Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissSisa schreef:Ik denk dat het ook komt door de vele nieuwe mensen die komen. Die weten niet hoe het gaat............. Nou, doen dit fout, doen dat fout. Veel topics zijn ook wel van een laag niveau......... Dat kan komen door de vele manege mensen die hier zitten......... men geeft reactie terwijl men het niet weet.
promptertje schreef:Ik ben bokt een poosje zat geweest, kwam na 2 maanden terug en ik zag plotseling op HAW de vreselijkste foto's van allerlei nieuwe bokkers, van in de krul getrokken pony's met als commentaar erbij "hier loopt-ie mooi"
Als er dan door wat meer ervaren mensen (terecht) commentaar op geleverd wordt, dan denken die nieuwe bokkertjes niet "goh wat fijn dat je me het even uitlegt, ik wist niet dat ik mijn pony zo pijn deed", nee, er wordt gelijk een grote mond open getrokken, en ze willen alleen nog maar "leuk" commentaar. In die zin vind ik de sfeer inderdaad minder, al die eigenwijze meiskes die het al "jaren" goed doen en niks van een ander aan willen nemen.
Fototopics vermijd ik nu dus sowieso.
patries_kjp schreef:idd dat vind ik ook, laatst was er idd een topic waar ik commentaar op had (shetje met veels te groot kind) en dan krijg je toch een grote b*k ... sorry hoor maar idd er zijn nogal veel pennykids hiero...
MissSisa schreef:Ik denk dat het ook komt door de vele nieuwe mensen die komen. Die weten niet hoe het gaat............. Nou, doen dit fout, doen dat fout. Veel topics zijn ook wel van een laag niveau.........
Dat kan komen door de vele manege mensen die hier zitten......... men geeft reactie terwijl men het niet weet.
patries_kjp schreef:idd dat vind ik ook, laatst was er idd een topic waar ik commentaar op had (shetje met veels te groot kind) en dan krijg je toch een grote b*k ... sorry hoor maar idd er zijn nogal veel pennykids hiero...
Nicolletje schreef:patries_kjp schreef:idd dat vind ik ook, laatst was er idd een topic waar ik commentaar op had (shetje met veels te groot kind) en dan krijg je toch een grote b*k ... sorry hoor maar idd er zijn nogal veel pennykids hiero...
Wij hebben laatst een buitenritje gedaan met een shet met een groot 'kind' (25+) erop![]()
Shet kan het makkelijk hebben hoor
crossmonster schreef:ik vind de nieuwe lay-out nog niet eens het ergste, maar het lijkt wel of een hoop nieuwe bokkers niet snappen hoe het er hier aan toe gaat, terwijl voorheen altijd netjes sorry werd gezegt, of netjes werd gezegt dat ze het er niet mee eens waren
maar nu als je ergens een antwoord geeft of tip, ik heb al in veel topics gezien dat "oudere" bokkers ( langere tijd hier ) echt worden afgezeken en aan worden gevallen, en niet eens sorry word gezegt
qua lay-out mis ik mijn oude berichten nog steeds, ik weet niet meer welke topics ik aan het volgen was, en dat vind ik zwaar kl0te
en het nieuws mis ik vreselijk
ook is het irri dat de "vorige pagina" functie meestal niet werkt, je kunt dus moeilijker terug naar de oude pagina als je op een topic gereageerd hebt, maar ja dat went wel
het nieuws was voor mij de pagina
niet dat ik het nieuws lasintegendeel, daar keek ik niet naar, maar wel naar de nieuwe topics, zo kon je mooi de actuele topics zien en de nieuwe topics
maar dit topic gaat dus niet over de lay-out , maar over de met nieyuwe sfeer, die toevallig tegelijkertijd is gekomen
de gezelligheid is weg en je word overal aangevallen
MissSisa schreef:
Sommige mensen willen slechte beelden mss niet vergeten om deze in bepaalde situaties(zoals nu..........) weer te kunnen gebruiken tegen je.........
Gulpje schreef:MissSisa schreef:
Sommige mensen willen slechte beelden mss niet vergeten om deze in bepaalde situaties(zoals nu..........) weer te kunnen gebruiken tegen je.........
Misschien omdat je ook zo bezig blijft....die opmerking over manegemensen is echt heel laag...
crossmonster schreef:steffie4ever schreef:
MissSisa schreef:
Waarom moeten er voor filmpjes op Bokt(of foto's) gelijk hoog gesprongen worden???
Alle paarden die over 1.40 willen komen
zullen wel wat techniek moeten tonen om er fatsoenlijk over te komen.
nee missSisa foute opmerking het komt over alsof je bedoelt dat deze pony geen techniek toont dus zeg je wel wat verkeerds over de pony...
egt hoor jij moet is wat mindere met je opmerkingen!
Als je even goed wil lezen, zul je snappen wat ik bedoel
Ik heb geen kritiek op de pony........ de kritiek/complimenten hou ik voor me. Ik geef alleen een mening over wat ik vaak tegenkom op Bokt en wat mijn standpunt daarover is.
Deze dik gedrukte zin.............. het is maar hoe jij dit opvat, persoonlijk vat ik het zelf op als een algemeen iets en niks over deze pony.
Maar zoals eerder door mij gezegd. Tegen kritiek moet je ook kunnen.
----------------------------------------------------------
kijk dit is nou een typisch voorbeeld van je
je baseerd je mening op????
waar zijn de feiten???
en je l.u.lt zowiezo uit je nek, want een paard met een slechte techniek kan met gemak over 1.40 komen
ik betwijfel trouwens of er 1.40 in het betreffende topic gesprongen word, het lijkt eerder 1.20 oid
maar dat terzijde
missisa waarom moet jij de mensen meteen de grond instampen, als je zelf nog niet eens echt weet waar je het over hebt
ik geef toe, ik kan ook hele botte opmerkingen maken, maar ik weet wel waar ik het over heb
net zoals gijsenkim, runningkawa, en miss_petit
dat zijn ook bokkers die duidelijk hun mening geven, maar die mening wel op goede argumenten baseren
ze zeggen wat ze ervan denken
want als je een foto of filmpje plaats, dan wil je graag reactie daarop
en aangezien de eigenaar zelf altijd dol is op haar eigen dier, en ze zelf ook meestal wel vinden dat ze aardig rijden, kan het idd soms tegenvallen als er niet alleen "oeh" en "ahh" reacties komen.
maar als er zo'n reactie komt met commentaar wat goed is onderbouwt, dan doet de helft daar wat mee, ze proberen die punten te verbeteren of leggen zich erbij neer
maar wat ik dus bedoel, die mensen weten waar ze het over hebben en als ze hun mening geven, vertellen ze ook erbij WAAROM ze dat vinden
jij beweert dat paarden een goede techniek moeten hebben willen ze hoog kunnen springen !
dat is bullsjit !
ik ken tientallen paarden die belabberd sprongen , maar die wel internationaal meedraaiden
waarom?
omdat karakter, wilskracht en voorzichtigheid BOVEN techniek staan
dus een tip voor jou, lieve meid,
duik eens in de boeken, neem goed les, en woon veel lessen bij
zodat je zelf weet wat de feiten zijn,
en er dus aan mee helpt de sfeer weer wat te verhogen