Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ponyzotje schreef:'k heb nog een vraagjedaar had ik al een topic over geopend, maar bart begreep de vraag blijkbaar verkeerd en heeft het topic gesloten
![]()
mijn vraag was of de profielen terugkomen, ingevuld? ik bedoel, zijn onze profielen, onze tekst en foto's ergens opgeslagen, of komt gewoon de functie terug en moet je alles opnieuw invullen?
bedankt
Ilkkah schreef:ik begin steeds meer te wennen eraan, mis alleen de oude gemakken van bokt,
veel dingen die bij de oude makkelijk waren zijn nu weg,
blijf de profielen erg missen, zoekfunctie, het oranje icoontje voor een topic, popup voor pb, tem...
tja
ponyzotje schreef:'k heb nog een vraagjedaar had ik al een topic over geopend, maar bart begreep de vraag blijkbaar verkeerd en heeft het topic gesloten
![]()
mijn vraag was of de profielen terugkomen, ingevuld? ik bedoel, zijn onze profielen, onze tekst en foto's ergens opgeslagen, of komt gewoon de functie terug en moet je alles opnieuw invullen?
bedankt
Ellende schreef:ponyzotje schreef:'k heb nog een vraagjedaar had ik al een topic over geopend, maar bart begreep de vraag blijkbaar verkeerd en heeft het topic gesloten
![]()
bedankt
Het is de bedoeling dat alles gewoon weer ingevuld terugkomt.
Fasel schreef:Ben er niet aan gewend. en ik vind het eigenlijk te lang duren voor de functies weer werken. Nu snap ik dat Bart ook een leven naast bokt heeft. Maar had dan de boel bij het oude gelaten en het gedaan op een moment dat het kon.
Nog een tip: als je weer eens een transformatie aan wil gaan, draai die dan eerst schaduw tot je weet dat het werkt
Ik weet het ik ben een zeikerd maar ik vind het nu te lang duren.
Sjonniej schreef:Ik mis alleen de profielen onwijs!
Mik_beer schreef:Ik sluit me hier helemaal bij aan. Had bij het begin ook m'n twijfels of het zou wennen, maar komt helemaal goed