Maya"]
* Waarderen de moddie's als er een stukje tekst bij staat, als van: Past misschien beter op HAW, of hebben jullie dan zoiets, van duuhh dat zien we zelf ook wel
?
[/quote]
Verklarende tekst helpt m.i. heel veel, aangezien het heel goed mogelijk is dat dezelfde tekst op verschillende manieren geïnterpreteerd kan worden. Dat scheelt dan wat tijd in de verwerking.
[quote="Maya schreef:* Moeten we altijd Temmen, als we iets zien wat er iets fout staat, en de gebruiker toch het vermoeden heeft dat er al geTemd is? AKA, komen er eigenlijk veel dubbele TEM-meldingen binnen of valt dat mee?
Ik heb liever een dubbele TeM als geen TeM. Als er weer eens 10 TeMs over een topic staan, weten we tenminste dat er iets echt fout is
Dan sta ik er toch weer van te kijken dat degene over wie geklaagd wordt zich van geen kwaad bewust is
En: zeker liever TeM dan PB. Ten eerste ben ik ook geen 24 uur per dag, 7 uur per week beschikbaar, dus modereren wordt zo wat verdeeld. Ten tweede geeft het de mede moderators ook een kans om te zien wat er zoal speelt.