Wat vinden jullie van Bokt???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: Wat vinden jullie van Bokt???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:46

Daar kon ik ook wel om lachen, tot alles steeds vast liep, toen was het niet grappig meer.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:47

DAMN MOEILIJK HE LEZEN

DE PROFIELEN KOMEN ALLEMAAL TERUG MAAR MOETEN NOG GECONVERTEERD WORDEN !!!!!

Huilebalken

Alle functies die het oude bokt had komen ALLEMAAL weer terug....... plus een aantal extra.......

Ik, Ik vind het geweldig en ben absoluut bereid om een weekje minder makkelijk te bokken om het straks helemaal weer goed te hebben

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:52

gijsenkim schreef:
Alle functies die het oude bokt had komen ALLEMAAL weer terug....... plus een aantal extra.......

Dat is niet helemaal waar hoor Kim. De Office versie schijnt niet terug te komen dus daar baal ik stevig van. (en met mij nog een aantal andere bokkers)

audrey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:53

jezus gijsenkim heb je ooit wel eens van vriendelijkheid gehoord???????? wat reageer jij overdreven zeg!! ik vind het nieuwe bokt echt zwaar #### maar dat zal vast wel goed komen!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:54

Fitzroy schreef:
gijsenkim schreef:

Dat is niet helemaal waar hoor Kim. De Office versie schijnt niet terug te komen dus daar baal ik stevig van. (en met mij nog een aantal andere bokkers)

Zover als ik begrepen heb komt de office eventueel wel terug, als er iemand gevonden kan worden die de skin omzet naar phpbb3.0.

Edit: Ik zie dat de quotes in quotes ook nog her-uitgezet moeten worden Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:56

audrey007 schreef:
jezus gijsenkim heb je ooit wel eens van vriendelijkheid gehoord???????? wat reageer jij overdreven zeg!! ik vind het nieuwe bokt echt zwaar #### maar dat zal vast wel goed komen!

Mhah.......... tis pas door mij en andere bokkers 10 keer gezegd in deze 5 pagina's, Plus als je de stickey leest dan had men dat ook kunnen weten.

Gewoon even lezen dus.......... en tja Nu valt het eindelijk op Haha! Haha! Haha! Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:56

Ellende, ik kan mijn eigen berichten niet wijzigen, en bij mijn topic op EA Gezocht krijg ik niet meer de optie klik hier om dit topic te sluiten.
Verder krijg je na het plaatsen van een bericht de volgende opties:
Klik here om je bericht te bekijken, moet hier zijn.
Click hier om terug te gaan naar het forum, moet klik zijn. Knipoog

En GijsenKim, fijn dat jij er wel blij mee bent. Clown

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:58

Het is inderdaad even wennen, maar Bart petje af hoor, want weet dat het heel veel werk is geweest om alles over te zetten. En logisch dat nog niet alles naar wens werkt, ik heb geduld en zoek desnoods nog even verder als ik iets niet kan vinden, maar mopperen heeft in mijn ogen geen zin, geef alles een paar dagen de tijd, dan draait alles weer en zijn we weer gewend aan een totaal vernieuwde Bokt.
OK dan!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:07

Ik vind het niet zo erg hoor, maar het enige irritante is dat ik steeds moet scrollen om een bericht helemaal te lezen.. Verward Hebben jullie dat ook, dat het beeld zo breed is? En dat de lettertypen zo groot zijn? Dat vind ik het enige jammere eraan.. Goed hoor Bart! Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:11

jemig de pemig... iedereen valt alleen maar over die profielen...

Stel je niet zo vreselijk aan, dan komt het allemaal vanzelf weer goed Haha!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:13

ik wil me profiel terug Verdrietig
ik vind er zo geen bal meer aan Huilen

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:15

Ik val helemaal niet over de profielen, die vind ik echt niet belangrijk. Ik val alleen over Office en de breedte van Bokt Boos!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:16

Door deze "veel te vroege" implementatie van PhpBB3.0 maakt Bart wél duidelijk dat de softwarematige ontwikkeling voor hem belangrijker is dan de inhoud van bokt zelf........

Een paar "bugs"......... OK.
Maar op deze conversie en de tekortkomingen daarbij zat niemand te wachten.
Ik denk dat Bart gepushed is door een "externe partij" om die rommel te veel te vroeg te implementeren............

Ooit van een TEST-fase gehoord Bart ?................ Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:17

TeamSpirit schreef:
ik wil me profiel terug Verdrietig
ik vind er zo geen bal meer aan Huilen

Jij hebt tenminste nog een Avatar.............. ik ben de mijne kwijt. Foetsie!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:19

Fitzroy schreef:
Ik val helemaal niet over de profielen, die vind ik echt niet belangrijk. Ik val alleen over Office en de breedte van Bokt Boos!

Ik heb ook last van de breedte, maar waar ik eigenlijk meer last van heb is dat de nieuwspagina het niet meer doet, vandaar uit bokte ik altijd... ik heb nooit zin om al die forums te doorzoeken.... Ook keek ik veel in "bekijk je berichten" maarja die doet het nu ook niet.

Ik heb goede hoop dat de breedte, nieuwspagina en Bekijk je berichten het over een paar dagen weer naar behoren doen.

Ik hoop dat voor de liefhebbers Office het ook weer snel gaat doen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:22

Ik heb er niet zoveel problemen mee eigenlijk. Ja, het is even wennen en sommige dingen zijn wat onhandig (de nog niet werkende zoekfunctie bijvoorbeeld), maar ik vertrouw erop dat dat allemaal goed komt.

Ik ga binnenkort anderhalve week op vakantie, zonder bokt, en het is vast allemaal al een heel stuk beter als ik terug ben Haha! Ik vind het niet zo erg om de "kinderziektes" te moeten missen Knipoog

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:23

Ik ben niet echt happy met deze vorm van bokt het is erg onoverzichtelijk net alsof bokt in een taal crisis zit.

Het is idd heel vervelend dat het meer scrollen is dan lezen of anders.

Ik ben van mening dat de oude versie prettiger werkte ook al werkt het nog niet optimaal de nieuwe versie maar dit gaat helemaal nergens over.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:25

Fitzroy schreef:

ik had het ook niet tegen jou Knipoog
De breedte van bokt is idd niet optimaal...

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:35

En ik heb juist helemaal geen last van die breedte... die is bij mij niet anders dan bij de vorige versie!

** hier op mijn werk niet en thuis niet ** Pling

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:40

machie schreef:
Ik vind het juist leuk Haha! Echt alles is anders, een aantal nieuwe functies erbij. Ok, veel dingen zijn er nog niet weer, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed komt Lachen

Het is nu echt op ontdekkingsreis gaan met bokt Haha! echt leuk Ja

Helemaal mee eens!!!! Haha!

Dit maakt het bokken weer wat spannender Clown

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:41

gijsenkim schreef:
DAMN MOEILIJK HE LEZEN

Huilebalken

Ik, Ik vind het geweldig en ben absoluut bereid om een weekje minder makkelijk te bokken om het straks helemaal weer goed te hebben

Zegg uhhh hoef je niet gelijk zo in de aanval te gaan hoor!!!!!!! Kennen we toch ook niet allemaal ruiken wat ze aan het doen zijn. Doe voortaan ff lekker normaal Slapen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:43

CGJ12 schreef:
Door deze "veel te vroege" implementatie van PhpBB3.0 maakt Bart wél duidelijk dat de softwarematige ontwikkeling voor hem belangrijker is dan de inhoud van bokt zelf........

Een paar "bugs"......... OK.
Maar op deze conversie en de tekortkomingen daarbij zat niemand te wachten.
Ik denk dat Bart gepushed is door een "externe partij" om die rommel te veel te vroeg te implementeren............

Ooit van een TEST-fase gehoord Bart ?................ Knipoog

ik vond het ook niet zo'n goed idee...
alhoewel verbeteringen natuurlijk altijd welkom zijn...Dit staat gewoon nog in de kinderschoenen (met alle kinderziektes etc erbij).....blijkbaar zijn er niet veel mensen blij mee...
Als ik maar kan bokken maakt het mij verder niet uit Vork
Alhoewel ik de oude bokt makkelijker vond...Bart had van mij daar de nieuwe toevoegingen wel op de oude bokt mogen doen.. Bloos

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:44

't Is even wennen. Een aantal normale opties staan nu op een andere plek. Een andere zijn nog (voorlopig) even weg.
Ik keek altijd eerst de lijst met berichten langs waar ik zelf ook op had gereageerd, die mis ik dus echt. Nu ben je telkens weer naar een bepaalde topic aan het zoeken...
Verder valt mij op dat er niet meer gecensureerd wordt, banketstaaf en zo wordt niet meer automatisch ingevuld. ben tenminste in deze topic al zeker 2 woorden tegen gekomen die daarvoor "vertaald" zouden zijn.

Wel valt het mij op dat we er minder problemen mee hebben als met de overgang van BBB1 naar BBB2.0. Wat dat betreft een pluimpje voor Bart!

Och, de rest zal ook wel weer goed komen.... ben allang weer blij dat ik nu kan Bokken, gisteren was ik echt onthand!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:45

FuRyoMaRLoeS schreef:
gijsenkim schreef:
DAMN MOEILIJK HE LEZEN

Huilebalken

Zegg uhhh hoef je niet gelijk zo in de aanval te gaan hoor!!!!!!! Kennen we toch ook niet allemaal ruiken wat ze aan het doen zijn. Doe voortaan ff lekker normaal Slapen

Jawel............... je had kunnen lezen...... Zowel in dit topic als een ander topic als in diverse stickeys staat het luid en duidelijk vermeld

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:48

okee geen ruzie over nieuw bokt Clown
meningen kunnen toch niet veranderen...
en discuseren kan maar wel wat vriendelijker graag Lachen