Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel"]
Weetje ikkah, je kunt dan zelf beslissen wat je bedoeling is van bokt. Velen keuvelen alles behalve over paarden, dus maak er een keuvelclubje van en ieder voor zich weet wel tot welke categorie je wilt behoren.
[/quote]
Dan ben ik zeker een besluitloos typje, want ik hou erg van lekker kletsen, maar ben ook wel eens toe aan een pittige discussie,
[quote="russel"]
Er valt bijna niet meer te overzien, zoveel wordt er gepost, maar als er een onderwerp is wat mij interesseert, is het al weer te oudIk heb soms nl ook het gevoel dat ik mijn tijd verdoe om een nuttig en zinvol topic te vinden, wat ooit mijn doel met bokt was. Ben ondertussen verslaaft geraakt,
en zoek en zoek maar kan steeds minder vinden. En als bokt dan zo traag als dikke stroop is geworden door al die hamsterkooi onderwerpen, zucht, bahhhh....
[/quote]
Als je op PP of VRM of RT kijkt zie ik daar meer dan genoeg nuttige en leervolle topics.
En wat betreft het traag zijn van bokt, het is nu vooral extreem door het Azie gedeelte,
voor het Azie gedeelte was het veel en veel minder, dus dat is maar tijdelijk,
En Bart doet ook alleen zijn best om het sneller te maken,
Kost nu eenmaal heel veel geld, schud hij ook niet zomaar uit zijn dekbed.
[quote="russel schreef:Er mag best wel wat meer gediscussierd worden en soms op zijn tijd wel weer eens wat pesterij onderlingof wat of-topic gekwal voor de lol, maar dat wordt onmiddelijk de kop ingedrukt. Het wordt steeds meer lagereschool cultuurtje, help bokt wordt steeds minder leuk
![]()
![]()
![]()
en minder leerzaam. Heb nog geen vervanging gevonden. Maar als ik er bijna niet meer tussen kom met mijn dure en supersonische essentverbinding
, baal ik best wel hoor......
Ilkkah schreef:Dit ben ik dan wel weer met je eens,
Vaak vatten de bokkers en/of de mods een pittige discussie op als een ruzie en komt er een slotje en worden er un/ow's uitgedeelt.
Pas als er word gescholden/mensen bedreigd/mensen zwartgemaakt dan vind ik pas dat er echt een slotje mag komen en dat de "aanstoker" een un/ow krijgt.
Of als er gewoon beetje gemutst word en gezellig gepraat wat niet altijd betrekking heeft tot het onderwerp komt er ook een slotje.
Verplaats het topic dan liever naar HK oid, zodat je daar verder ken klooien.
russel schreef:Er mag best wel wat meer gediscussierd worden en soms op zijn tijd wel weer eens wat pesterij onderlingof wat of-topic gekwal voor de lol, maar dat wordt onmiddelijk de kop ingedrukt.
Cassidy schreef:@ Ilkkah, jij vind bokt goed zoals het nu is, maar dan ben je wel in de minderheid. Je wilt niet weten hoeveel werk de moddies hebben met het modereren van bokt. Het niveau is gedaalt, bokt is idd aan het infantiliseren, en niet iedereen is daar blij mee, Bart en de Moddies nog het minst.
Ik zie met angst en beven de komende vakantieperiode tegenmoet. Worden we weer gebombardeerd met : ik verveel me - topics
SANEX schreef:Maar ik blijf erbij dat het plezier me wel ontgaat als bokt zo moeilijk doet, en nou hoeft natuurlijk niet elke keer een topic daarover gemeld te worden, maar soms vraag ik me ook wel eens af of het nou aan bokt of mn eigen comp ligt