joostvangestel schreef:Is wel on-topic, aangezien het gebeurde op een van de belangrijkste fokkerij-evenementen van de nederlandse paardenwereld. Ik neem aan dat een heel groot deel van de FA posters daar aanwezig was (incluis de vader van ondergetekende). Daarnaast gaat het over het in de doofpot stoppen en wat de redenen daarachter zijn.
En als ik op de HK van de tribune val en op verslag van de dag meld dat ik daardoor een arm heb gebroken dat wordt het topic veplaatst naar F&A?
JoostvanGestel schreef:Wat de redenen hier zijn, is voor mij redelijk duidelijk. De toon was duidelijk bedoeld om gebruikers heel letterlijk in de zeik te nemen. Een beetje ver beneden alle niveau.
Schijnbaar was het nivo op die HK net zo laag... en volgens mij beperkte kennis en weten kan je iemand alleen in de zeik zetten als die persoon zich in de zeik laat zetten...
JoostvanGestel schreef:Ik denk dat je eventjes je roze bril in dit geval mag afzetten. Gelijke moniken, gelijke kappen. Wie er ook over de schreef gaat en waar het van gevonden wordt, wordt ook aangepakt. En mijn medemoddies weten best over welk geval ik het heb. Op ieder individueel geval wordt gekeken en ongeacht "kampen" wordt geoordeeld en gestraft.
ik heb mijn mening jij de jouwe en weer een ander de zijne of hare...
Wat ik voel en ervaar bij het lezen van een topic, is mijn gevoel en ervaring en er is niemand die mij kan vertellen wat ik wel of niet kan of mag voelen. Of hoe ik iets moet of zal moeten zien....
En met alle respect JoostvanGestelvind ik het erg minderwaardig doen naar mij toe om te zeggen dat ik de rose bril af moet zetten...
JoostvanGestel schreef:Ik kan me best voorstellen dat een "gewone" bokker denkt dat er een vooroordeel bestaat t.o.v andere bokkers. Jullie zien niet alles. Wel mag je hierover nadenken:
1) Als de moderators het ene kamp op de vingers tikken, dan schreeuwt het héle kamp meteen moord en brand en gaat gooien met de wet op meningsuiting, politiestaten en dergelijke, terwijl we aan de andere kamp het weerwoord direct tegen de moddies zien, zonder dat het op de voorpagina van de Telegraaf of bij het nieuws van 8 uur moet komen.
2) Bij het ene kamp zit een gebruiker met langere tenen dan gewoon. Dat kan zo zijn. Het andere kamp reageert daar niet op door wat verder om de tenen te lopen, maar door daar harder op te gaan staan, om te hopen dat de tenen verlamd raken, zodat ze niks meer voelen. Je mag zelf invullen bij welke klas van de basisschool dat gedrag hoort.
antwoord op 1) en 2) blijkt maar weer dat een ieder rekening moet houden met 1 persoon...
antwoord per onderdeel:
1) Al eens gehoord van frustraties? Onbegrip?
2) Er bestaat ook nog zoiets als plastische chirurgie en anders klompen... je zou ook kunnen stellen dat diegene met de klange tenen die tenen eens onder d'r/zijn eigen tafel moet houden en niet bij een ander onder de tafel steken...
wedervraag: Bij welke leeftijd hoort schoppen en als je een schop terug krijgt hard om mammie roepen?
@Bart: Ik ben altijd de rust zelfe... en eerder voor gein en lol dan serieuze dingen.. echter durf ik wel openlijk toe te geven dat ik iets verkeerds/krenkends heb geschreven. En ik heb al vaker tegen bokkers gezegd liever een pb met een opmerking dan gescheld of wat dan ook achteraf.
En verder hoor ik niet bij een kamp. Praat ik puur voor mezelf. Heb ik aan niemand een hekel of de pest... en haat ken ik al helemaal niet.
Ik heb alleen een onteigelijke hekel/pest en weet ik wat aan het feit dat er altijd overal koeien vandaan worden getoverd...
verdorie als je het niet eens bent met wat er op fokt gepost wordt kom er dan niet.... maar sla niet te pas en te onpas een ander er mee om de oren als je geen andere of betere argumenten hebt ..... en gs ook niet met functies te koop lopen want daar wordt ik helemaal kriegel van....
Laatst bijgewerkt door Jantien op 10-02-05 23:52, in het totaal 2 keer bewerkt