Eerste algemene indruk ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joke20

Re: Eerste algemene indruk ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:05

Mijn eerste indruk wat van wow wat is hier gebeurt, maar nu begin ik er wel aan te wennen Ja
Hij is wel sneller hier Lachen mis alleen me profiel Ja

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:07

Ik weet dat er nog veel moet gebeuren en het komt vast allemaal weer goed Lachen

Alleen een paar minpuntjes;

Half engels half nederlands leest een beetje vreemd

Je krijgt dus melding als er een reactie is geplaatst in het topic voor jouw bericht geplaatst is. Dit is op sommige punten erg handig, maar op HK is het minder. Je moet soms 5x op verzenden rammen voor je bericht eindelijk ergens tussen komt

Verder is het heel erg wennen, maar dat was bij de vorige Lay-out verandering ook, en dat is ook gelukt nietwaar? Knipoog

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:31

Yvonniej schreef:
NotNice schreef:
bokt past in de breedte niet meer op mijn scherm, da's erg lastig, de plaatjes zijn er (nog) niet voor de topics, ik kan niet bij inloggen gelijk zien of m'n bokt-genoten er zijn.....

wordt er nog druk aan bokt gewerkt? er is nog een boel in het engels..
Eigenlijk heb ik op dit moment een bak klachten waar je scheel van wordt, maar ik heb de indruk dat de opper-bokkers nog hard aan het werk zijn (valt altijd tegen he, upgraden? duurt altijd langer dan verwacht?) dus ik bekijk met engelen-geduld mijn lievelings-forums en wacht rustig op wat komen gaat.

hier ben ik het helemaal mee eens, van mij mag dit wel blijven maar dan wel met de oude functies. en zeker een beginpagina!

Hmm hier past ie ook niet precies in beeld, ik ga steeds met de scrollbalk van links naar rechts om de pagina in ze geheel te lezen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:45

Ik moet de hele tijd van links naar rechts scrollen om alles te zien....beetje irritant....

En ik moet me de hele tijd opnieuw inloggen...en dan pakt die me soms neit en soms wel....en heb een nieuw paswoord gekregen terwijl ik al moeite had mijn oude te onthouden Haha!
Maar uiteindelijk doet mijn nieuwe het niet en mijn oude het wel *jaja*

En het is gewoon heel erg wennen, paar weken merk je er dnek niets meer van maar op dit moment is het echt even irritant.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:54

Vind het erg lastig dat je foto's in je onderschrift kan. Een andere smiley vond ik niet erg, maar zo'n supergrote foto
Staat er nu alweer een bewerkknop? heb gisteren 3 antwoorden na elkaar omdat ik niet kon bewerken.

Oja ik irriteer me er heel erg aan dat je eerst een heel topic moet lezen zodat het word aangeduid of je dat topic al gelezen hebt.
Dat pijltje dat aanduid dat het nog niet gelezen is, is onoverzichtelijk. Had liever dat de kleur veranderde..

Voor de rest vind ik alles wel leuk Haha!

*edit* jaa de edit knop doet het Haha!

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:00

Hoe kom ik nou bij 'nieuws'??
Ik vond die beginpagina heel fijn met de nieuwsberichten en de laatste berichten en reacties.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:04

Sily schreef:
Ik moet de hele tijd van links naar rechts scrollen om alles te zien....beetje irritant....

En ik moet me de hele tijd opnieuw inloggen...en dan pakt die me soms neit en soms wel....en heb een nieuw paswoord gekregen terwijl ik al moeite had mijn oude te onthouden Haha!
Maar uiteindelijk doet mijn nieuwe het niet en mijn oude het wel *jaja*

En het is gewoon heel erg wennen, paar weken merk je er dnek niets meer van maar op dit moment is het echt even irritant.

moet je de volgende keer eens proberen op vorige te drukken , meestal blijkt dat je der dan nog gewoon in zit

als je het dan overnieuw doet (dat wat je deed voordat je er uit werd gebonjourd) doet tie t meestal wel

(heb ik dus ook)

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:04

Van mij mag het weer zoals vroeger,
Ik vind het zo echt super irritant, ik kan er helemaal niet meer aan uit,
ik haat het echt om me aan te moeten passen aan sites die veranderen (a)
Maarja, wat het voordeel hiervan is?
Vooral het feit dat het beeld niet meer normaal op het scherm past (door zo groot lettertype en geen profiel meer?
en engels, bleh, !!
maarja...

Collinnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:40

Ik vind het helemaal niks...
Allemaal dingen ineens in het engels...onoverzichterlijk verder..
Alsjeblieft de ouwe bokt terug!!!

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 21:54

Ik begin er aan te wennen....

...ookal vond ik de oude toch leuker Clown

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 23:45

ik mis de nieuwspagina
dat was men eerste werk, de nieuwspagina, en vanuit die topics ging ik naar andere subforums
nu is dat weg :'(