Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jippie schreef:Laura schreef:Nee hoor, ik heb het duidelijk. Bart voelt zich gewoon op zijn pik getrapt omdat SP het waagt onder zijn schaduwaccount te laten doorschemeren dat hij SP is en daarmee bewijst dat het hele systeem lek is. Had hij dit niet gedaan had hij ongetwijfeld door kunnen bokken ookal hadden mensen hem verdacht. En daar kwam die persoonlijke willekeur weer terug...
Hier sla je wel de spijker op z'n kop. Maar wat had je van Bart verwacht in dit geval? Eigenlijk was er op deze manier geen keuze voor Bart. Doordat SP zo duidelijk door laat schemeren gewoon door te Bokken moest Bart wel ingrijpen. Had hij dat niet gedaan dan zou bannen geen zin hebben. Door die actie zat SP direct aan de stoelpoten van Bart te zagen. En sommige mensen willen maar niet begrijpen dat dit toch zijn forum of koninkrijkje is![]()
Er zijn vaak genoeg Bokkers geband die vrolijk onder een schaduw account doorgingen. Maar wel volledig in de annonimiteit. Die kwamen niet openlijk voor hun identiteit uit, daarom gaf dat nooit aanleiding voor een permanente ban.
Ik vind het echt vreselijk jammer dat SP er nog niet is. Ik kan zijn bijdrage enorm waarderen en ik kan vreselijk lachen om zijn gekat naar Laura. Maar ik snap het standpunt van Bart ook. Die past heel rechlijnig de regels toe. En daarbij is geen sprake van willekeur.
Op welke gronden vind je dat Bart clementie zou moeten schenken aan SP?
Leo_ke schreef:En inderdaad; iedereen heeft maar commentaar op het beheer en het moderatorteam, maar ik vraag me af hoe ze het zelf zouden doen. Ik vind trouwens dat het team het helemaal zo slecht niet doet hoor... Heb veel slechter gezien.
faye schreef:We kunnen er lang of kort over doorgaan, maar Bart zal nooit toegeven, daar heeft hij het karakter niet voor. Hij reageert hier ook niet meer en wacht tot deze topics naar beneden zakken.![]()
SP raad ik aan op een ander ip adres een nieuw account aan te maken en gewoon verder te gaan met bokken, zoals orias ook niet opviel. Wel wil ik graag een pb wie je dan bent. Maar doe dat maar op fokt, want hier is het niet safe!![]()
www.fokt.nl, een erg leuk en gezellig paardenforum!
Ann schreef:Op de man spelen is niet gewenst op Bokt.nl, [***]![]()
Verder zou er zonder de gebruikers ook geen Bokt zijn...
[***] schreef:Ann schreef:Op de man spelen is niet gewenst op Bokt.nl, [***]![]()
Verder zou er zonder de gebruikers ook geen Bokt zijn...
Bedoel je dat ik niet persoonlijk naar 1 iemand iets gericht mag schrijven? Dus al het commentaar wat ik er nu neer heb gezet moest dus eigenlijk in een pb? Of zie ik dat verkeerd?
Ann schreef:Nou, je valt Faye aan op a. haar onderschrift en b. de toon van haar berichten, verder suggereer je dat ze beter op zoek kan gaan naar een ander forum. Ik vraag me af wat dat met het onderwerp van dit topic te maken heeft.
faye schreef:[***], als Bart zich nu een s zou verantwoorden zijn we al weer een stap verder naar eventueel respect. In de gehele oorsprong van deze ongein ben ik immers zelf meegesleurd door de beheerders en moderators. Daar hebben ze nooit verantwoording voor afgelegd!
Of ik het hiet nu wel of niet leuk vind, maak ik graag zelf uit als je het niet erg vind. Als jij je aan me ergert, in de nieuwe versie is een friends en foe lijstje, doe er je voordeel mee!
Citaat:Moge de sterkste winnen of... moge de aanhouder winnen... dat zal in beide gevallen Bart wel zijn.
Ann schreef:Verder zou er zonder de gebruikers ook geen Bokt zijn...
Citaat:Maar nee, stangen en klagen is natuurlijk veel leuker![]()