gijsenkim schreef:Ja maar arie Fokt heeft gemiddeld 10 mensen online......... Bokt gemiddeld 300........... scheelt iets, Niet veel, maar wel een klein beetje![]()
![]()
ik denk dat Fokt gaat voor kwaliteit, en niet voor kwantiteit .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar de oudere bokkers zijn keien in het afbranden van mensen. En kunnen een hele vervelende opmerking zo verpakken dat het voor niemand behalve degene waarop gereageerd is merkbaar is.
arie53 schreef:ik ben van mening dat Fokt goed communiceert ,
Als er mensen over de schreef gaan corrigeren ze elkaar, en daar heb je in mijn optiek, niet een paar partijdige moderators voor nodig.dat zie je nu weer aan deze vervelende discusie.![]()
![]()

Richtje schreef:Ik lees hier een paar keer dingen over het wel of niet zelf op kunnen lossen van ruzies.
In principe denk ik dat het mogelijk moet zijn, ja er zullen misschien wel eens wat mensen gekwetst worden. Maar dat is ook afhankelijk van hoe deze persoon zich zelf opstelt in een discussie (actie en interactie).
Misschien moet het beheer dan nog wel de mogelijkheid hebben tot een ban als iemand echt veel en veel te ver gaat (maar die grens dan verder leggen dan nu het geval is).
Of is Anna's wijsheid alleen Anna's wijsheid........ Wellicht is het wijsheid en kunde.... wellicht heeft anna wel de meeste kennis van allemaal, alleen Anna heeft het ook ergens moeten leren. En wat nog het ergste is............... misschien heeft Anna het wel helemaal mis?????, en is Anna's zienswijze niet de enige juiste....... misschien lopen er wel mensen rond die er HEEEEEL anders over denken, en die ook een beetje gelijk hebben, die ook een stukje kennis hebben, die ook goede dingen doen op fokkery gebied......... Kan toch? Of zeg ik nu iets heeeeeeel erg doms...
Maar verder? Not my cup of tea hoe daar regelmatig over andere gesproken wordt. Maar ja, ieder zijn feestje.