Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:
Zo ziet deze blz er bij mij uit.. en blz 3 was goed te lezen van dit topic
sans6 schreef:alt en ctrl, en dan heb je een kleiner lettertype... dat las ik hier net ergens.. FIJN dacht ik, en gelijk geprobeerd... En ja hoor, KLEINER lettertype... alleen beetje jammer dat ik NOG STEEDS van links naar rechts moet scrollen...![]()
Grrr.. maar weer op zoek naar de volgende oplossing....
ReBaTi schreef:sans6 schreef:alt en ctrl, en dan heb je een kleiner lettertype... dat las ik hier net ergens.. FIJN dacht ik, en gelijk geprobeerd... En ja hoor, KLEINER lettertype... alleen beetje jammer dat ik NOG STEEDS van links naar rechts moet scrollen...![]()
Grrr.. maar weer op zoek naar de volgende oplossing....
Is dat alleen in dit topic?
Want dan komt het omdat het topic is "uitgerekt" door het grote plaatje van Stef.
skara schreef:Wat mij opvalt in de topics waar het boktscherm te groot is, is dat als ik naar rechts scrol daar een (donker)blauw rechthoek/vierkant zie rechtsboven en rechtsonder met de breedte van het stuk boktscherm dat te breed is.
stef schreef:
beetje groot, maar wel duidelijk
Esme_27 schreef:Ik heb het trouwens alleen in topics. Bij het schrijven van een bericht past hij zich wel netjes op mijn scherm aan
BartVB schreef:Welke browser en welke browser versie gebruiken jullie? En welke resolutie heeft jullie beeldscherm?
Kuikzz schreef:
Ik heb nu even geen tijd om een screenshot te maken (vooral uploaden).
Degene die dat wel doen; zouden ze iets smaller kunnen? das sneller te laden en nu rekt het beeld nog eens extra uit, zo zien we toch niet goed meer hoe erg het probleem nog is? Ik denk dat iedereen het nu heeft op deze pagina
, de screenshots zijn zo breed als je scherm, maar dan ook nog met dat balkje avatars ernaast.
BartVB schreef:Er zou helemaal geen scrollbar moeten zijn.. Welke versie van IE heb je en welke lettergrootte staat er ingesteld?
En hebben de mensen die nog problemen hebben al een keer op F5 geduwd?
Mariska_28 schreef:Mariska_28 schreef:[img]
http://www.iersetinkers.com/huis/scherm.jpg[/img]
Zo ziet deze blz er bij mij uit.. en blz 3 was goed te lezen van dit topic
Even een plaatje van een ander topic gepakt. Ook daar een kleine scrollbalk onder
Esme_27 schreef:Bij mij past het ook weer voor geen meter. Maakt niet uit welk topic.
Mijn lettergrootte staat op normaal. Ik heb IE maar welke versie weet ik zo snel niet volgens mij 5.1 maar zal dit nog nakijken