Alane schreef:die links zijn zeer strak GijsenKim... zeer strak..
9 topics waarin het woord bokt valt... sjee zeg. en waarvan 1 topic gaat over het niet werken van bokt (moeten we mischien ook maar MSN-rapoen opvragen) in de nieuwe versie.. en 1 waarschuwing over een vermoedelijk pedofiel... blijven er nog 7 topics over... 7 topics negatief over bokt...
iedereen valt er over, noemt het zelfs: mensen van fokt...
en de mensen uit marokko??? of Turkije???? zijn die minder mens dan ik, jij/gij/zij/wij/of???????
og mag een bokker legaal discrimineren???? stempels plakken (joden kregen tatoos en niet iedereen wist wie die code kreeg of had) op bokt mag alles bekend worrden gemaakt.... als je maar van bepaalde bokkers afblijft.
Arie53 vraagt om bewijzen omdat het anders stemmingmakerij is. Nou, bij deze zijn de bewijzen geleverd en nou is het discriminatie ofzo.

Het ging erom dat sommigen fokkers regelmatig wel heel gemeen uit de hoek komen. Het lijkt mij onomstreden dat dat voor het hele ban gebeuren enkele maanden geleden niet het geval was. Dat het niet aan fokt zelf ligt. Het lijkt mij ook onomstreden dat het vooral gefrustreerde (ex)bokkers zijn die dit soort uitspraken doen. Ik ben in ieder geval zeker niet zo simpel dat ik iedere fokker beoordeel op deze uitspraken. (maar: bepaalde fokkers misschien wel, maar dat nemen ze denk ik graag voor lief)
Wat ik wel vreemd vind is het volgende: in de topics op FZ waar het over dit onderwerp gaat werd in een aantal gevallen gewoon een soort van consensus bereikt. Er werd serieus gepraat over zaken door mensen met een tegengestelde visie en er werden soort van oplossingen bedacht/begrip gekweekt/hier en daar excuses aangeboden.
En nu kom jij in ieder van die topics binnen met de uitspraak dat je niet wil dat er iemand is die voor je denkt? Wat een verbitterdheid opeens? Waarom? Waarom ontkennen dat er op fokt nare dingen gezegd worden? Waarom nu zelf een slachtoffer rol aannemen?
Deze opmerking is zeer zeker niet als een aanval bedoeld, maar ik snap de wending gewoon echt even niet.