Hij is wel sneller hier
mis alleen me profiel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mis alleen me profiel

Yvonniej schreef:NotNice schreef:bokt past in de breedte niet meer op mijn scherm, da's erg lastig, de plaatjes zijn er (nog) niet voor de topics, ik kan niet bij inloggen gelijk zien of m'n bokt-genoten er zijn.....
wordt er nog druk aan bokt gewerkt? er is nog een boel in het engels..
Eigenlijk heb ik op dit moment een bak klachten waar je scheel van wordt, maar ik heb de indruk dat de opper-bokkers nog hard aan het werk zijn (valt altijd tegen he, upgraden? duurt altijd langer dan verwacht?) dus ik bekijk met engelen-geduld mijn lievelings-forums en wacht rustig op wat komen gaat.
hier ben ik het helemaal mee eens, van mij mag dit wel blijven maar dan wel met de oude functies. en zeker een beginpagina!

Sily schreef:Ik moet de hele tijd van links naar rechts scrollen om alles te zien....beetje irritant....
En ik moet me de hele tijd opnieuw inloggen...en dan pakt die me soms neit en soms wel....en heb een nieuw paswoord gekregen terwijl ik al moeite had mijn oude te onthouden![]()
Maar uiteindelijk doet mijn nieuwe het niet en mijn oude het wel *jaja*
En het is gewoon heel erg wennen, paar weken merk je er dnek niets meer van maar op dit moment is het echt even irritant.