hoe kun je dat nu zeggen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:is het misschien juist niet beter eens iemand aan te stellen die het niet altijd mee eens is.
Citaat:Waarom denkt iedereen toch altijd dat het binnen het team altijd koek en ei is. Er zijn regelmatig discussies over wat de juiste weg is.
runningkawa schreef:Citaat:Waarom denkt iedereen toch altijd dat het binnen het team altijd koek en ei is. Er zijn regelmatig discussies over wat de juiste weg is.
omdat het zo'n geheimzinnig eigen forumpje is misschien?
Misschien is het een optie dat mensen mp kunnen lezen?
dan is er vast meer duidelijkheid warom sommige dingen op eem bepaalde manier besloten worden.
Maar goed, weet het ben
runningkawa schreef:Misschien is het een optie dat mensen mp kunnen lezen?
dan is er vast meer duidelijkheid warom sommige dingen op eem bepaalde manier besloten worden.
Citaat:maar je mening zeggen zonder meteen elk woordje in roze wolkjes te verpakken, omdat het zo snel verkeerd wordt opgevat.
Sorane schreef:Oh en XTwisterX? Lijkt me ook wel wat als mod
xtwisterx schreef:Sorane schreef:Oh en XTwisterX? Lijkt me ook wel wat als mod
Ikke?
Arme tere bokkertjes...
Sugarmiss schreef:Overigens gaan we off-topic, al geeft dit meteen voor die mensen die 'het wel leuk leek' wat achtergrondinfo, dat het meer is dan leuk kunnen 'roddelen' op een besloten forum.
Laui! schreef:
Daarnaast is er een bokt-bemiddelaar en die roept de mods terug als zij vindt dat het niet goed genoeg overdacht is, of als het anders kan. Ik denk dat zo'n functie nuttiger is
dan een boel nieuwsgierige bokkertjes laten meelezen. Dus reken maar: als mod heb je je overal gewoon te gedragen
runningkawa schreef:Citaat:Bijvoorbeeld door het geven van opbouwende kritiek en open staan voor discussies met mods en/of beheer
is het misschien juist niet beter eens iemand aan te stellen die het niet altijd mee eens is.
Lekker frisse wind?
Mexx2 schreef:nou,waarom niet voor één keer proberen! BART!!
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!
MissJ schreef:Mexx2 schreef:nou,waarom niet voor één keer proberen! BART!!
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!
Alsjeblieft zeg, dan krijgen we een stel penny's als mods.
Ilkkah schreef:[
[/quote]
Niet als je die niet voordraagd
MissJ schreef:Ilkkah schreef:
Niet als je die niet voordraagd
Ilkkah schreef:[
Kortom, jij bent bang voor dat de penny's gaan samenspannen en ze heel bokt gaan overnemen en dan bokt voor eeuwig verloren isEven serieus, Ik weet gewoon zeker dat het mederendeel van de mensen die, als dit zou gebeuren, voorgedragen zouden worden, mensen zijn als RK en G&K,
En, ik weet niet hoe het in de paardenfora is, kom er niet zo heel vaak meer, maar ben het neit met je eens over die utispraak wat betreft de "penny's" en opzichte van de "ouderen", zijn echt veel meer oudere mensen dan de penny's,
anders had bokt toch al lang op het niveau gezeten van: "dat paardje is mijn lievelingspaardje" en "ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waaaaaaaaaattttttttttttttt eeeeeeeeeeeeeeeen moooooooooooooooiiiiiiiiii paaaaaaaaardddddddddddd!!!!"
Citaat:Even serieus, Ik weet gewoon zeker dat het mederendeel van de mensen die, als dit zou gebeuren, voorgedragen zouden worden, mensen zijn als RK en G&K,
Mexx2 schreef:Quote:
Even serieus, Ik weet gewoon zeker dat het mederendeel van de mensen die, als dit zou gebeuren, voorgedragen zouden worden, mensen zijn als RK en G&K,
precies,ik denk dat het wel mee zal vallen,met de "penny"-mod's