Iris82 schreef:Ben ik eigenlijk nu wel benieuwd wat dan de stelregel is mbt wegblijven.
SP heeft nu een perm ban, mag ie dan nu ook alweer terugkomen onder een andere naam? Of mag ie dat over een week of een maand?
Daar ben ik ook benieuwd naar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ben ik eigenlijk nu wel benieuwd wat dan de stelregel is mbt wegblijven.
SP heeft nu een perm ban, mag ie dan nu ook alweer terugkomen onder een andere naam? Of mag ie dat over een week of een maand?
runningkawa schreef:Iris82 schreef:Ben ik eigenlijk nu wel benieuwd wat dan de stelregel is mbt wegblijven.
Daar ben ik ook benieuwd naar
orionneke schreef:Dus als je bij iemand op bezoek bent moet je gewoon je ogen dichtknijpen en mag je niet meelezen ?
jaantsje schreef:Het is net een klas met kleuters die roept: Juf???????? hij of zij doet iets wat niet mag.
assie schreef:Ja, maar Ilkkah, heb je dan ook mee gekregen dat SP onder z'n schaduw heel nadrukkelijk liet weten (in zijn welkomsttopic) dat hij er lekker toch was, ook al had Bart hem geband?
Kijk, ik heb er verder ook niet echt problemen mee als iemand onder 'n schaduwaccount terug komt en zich verder gedeist houdt. Maar door zo openlijk te zeggen dat je er lekker toch bent en dus het gezag (van bart) direct aan te tasten, dan zou ik hem ook geband hebben. Anders ondermijn je je eigen gezag.
assie schreef:jaantsje schreef:Het is net een klas met kleuters die roept: Juf???????? hij of zij doet iets wat niet mag.
Met het verschil dat SP het zelf deed door te zeggen: ik ben er toch!
En Prima, waar ben je het mee eens
NotNice schreef:hoe werkt zo'n ban eigenlijk?
blokkeren jullie het ip-adres? of kijken jullie naar de e-mails/msn/icq gegevens die iemand in z'n profiel zet? dat hoef je toch niet in te vullen? en voor e-mail is er zo een nieuwe hotmail-account aangemaakt...
als je niet het ip-adres blokeert hoe kun je dan iemand bannen?
er valt toch erg moeilijk te checken van wie een nieuw aangemaakt account is?
of denk ik nu erg naief?
Ludo schreef:Het lijkt wel of Zoekie er verstand van heeft