Bokt vs Fokt vs Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MargaV

Re: Bokt vs Fokt vs Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 10:16

Alane schreef:
die links zijn zeer strak GijsenKim... zeer strak..
9 topics waarin het woord bokt valt... sjee zeg. en waarvan 1 topic gaat over het niet werken van bokt (moeten we mischien ook maar MSN-rapoen opvragen) in de nieuwe versie.. en 1 waarschuwing over een vermoedelijk pedofiel... blijven er nog 7 topics over... 7 topics negatief over bokt...
iedereen valt er over, noemt het zelfs: mensen van fokt...
en de mensen uit marokko??? of Turkije???? zijn die minder mens dan ik, jij/gij/zij/wij/of???????
og mag een bokker legaal discrimineren???? stempels plakken (joden kregen tatoos en niet iedereen wist wie die code kreeg of had) op bokt mag alles bekend worrden gemaakt.... als je maar van bepaalde bokkers afblijft.

Arie53 vraagt om bewijzen omdat het anders stemmingmakerij is. Nou, bij deze zijn de bewijzen geleverd en nou is het discriminatie ofzo. Verward

Het ging erom dat sommigen fokkers regelmatig wel heel gemeen uit de hoek komen. Het lijkt mij onomstreden dat dat voor het hele ban gebeuren enkele maanden geleden niet het geval was. Dat het niet aan fokt zelf ligt. Het lijkt mij ook onomstreden dat het vooral gefrustreerde (ex)bokkers zijn die dit soort uitspraken doen. Ik ben in ieder geval zeker niet zo simpel dat ik iedere fokker beoordeel op deze uitspraken. (maar: bepaalde fokkers misschien wel, maar dat nemen ze denk ik graag voor lief)

Wat ik wel vreemd vind is het volgende: in de topics op FZ waar het over dit onderwerp gaat werd in een aantal gevallen gewoon een soort van consensus bereikt. Er werd serieus gepraat over zaken door mensen met een tegengestelde visie en er werden soort van oplossingen bedacht/begrip gekweekt/hier en daar excuses aangeboden.

En nu kom jij in ieder van die topics binnen met de uitspraak dat je niet wil dat er iemand is die voor je denkt? Wat een verbitterdheid opeens? Waarom? Waarom ontkennen dat er op fokt nare dingen gezegd worden? Waarom nu zelf een slachtoffer rol aannemen?
Deze opmerking is zeer zeker niet als een aanval bedoeld, maar ik snap de wending gewoon echt even niet.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 10:46

omdat er geen reactie meer is zonder dat er een ander forum bij gehaald wordt.
Het is telkens de pot die de ketel verwijt...
Als ik problemen heb met een toopuic op welk forum dan ook dan zeg ik daar wat van... en ga ik niet op bijv. bokt het een en ander helemaal doorkauwen...

Dan worden er topics bij gesleept (eerder werden links naar datzelfde forum verwijderd als zijnde spam en mag je ze dus niet plaatsen) waarvan er enkele al geheel zijn doorgekauwd (en ik praat niets goed)
Laten de bokkers eerst eens naar hun eigen forum kijken...
Pennypatrouille: worden kleine kinderen letterlijk en figuurlijk de grond in gestampt door een stelletje mensen (ook en vooral volwassenen) en dat mag....
Op algemeen: worden 2 mensen totaal afgemaakt (hebben zelfs een rechtzaak gewonnen) en dat mag...
enz. enz....

Laten we dan eerst eens over dat topics praten, eer we rechter gaan spelen over fokt....

Mensen worden hier behandeld volgens het motto: eens een dief altijd een dief en verstoppen hun eigen lange vingers.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:13

Alane schreef:
die links zijn zeer strak GijsenKim... zeer strak..
9 topics waarin het woord bokt valt... sjee zeg. en waarvan 1 topic gaat over het niet werken van bokt (moeten we mischien ook maar MSN-rapoen opvragen) in de nieuwe versie.. en 1 waarschuwing over een vermoedelijk pedofiel... blijven er nog 7 topics over... 7 topics negatief over bokt...
iedereen valt er over, noemt het zelfs: mensen van fokt...
en de mensen uit marokko??? of Turkije???? zijn die minder mens dan ik, jij/gij/zij/wij/of???????
og mag een bokker legaal discrimineren???? stempels plakken (joden kregen tatoos en niet iedereen wist wie die code kreeg of had) op bokt mag alles bekend worrden gemaakt.... als je maar van bepaalde bokkers afblijft.

euh, moet ik deze post serieus nemen? ALane ik zou gaan voor de herkansing, probeer nog een keer opnieuw te reageren op het lijstje........ en denk dan even na wat je neerzet Haha! Haha! Haha! Want dit is zo een stom getrut, lijkt wel een kat in het nauw Haha! Haha! Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 13:30

gijsenkim schreef:
euh, moet ik deze post serieus nemen? ALane ik zou gaan voor de herkansing, probeer nog een keer opnieuw te reageren op het lijstje........ en denk dan even na wat je neerzet Haha! Haha! Haha! Want dit is zo een stom getrut, lijkt wel een kat in het nauw Haha! Haha! Haha!

Mag jezelf weten of je het serieus neemt...
Ik vind het zielig getrut dat telkens fokt erbij geroepen wordt... lijkt wel het proberen te camoufleren van eigen fouten...

Is er al niet ooit zoiets eerder geweest? Andere fora erbij betrekken, want jantje zegt dit en pietje zedgt dat daar en daar????

Er zijn meer topics te vinden op bokt waar bokkers onderuit geschoffeld worden dan op andere fora's
Je zou je ook kunnen afvragen hoe het komt dat er zulke topics geplaats worden in andere fora...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:57

Alane schreef:
Is er al niet ooit zoiets eerder geweest? Andere fora erbij betrekken, want jantje zegt dit en pietje zedgt dat daar en daar????

www.hippics.net Knipoog

Maar dan moet je wel een eindje terug in de tijd hoor Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:17

Alane schreef:
gijsenkim schreef:

Mag jezelf weten of je het serieus neemt...
Ik vind het zielig getrut dat telkens fokt erbij geroepen wordt... lijkt wel het proberen te camoufleren van eigen fouten...

Er zijn meer topics te vinden op bokt waar bokkers onderuit geschoffeld worden dan op andere fora's
Je zou je ook kunnen afvragen hoe het komt dat er zulke topics geplaats worden in andere fora...

Haloohoooo Arienogwat vroeg ernaar Haha! Haha!

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:31

Krijg ik nou weer de schuld Clown ??????

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:32

Yep, en hier is geen Pokemontjuh om jouw eer te verdedigen Tong uitsteken

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:33

fokt??

never heard about it

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:54

Erg jammer hoe sterk er naar elkaar gekeken wordt door een aantal leden van beide fora. Het begint nu een beetje actie reactie spelletje te worden.

Misschien is een moment van bezinning goed, dan heeft ieder de tijd om eens naar zijn/haar eigen gedrag te kijken.

Als we met elkaar eens een meer positieve instelling zouden hebben en niet alles als een persoonlijke aanval zouden zien, zou de sfeer op beide fora behoorlijk verbeteren.

Daarnaast denk ik dat het via PB net zo hard op bokt eraan toe gaat, als dat het geval is in diverse topics van Fokt. Het een gebeurt in het "geheim", bij het ander wordt er openlijk voor uitgekomen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 16:22

arie53 schreef:

Jij wilde toch voorbeelden zien?????? O

arie53 schreef:
Graag voorbeelden ,anders doe je aan stemming makerij . Cool

arie53 schreef:
Ik kan ze niet vinden ,graag concreet worden , anders is het stemmingmakerij , by the way op fokt is alleen maar een topic de stamtafel!

of ben ik echt heeeeel blont en vraag je dit niet tot twee keer toe hier ? Haha! Haha! Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 17:24

Sterker nog G&K: hij vroeg het in hoofdletters...

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 17:52

gijsenkim schreef:
arie53 schreef:

Jij wilde toch voorbeelden zien?????? O

arie53 schreef:
Graag voorbeelden ,anders doe je aan stemming makerij . Cool

arie53 schreef:
Ik kan ze niet vinden ,graag concreet worden , anders is het stemmingmakerij , by the way op fokt is alleen maar een topic de stamtafel!

of ben ik echt heeeeel blont en vraag je dit niet tot twee keer toe hier ? Haha! Haha! Haha!

Sorry Sorry Oke Koe Koe Slapen Slapen

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 22:19

Misschien zeg ik wel iets heel geks hoor.
Maar als we nu eens ophouden met fokt dit en fokt dat en bokt dit en bokt dat en gewoon eens gaan bokken op Bokt en fokken (of hoe het dan ook genoemd wordt Lachen ) op Fokt.

En vanaf nu dus gewoon eens niet (proberen te) vervallen in een negatieve wijzen naar een andere forum. Lachen
Wil je beide? prima.
Wil je alleen bokken, dan bok je alleen.

Maar het zou wel zo prettig zijn om eens op te houden met het negatieve gedrag over en weer.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 22:24

Mickey schreef:
Maar als we nu eens ophouden met fokt dit en fokt dat en bokt dit en bokt dat en gewoon eens gaan bokken op Bokt en fokken (of hoe het dan ook genoemd wordt Lachen ) op Fokt.

En vanaf nu dus gewoon eens niet (proberen te) vervallen in een negatieve wijzen naar een andere forum. Lachen
Wil je beide? prima.

Maar het zou wel zo prettig zijn om eens op te houden met het negatieve gedrag over en weer.

Lijkt me een prima idee OK dan!

Dat is exact wat ik gisteravond voor mezelf heb besloten toen ik hier weer zat te lezen, zou super zijn als meer mensen dat doen.

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 23:25

Richtje schreef:
Mickey schreef:

Wil je beide? prima.

Lijkt me een prima idee OK dan!

Dat is exact wat ik gisteravond voor mezelf heb besloten toen ik hier weer zat te lezen, zou super zijn als meer mensen dat doen.

Mijn idee Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 00:57

Gelukkig Haha! Haha! Haha! Ik hoop dat er nu snel een einde komt aan al dat gedoe

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 04:15

Fora kunnen prima naast elkaar 'leven' daar is denk ik iedereen het mee eens.

Ik heb er in ieder geval meer dan genoeg van dat fokt steeds aangehaald wordt. Ben je liever daar? Prima. Ben je liever hier of waar dan ook? Prima.

Maar de dingen die op een openbaar forum staan kan iedereen lezen. Als dat dan gaat over een site waar je heel veel uren in hebt gestopt dan kan dat wel eens vervelend zijn. Dat speelt op je gevoel. En dan kan iedereen best zeggen dat je dat niet mee mag nemen. Daar ben ik het wel mee eens. Maar het is wel moeilijk.

Iets waar je veel om geeft. In mijn geval is dat bokt. (Dat is niet mijn gehele leven, maar stiekum toch best een groot deel) en je hoort dan van alles over 'jouw' site. Maar dat mag je niet onthouden. Dat mag niet meespelen bij jou beslissingen.

Ik moet zeggen dat is lastig. Toch lukt het me aardig de dingen gescheiden te houden. Ook omdat ik eigenlijk niet mee lees op fokt. Bewust. Lijkt me makkelijker. Aangezien ik er verder toch niets mee kan.

Hopenlijk keert de rust terug op beide forums. Zodat we gewoon naast elkaar kunnen bestaan. Wie weet hebben we wat aan elkaar. Misschien kunnen we gewoon opvullen. En kan iedereen daar posten waar hij of zij zich het prettigst voelt. Of gewoon op beide. Zonder dat je meteen tot een soort groep behoort.

Als je bokt ben je immers een bokker, maar ook mens. Als je op fokt zit dan ben je ook mens. Laten we niet kijken naar de verschillen bij elkaar, maar naar de overeenkomsten.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:19

_/-o_

Ik ben het helemaal met je eens Heike.. Heb er nix meer aan toe te voegen