Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gijsenkim schreef:Alle functies die het oude bokt had komen ALLEMAAL weer terug....... plus een aantal extra.......
Fitzroy schreef:gijsenkim schreef:Alle functies die het oude bokt had komen ALLEMAAL weer terug....... plus een aantal extra.......
Dat is niet helemaal waar hoor Kim. De Office versie schijnt niet terug te komen dus daar baal ik stevig van. (en met mij nog een aantal andere bokkers)
audrey007 schreef:jezus gijsenkim heb je ooit wel eens van vriendelijkheid gehoord???????? wat reageer jij overdreven zeg!! ik vind het nieuwe bokt echt zwaar #### maar dat zal vast wel goed komen!
TeamSpirit schreef:ik wil me profiel terug![]()
ik vind er zo geen bal meer aan
Fitzroy schreef:Ik val helemaal niet over de profielen, die vind ik echt niet belangrijk. Ik val alleen over Office en de breedte van Bokt
Fitzroy schreef:Ik val helemaal niet over de profielen, die vind ik echt niet belangrijk. Ik val alleen over Office en de breedte van Bokt
machie schreef:Ik vind het juist leukEcht alles is anders, een aantal nieuwe functies erbij. Ok, veel dingen zijn er nog niet weer, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed komt
Het is nu echt op ontdekkingsreis gaan met boktecht leuk
gijsenkim schreef:DAMN MOEILIJK HE LEZEN
DE PROFIELEN KOMEN ALLEMAAL TERUG MAAR MOETEN NOG GECONVERTEERD WORDEN !!!!!
Huilebalken
Alle functies die het oude bokt had komen ALLEMAAL weer terug....... plus een aantal extra.......
Ik, Ik vind het geweldig en ben absoluut bereid om een weekje minder makkelijk te bokken om het straks helemaal weer goed te hebben
CGJ12 schreef:Door deze "veel te vroege" implementatie van PhpBB3.0 maakt Bart wél duidelijk dat de softwarematige ontwikkeling voor hem belangrijker is dan de inhoud van bokt zelf........
Een paar "bugs"......... OK.
Maar op deze conversie en de tekortkomingen daarbij zat niemand te wachten.
Ik denk dat Bart gepushed is door een "externe partij" om die rommel te veel te vroeg te implementeren............
Ooit van een TEST-fase gehoord Bart ?................
FuRyoMaRLoeS schreef:gijsenkim schreef:DAMN MOEILIJK HE LEZEN
DE PROFIELEN KOMEN ALLEMAAL TERUG MAAR MOETEN NOG GECONVERTEERD WORDEN !!!!!
Huilebalken
Alle functies die het oude bokt had komen ALLEMAAL weer terug....... plus een aantal extra.......
Ik, Ik vind het geweldig en ben absoluut bereid om een weekje minder makkelijk te bokken om het straks helemaal weer goed te hebben
Zegg uhhh hoef je niet gelijk zo in de aanval te gaan hoor!!!!!!! Kennen we toch ook niet allemaal ruiken wat ze aan het doen zijn. Doe voortaan ff lekker normaal