dus ook over.
Zo ervaar ik bokt de laatste tijd. Je zegt iets wat niet zo met bond is omlegd en hoeps, meteen een berg gescheld over je heen. Het getinaminnemut, daar reageer ik al helemaal niet op want dan heb je meteen ruzie.