Ligt het aan mij of zijn alle oude Bokkers weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joshua

Re: Ligt het aan mij of zijn alle oude Bokkers weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:18

Citaat:
Arie53 heeft een transseksuele operatie ondergaan zo'n 5 maanden geleden.........

Was je erbij CGJ12 ?

Of ben je nog steeds niet uit de kast?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:39

Ik ben misschien niet van de oude garde maar ik bok nu echt veel minder, ik ben laatste week bijna niet op bokt geweest.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:44

Een schifting maken lijkt mij inderdaad, zoals Kim al aangeeft, vrijwel onmogelijk.

Er zijn volwassenen hier die bijzonder kinderachtig reageren en er zijn kinderen waarvan ik met plezier de topics lees.

Het "vroeger was alles beter" gaat voor mij ook niet echt op. Vroeger zaten er ook irritante mensen op bokt, het was alleen wat kleiner waardoor je iedereen wat beter kende en gemakkelijker wat selectiever kon zijn in het lezen.

Wat ik wel mis zijn de pittige discussies. Natuurlijk liepen die wel eens een beetje uit de hand maar aan de andere kant kwamen daar vaak hele zinnige dingen uit. Er wordt vaak erg snel ingegrepen. Zo voorkom je inderdaad ellende maar daardoor krijgen sommige discussies ook niet de kans om zich te ontwikkelen en dat is dan weer een gemiste kans.

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:52

arie53 schreef:
aat al een maand of 5 heel goed, en je weet ,never change a winning team . Haha!

wauw, al vijf maanden Haha!
[/quote]
Arie53 heeft een transseksuele operatie ondergaan zo'n 5 maanden geleden.........
[/quote]

Als je bedoelt dat ik Anna 42 ben, dan heb je het mis kan je bij Romkabouter navragen !!!!! Knipoog
Maar deze opmerking geeft weer, jouw waarheids gehalte aan,
dus dient men al jouw geplaatste post in de zelfde lijn te lezen !!!!!! Sigaar .
[/quote]

[/quote]

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 11:14

Syl volgt het niet...

Zal wel aan het tijdstip liggen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 11:37

Heike schreef:
Een scheiding van jongere bokkers en oudere bokkers ligt erg moeilijk. Want wanneer ben je een oudere en wanneer een jongere.

Verzorgpaarden voor jongere? Er zijn er genoeg volwassenen die ook een verzorgpaard hebben. En jongere kunnen heel goed in een volwassen discussie mee doen.

In de huiskamer is wel een plussies topic.

Hoe zouden jullie het dan willen? Een speciaal plussies forum?
Wordt bokt dan niet voor de jongere> Terwijl de oudere apart worden weggedrukt? Aan de andere kant. We hebben wel een jeugdafdeling..

Wat vinden jullie?

de jongeren hebben de jeugdforums. Geef de 18+ bokkers ook hun aparte forums waar ze niet echt bang hoeven te zijn om dingen te zeggen die niet voor jonge oortjes bestemd zijn. Of waar over dingen kan worden gepraat op een normale volwassen manier en die niet altijd hoeft verbloemd te worden omdat men bang is om jonge bokkers te shockeren.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 11:46

Daarentegen komen wij als volwassenen wel op de jeugdfora...

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 12:00

Nou ik niet. Wat heb ik daar te zoeken. Jeugd is jeugd. Dat daar volwassen moderators moeten zijn kan ik begrijpen maar als gewone volwassen bokker heb ik daar niets te zoeken.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 12:17

Ik dwaal er wel af en toe rond en ik ben niet de enige 18+'er die daar ronddwaalt. Waarom zou je er niks te zoeken hebben? Dat vind ik net zoiets als dat ik niet op WN mag komen omdat ik geen western rij en niet op FA omdat ik niet fok. Oh ja, RT mag ik dan ook niet opkomen, ik rij niet meer... Dus daar heb ik ook niks te zoeken.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 12:35

petraaken schreef:
Nou ik niet. Wat heb ik daar te zoeken. Jeugd is jeugd. Dat daar volwassen moderators moeten zijn kan ik begrijpen maar als gewone volwassen bokker heb ik daar niets te zoeken.

ik dwaal er ook regelmatig rond,
waarom niet Verward
vind de topics soms nog best leuk om te lezen Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 23:15

Ik kom nooit op de jeugdfora omdat ik er niets te zoeken heb. Dat is voor de jeugd en het fijnste zou zijn als ze daar ook zouden blijven.
Wel irriteer ik me aan de onzinnige topics van alle pennykinderen hier op bokt.
Ik zit dus nog alleen maar in de huiskamer, de rest interesseert me niet meer. (en ik kijk forumzaken nog even na om te zien of er nog dingen zijn die ik had moeten weten.)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 23:24

Fitzroy schreef:
Ik kom nooit op de jeugdfora omdat ik er niets te zoeken heb. Dat is voor de jeugd en het fijnste zou zijn als ze daar ook zouden blijven. Wel irriteer ik me aan de onzinnige topics van alle pennykinderen hier op bokt.
Ik zit dus nog alleen maar in de huiskamer, de rest interesseert me niet meer. (en ik kijk forumzaken nog even na om te zien of er nog dingen zijn die ik had moeten weten.)

Hieruit suggereeer ik dus dat 'de jeugd' maar op de jeugdfora moet blijven? Wat versta je daaronder? Dat ik als 'jeugd' niets op de andere fora te zoeken heb? Zo komt het een beetje over. 'Ze hebben al een jeugdforum dus ergens anders hebben ze niets te zoeken'. Shoot me if I'm wrong, maar dit komt niet erg aardig over.
Ik kom als onderdeel van de jeugd op alle fora, neem deel aan discussie en gedraag me, naar mijn mening, niet kinderachtiger dan menig volwassen bokker.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 00:43

Alleen je naam al, tamaraatjuh, komt zeer onvolwassen over. Dan heb
ik al gegeten en gedronken en zal verder jouw topics niet meer lezen.
Noem het zwart-wit maar als iemand niet eens de moeite kan nemen om een fatsoenlijke naam te kiezen, dan neem ik zo'n persoon idd niet erg serieus. Rolleyes

En aangezien bokt wemelt van dit soort namen kom ik aan geen topic meer toe Clown

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 00:56

Volgens de hierboven aangehaalde criteria ben ik ook een "nieuweling".....
Dat zal dan wel.

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 00:58

Fitzroy schreef:

Alleen je naam al, tamaraatjuh, komt zeer onvolwassen over. Dan heb
ik al gegeten en gedronken en zal verder jouw topics niet meer lezen.
Noem het zwart-wit maar als iemand niet eens de moeite kan nemen om een fatsoenlijke naam te kiezen, dan neem ik zo'n persoon idd niet erg serieus.

Maar wat moet ze dan?
Als er al zes andere Tamara's zijn, wordt het erg moeilijk je eigen naam te nemen! Gebruik jij een normale naam?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 08:16

Er lopen wel meer volwassenen rond met een 'onvolwassen' naam (degenen die me nu zo snel te binnen schieten zijn Kweenie en Chantjuh?). Wat Frank al zegt, als er al 6 andere Tamara's zijn... Ik kijk meer naar de titels dan naar de auteurs, er zijn nl ook volwassenen die hier die ik dus echt NIET serieus neem. Vind een titel vaak meer zeggen dan een naam. Is het inderdaad een *blaat*-topic dan onthoud ik de naam voor de volgende keer.

En eerlijk is eerlijk, ik vind "het fijnste zou zijn als ze daar ook zouden blijven" ook niet bepaald aardig overkomen en ik hoor niet eens meer bij de jeugd...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 09:29

Dit is dus ook zoiets wat mij bijvoorbeeld mateloos Irriteert

Fitz heeft helemaal gelijk........... maar omdat ze er niet bij heeft gezet dat ....

ditnatuurlijknietvooriedereengeldenerabsoluutuitzonderingenopderegelzijnenmensendezeuitspraakdusnietpersoonlijkmoetennemen. Ikhebhetoverhetmerendeelvandegenoemdegroepennietoverallemaal

Krijgt ze dus Kabaaaaaaaam 4 bokkers over zich heen.........

Daar wordt ik toch zooooo ontzettend moe van.

Uitspraken die zonder naam genoemd worden zijn altijd algemene uitspraken, die niet persoonlijk bedoeld zijn. Maar wel als zodanig worden opgevat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 09:57

Ja Gijsenkim, dat is wat mij ook irriteert. Kunnen we daar geen smiley van maken, dan zijn die reakties ook tenminste overbodig.

Ik ben dan wel niet van 2001, las toen nog als gast mee, en meldde me later pas aan, maar voel me wel oudere bokker. Ik lees meer dan ik post, maar de tjuh's xxxtjuhsxxx sla ik dus ook over.

Zo ervaar ik bokt de laatste tijd. Je zegt iets wat niet zo met bond is omlegd en hoeps, meteen een berg gescheld over je heen. Het getinaminnemut, daar reageer ik al helemaal niet op want dan heb je meteen ruzie.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 11:35

stef schreef:
Je bent IMO een oude bokker als je op zijn minst in 2001 geregistreerd bent

Ik ben ook een oude bokker, vanaf de eerste week dat bokt bestond ongeveer.

In die eerste tijd zat ik bijna dag en nacht op bokt en die tijd was geweldig. Er waren nog niet veel mensen op bokt en we hadden veel boktmeetings, naar de efteling, naar de dierentuin, meetings met paarden, het was echt ontzettend leuk.

Maar nu na 4 jaar zijn veel contacten toch wat verwaterd en vind ik bokt veel te groot geworden. De berichten van de oude bokkers zijn bijna niet meer te vinden tussen die van nieuwere bokkers. En ook veel onderwerpen zijn al zo vaak ter sprake gekomen. Ik vind bokt gewoon niet meer zo leuk als in het begin, voor mij is het veel te groot geworden. Vroeger werd er nog gereageerd op jouw reactie in een topic, nu is iedereen maar langs elkaar heen aan het praten voor mijn gevoel en word je soms een beetje genegeerd.

Daarbij komt nog dat ik het te druk heb om de hele dag op bokt te zitten en in die tijd kon ik op mijn werk ook veel bokken.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 12:17

Jura schreef:
stef schreef:
Je bent IMO een oude bokker als je op zijn minst in 2001 geregistreerd bent

Ik ben ook een oude bokker, vanaf de eerste week dat bokt bestond ongeveer.

In die eerste tijd zat ik bijna dag en nacht op bokt en die tijd was geweldig. Er waren nog niet veel mensen op bokt en we hadden veel boktmeetings, naar de efteling, naar de dierentuin, meetings met paarden, het was echt ontzettend leuk.

Maar nu na 4 jaar zijn veel contacten toch wat verwaterd en vind ik bokt veel te groot geworden. De berichten van de oude bokkers zijn bijna niet meer te vinden tussen die van nieuwere bokkers. En ook veel onderwerpen zijn al zo vaak ter sprake gekomen. Ik vind bokt gewoon niet meer zo leuk als in het begin, voor mij is het veel te groot geworden. Vroeger werd er nog gereageerd op jouw reactie in een topic, nu is iedereen maar langs elkaar heen aan het praten voor mijn gevoel en word je soms een beetje genegeerd.

Daarbij komt nog dat ik het te druk heb om de hele dag op bokt te zitten en in die tijd kon ik op mijn werk ook veel bokken.

Ik ben dan wel niet van 2001 geregistreerd. Vanaf 2003 pas maar aangezien ik de gezegende leeftijd van 31 heb bereikt kan je mij geen jonge bokker meer noemen. Clown

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 15:27

Er zijn heel wat bokkers die na 2001 geregistreerd zijn maar voor mij toch echt tot de bokkers behoren die veel toevoegen aan het forum. Ik zou er niet aan moeten denken dat er na 2001 een boktstop was ingevoerd want dan hadden we hier heel wat leuke mensen met zinnige bijdragen moeten missen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:39

GK, bedankt voor je duidelijke uitleg Haha!

* gaat nu hard TeM-men want ze wordt wel 4 x aangevallen en daar kan haar tere zieltjuh niet teguh Clown *

Maar ik ga verder met Jura mee, vroeger was Bokt idd veel gezelliger omdat het kleiner en dus persoonlijker was.
Je 'kende' de mensen beter.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:20

russel schreef:
:j Gijsenkim, dat is wat mij ook irriteert. Kunnen we daar geen smiley van maken, dan zijn die reakties ook tenminste overbodig.

Ik ben dan wel niet van 2001, las toen nog als gast mee, en meldde me later pas aan, maar voel me wel oudere bokker. Ik lees meer dan ik post, maar de tjuh's xxxtjuhsxxx sla ik dus ook over.

Zo ervaar ik bokt de laatste tijd. Je zegt iets wat niet zo met bond is omlegd en hoeps, meteen een berg gescheld over je heen. Het getinaminnemut, daar reageer ik al helemaal niet op want dan heb je meteen ruzie.

Ik dus niet. Ik geef ze iig de kans. Ik zie al snel genoeg aan hoe het geschreven is of staat, met wat voor type bokker ik te maken heb. Alleen als ut seer onleuzbar s zla k ut ovr.

Clown

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:23

Mij maakt het echt niet uit wie wat schrijft! Namen zeggen me niks.
Het gaat er om of het inhoud heeft.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:50

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezecht heb ik altijd liever als ouder bokkers in een topic van mij reageren (vooral in medisch en dergelijke)
Daarom vind ik het jammer dat de juhs meestal niet gelezen worden...
Maar ja toen heb ik zo dom gedaan om zo'n naam te kiezen en ja hoe kom ik d'r weer vanaf?