nieuwe mods????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: nieuwe mods????

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 15:24

Rk toch.... Lips are sealed

hoe kun je dat nu zeggen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 15:40

runningkawa schreef:
is het misschien juist niet beter eens iemand aan te stellen die het niet altijd mee eens is.

Waarom denkt iedereen toch altijd dat het binnen het team altijd koek en ei is. Er zijn regelmatig discussies over wat de juiste weg is.
Maar vergeet niet dat je wel als team naar buiten moet komen, anders haal je het fundament onder het Modereren weg.
Dus soms moet er iemand een veer laten Clown soms zelfs op hoog niveau.
Gebeuren er binnen het team dingen waar je je echt niet mee kunt konformeren, dan zul je de beslissing moeten nemen er mee te stoppen.
Een team waarin personen zitten die niets anders doen dan alles kritisch aanvechten is onwerkbaar, niet alleen voor het team, maar ook voor de persoon/personen in kwestie.
Verder is vaak ook de tijdsfactor bepalend voor te nemen beslissingen.
Het heeft IMO geen zin om weken na een voorval nog eens terug te komen met een Mod-aktie, omdat binnen het team de discussie geen eindkonklusie kan opleveren.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 16:33

Volgens mij geeft SM prima weer hoe het gaat.
Ik kan daar niet meer aan toevoegen.

Behalve dan dat besluiten m.i. vaak heeeeeeel lang duren. Gewoon omdat niet iedereen tegelijk on line is Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 16:54

Citaat:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat het binnen het team altijd koek en ei is. Er zijn regelmatig discussies over wat de juiste weg is.

omdat het zo'n geheimzinnig eigen forumpje is misschien?
Misschien is het een optie dat mensen mp kunnen lezen?
dan is er vast meer duidelijkheid warom sommige dingen op eem bepaalde manier besloten worden.

Maar goed, weet het ben Gestoord

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 19:59

runningkawa schreef:
Citaat:

omdat het zo'n geheimzinnig eigen forumpje is misschien?
dan is er vast meer duidelijkheid warom sommige dingen op eem bepaalde manier besloten worden.

Maar goed, weet het ben Gestoord

Die optie zal er wsl nooit komen denk ik,
denk niet dat ze dan nog zo "vrij" kunnen discuseren over dingen als ze weten dat half bokt over hun schouder meeleest en ze kunnen niet meer alles zeggen over mensen, zoals er wsl nu wel vaak word gedaan Schijnheilig
ahhh toe, mag ik 1 keer kijken daar Schijnheilig wil wel eens weten wat daar is af gediscusseert mbt vv Schijnheilig oke ik stop Schijnheilig

Iig erg jammer dat ook Jantina ermee stopt

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:16

runningkawa schreef:

Worden de gesprekken in het torentje in Den Haag openbaar gemaakt?? Hangt er een kamera bij de Koningin boven de eettafel ??
Vermits we geen Nederlandse Watergate versie krijgen en we de vreemde denkbeelden van een prinses even buiten beschouwing laten, mag het duidelijk zijn dat dit nooit zal gebeuren om de meest voor de hand liggende reden; soms moet men zich vrijelijk kunnen uitten in een 'beschermde' omgeving en zonodig af en toe eens stoom af blazen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:18

Ow, dus we krijgen voortaan ook bokt verkiezingen?? Eindelijk!! Haha!
Bij mod verkiezingen waar de nummer 1 ook mod word (wanneer word ik groen?)

dacht dat we ons nooit mochten meten met een democratie maar nu wel met het kamertje van den haag...?

heel duidelijk Ja...

Verder was het pb-en en msn-en door Bart ook vaak afgekeurd als zijnde roddel
Maar het mag wel in Mp?

ook weer heel logisch...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:27

We hadden het volgens mij over 'openbaar maken', niet over democratie.

En stoomafblazen is ook niet meteen roddelen, maar je mening zeggen zonder meteen elk woordje in roze wolkjes te verpakken, omdat het zo snel verkeerd wordt opgevat.

Dat bedoel ik dus dat Mod's nooit iets goed kunnen doen, geen wonder dat ze er mee uitscheiden Cool
Overigens gaan we off-topic, al geeft dit meteen voor die mensen die 'het wel leuk leek' wat achtergrondinfo, dat het meer is dan leuk kunnen 'roddelen' op een besloten forum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 21:25

Citaat:
maar je mening zeggen zonder meteen elk woordje in roze wolkjes te verpakken, omdat het zo snel verkeerd wordt opgevat.

En daar heb ik al genoeg UN's over gehad, moest het meer in kussentjes verpakken
Ik wil ook MP, daar hoeft het niet Haha!

En idd, ik had het over openbaar maken en jij komt daar met het geweldige den haag voorbeeld, een voorbeeld wat wij nooit aan mogen halen...

En ja niet alleen mods doen alles verkeerd, bokkers ook...

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:50

Sorane schreef:
Oh en XTwisterX? Lijkt me ook wel wat als mod Haha!

Ikke? Verward
Arme tere bokkertjes... Ach gut

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 23:05

MMh, je opmerkingen zijn in ieder geval wel waar. Ik kan je opmerkingen meestal wel waarderen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 23:18

xtwisterx schreef:
Sorane schreef:
Oh en XTwisterX? Lijkt me ook wel wat als mod Haha!

Ikke? Verward
Arme tere bokkertjes... Ach gut

Extreme duivel hihihi

Het leek me wel wat Haha!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:31

nou,waarom niet voor één keer proberen! BART!!
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:45

Sugarmiss schreef:
Overigens gaan we off-topic, al geeft dit meteen voor die mensen die 'het wel leuk leek' wat achtergrondinfo, dat het meer is dan leuk kunnen 'roddelen' op een besloten forum.

Hè, jammer Tong uitsteken

Grapje Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:10

Ik ben het wel eens met SM (ookal ben ik nog groen, ik TEM nu zelfs Tong uitsteken ). Ik heb het altijd prettig gevonden om achter de schermen dingen te kunnen zeggen. Dat gebeurt ook via msn hoor. Zonder dat anderen meelezen. Over het algemeen word je door andere mods terecht gewezen, maar ben je toch je ei kwijt. Je kunt van mods niet verwachten dat ze altijd redelijk en objectief blijven, er zijn nou eenmaal opmerkingen die je echt in het verkeerde keelgat schieten, hoe vaak je ze ook leest en hoeveel Zen-oefeningen je ook doet. Daar heeft elke bokker last van, en als mod is het echt niet anders, het enige verschil is dat je als mod dan niet terug mag gaan schelden maar gewoon netjes antwoord moet geven bijvoorbeeld.

Daarnaast is er een bokt-bemiddelaar en die roept de mods terug als zij vindt dat het niet goed genoeg overdacht is, of als het anders kan. Ik denk dat zo'n functie nuttiger is dan een boel nieuwsgierige bokkertjes laten meelezen. Dus reken maar: als mod heb je je overal gewoon te gedragen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:33

Laui! schreef:

Daarnaast is er een bokt-bemiddelaar en die roept de mods terug als zij vindt dat het niet goed genoeg overdacht is, of als het anders kan. Ik denk dat zo'n functie nuttiger is
dan een boel nieuwsgierige bokkertjes
laten meelezen. Dus reken maar: als mod heb je je overal gewoon te gedragen Knipoog

ongelukkig geformuleerd, en nogal kleinerend eerlijk gezegd.

Jammer dat de rol van Sterre voor de bokkers iig naar buiten toe weinig oplevert.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:16

runningkawa schreef:
Citaat:
Bijvoorbeeld door het geven van opbouwende kritiek en open staan voor discussies met mods en/of beheer

is het misschien juist niet beter eens iemand aan te stellen die het niet altijd mee eens is.
Lekker frisse wind?

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Mod zijn lijkt me trouwens vreselijk.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:19

Mexx2 schreef:
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!

Alsjeblieft zeg, dan krijgen we een stel penny's als mods.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:27

MissJ schreef:
Mexx2 schreef:

Niet als je die niet voordraagd Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:29

Ilkkah schreef:
[
[/quote]

Nee, maar als alle Penny's elkaar voor gaan dragen, of ze 2 of 3 penny's voordragen en allemaal op die personen stemmen dat zit je er aan vast.
Want volgens mij telt bokt tegenwoordig meer Penny's dan oudere gebruikers.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:38

MissJ schreef:
Ilkkah schreef:

Nee, maar als alle Penny's elkaar voor gaan dragen, of ze 2 of 3 penny's voordragen en allemaal op die personen stemmen dat zit je er aan vast.
Want volgens mij telt bokt tegenwoordig meer Penny's dan oudere gebruikers.
[/quote]

Kortom, jij bent bang voor dat de penny's gaan samenspannen en ze heel bokt gaan overnemen en dan bokt voor eeuwig verloren is Schijnheilig

Even serieus, Ik weet gewoon zeker dat het mederendeel van de mensen die, als dit zou gebeuren, voorgedragen zouden worden, mensen zijn als RK en G&K,

En, ik weet niet hoe het in de paardenfora is, kom er niet zo heel vaak meer, maar ben het neit met je eens over die utispraak wat betreft de "penny's" en opzichte van de "ouderen", zijn echt veel meer oudere mensen dan de penny's,
anders had bokt toch al lang op het niveau gezeten van: "dat paardje is mijn lievelingspaardje" en "ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waaaaaaaaaattttttttttttttt eeeeeeeeeeeeeeeen moooooooooooooooiiiiiiiiii paaaaaaaaardddddddddddd!!!!"

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:20

Ilkkah schreef:
[
Kortom, jij bent bang voor dat de penny's gaan samenspannen en ze heel bokt gaan overnemen en dan bokt voor eeuwig verloren is SchijnheiligEven serieus, Ik weet gewoon zeker dat het mederendeel van de mensen die, als dit zou gebeuren, voorgedragen zouden worden, mensen zijn als RK en G&K,

En, ik weet niet hoe het in de paardenfora is, kom er niet zo heel vaak meer, maar ben het neit met je eens over die utispraak wat betreft de "penny's" en opzichte van de "ouderen", zijn echt veel meer oudere mensen dan de penny's,
anders had bokt toch al lang op het niveau gezeten van: "dat paardje is mijn lievelingspaardje" en "ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waaaaaaaaaattttttttttttttt eeeeeeeeeeeeeeeen moooooooooooooooiiiiiiiiii paaaaaaaaardddddddddddd!!!!"

Haha!
De Penny's nemen de wereld over.
Haha!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:33

Citaat:
Even serieus, Ik weet gewoon zeker dat het mederendeel van de mensen die, als dit zou gebeuren, voorgedragen zouden worden, mensen zijn als RK en G&K,

precies,ik denk dat het wel mee zal vallen,met de "penny"-mod's

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 14:56

Mexx2 schreef:
Quote:

precies,ik denk dat het wel mee zal vallen,met de "penny"-mod's

denk ik ook Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:56

Maar mensen zoals G&K en ik worden het niet, want we zijn niet lief genoeg tegen de tere zieltjes
dus blijven er veel penny's over Haha!