Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menno schreef:Als netwerkbeheerder kun jij dus ook alle e-mail van collega's en zelfs directie lezen. Of je het doet is een tweede...
Hetzelfde geldt voor Bart. Zolang er geen aanleiding is om in iemands pb-box te duiken, zal dat denk ik niet gebeuren...
(verder is het lezen van pb's wat offtopic lijkt mij)
Roosmarijn schreef:Maar de heer van Bragt himself was degene die begon over het lezen van pb's en dat dit Lovely's stokpaartje zou zijn..
Roosmarijn schreef:Maar de heer van Bragt himself was degene die begon over het lezen van pb's en dat dit Lovely's stokpaartje zou zijn..
Apple schreef:Als beheerder zijn er wel meer mogelijkheden, maar het is niet gemakkelijk. Dan zou Bart de hele database moeten doorspitten op zoek naar PB's en echt naar het 'inwendige' van Bokt moeten gaan.
Daarnaast zijn PB's natuurlijk gewoon prive en worden ook als zodanig behandelt.
(als vergelijk: de systeembeheerder op jouw werk kan ook kijken naar jouw e-mail verkeer. Dat kost alleen nogal wat moeite en zal ook niet gedaan worden aangezien e-mail ook gewoon prive is. Tenzij er op jouw werk speciale richtlijnen zijn waardoor het wel mag).
Menno schreef:Bart gaf antwoord op de vraag van Remy
Verder zie ik het probleem niet dat hij mijn pb's zou kunnen lezen. Ik heb niets te verbergen.
Als hier al moeilijk over gedaan wordt, kun je je hotmail ook wel vergeten. Die kan ook door medewerkers van Microsoft gelezen worden.
Jouw chello/XS4all/Wannadoo-mail staat ook in hun database en kan ook door hun gelezen worden.
Sms-jes worden ook opgeslagen in de database. (heb een keer een vraag gesteld aan een telefoniste over niet ontvangen sms-berichtjes, en zij noemde ze allemaal op)
etc. etc...
sjokkemeule schreef:Ik blijf erbij, hij had het wat genuanceerder kunnen plaatsen misschien, maar hij owns bokt....
Wil hij dat doen, dan zal hij daar (misschien wel beheer technisch) een reden voor hebben en is zijn goed recht.
Nogmaals, zijn wij het er niet mee eens, en gaan wij een ieder wantrouwen, wat doen wij hier dan nog ??
Ann schreef:Wil je hier mee zeggen dat wij ons te onderwerpen hebben aan de regeltjes van BartVB en als we het daarmee niet eens zijn, beter het Bokt-land kunnen verlaten?
Klinkt niet erg prettig
BartVB schreef:Belangrijker is dat deze gebruikers de afgelopen maanden al talloze topics verziekt hebben, mensen uit topics weggepest hebben, topics totaal in het belachelijke getrokken hebben, etc, etc. Regelmatig kregen we te horen dat mensen zich maar niet meer mengde in een topic om die reden of zelfs maar geen topics meer startte over bepaalde onderwerpen.
Menno schreef:Waar staat dat Bart pb-tjes leest en doorgeeft aan anderen?
Niemand heb ik hierover gehoord, maar hij wordt er nu wel van beschuldigd...
Menno schreef:Waar staat dat Bart pb-tjes leest en doorgeeft aan anderen?
Niemand heb ik hierover gehoord, maar hij wordt er nu wel van beschuldigd...
Yootha schreef:Dat zeg ik ook niet. Iemand op bokt kan blijkbaar in de pb's komen en speelt deze info door, dit kan een mod of gewoon een gebruiker ook zijn. Ik weet niet wie het doet, maar het wordt gedaan.
Menno schreef:Waaruit blijkt dit? Van wie is informatie doorgespeeld wat alleen in zijn/haar pb-box staat?
Of heb ik nu iets over het hoofd gezien?