[Dienstmededeling] Ban voor Pipo, SP en Lovely

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:54

Nu vraag ik me af waarom we het over pb's hebben, ik denk niet dat ze die drie daarom hebben gebanned.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:55

Menno schreef:
Als netwerkbeheerder kun jij dus ook alle e-mail van collega's en zelfs directie lezen. Of je het doet is een tweede...

Hetzelfde geldt voor Bart. Zolang er geen aanleiding is om in iemands pb-box te duiken, zal dat denk ik niet gebeuren... Knipoog

(verder is het lezen van pb's wat offtopic lijkt mij Tong uitsteken )

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:56

Maar de heer van Bragt himself was degene die begon over het lezen van pb's en dat dit Lovely's stokpaartje zou zijn..

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:00

Roosmarijn schreef:
Maar de heer van Bragt himself was degene die begon over het lezen van pb's en dat dit Lovely's stokpaartje zou zijn..

Ik blijf erbij, hij had het wat genuanceerder kunnen plaatsen misschien, maar hij owns bokt....
Wil hij dat doen, dan zal hij daar (misschien wel beheer technisch) een reden voor hebben en is zijn goed recht.

Nogmaals, zijn wij het er niet mee eens, en gaan wij een ieder wantrouwen, wat doen wij hier dan nog ??

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:01

Maar begint dit niet een "welles - nietus" topic te worden ???

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:02

Roosmarijn schreef:

Bart gaf antwoord op de vraag van Remy Knipoog

Verder zie ik het probleem niet dat hij mijn pb's zou kunnen lezen. Ik heb niets te verbergen.

Als hier al moeilijk over gedaan wordt, kun je je hotmail ook wel vergeten. Die kan ook door medewerkers van Microsoft gelezen worden.

Jouw chello/XS4all/Wannadoo-mail staat ook in hun database en kan ook door hun gelezen worden.

Sms-jes worden ook opgeslagen in de database. (heb een keer een vraag gesteld aan een telefoniste over niet ontvangen sms-berichtjes, en zij noemde ze allemaal op Knipoog )

etc. etc...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:03

Als ik het idee zou hebben dat mijn peebee's door anderen gelezen zouden worden dan peebee-de ik gewoonweg niet meer.

En als men het toch wil weten mogen ze gerust vragen Haha!

Ik vond die OW's al wat overdreven, dan kan ik genoeg voorbeelden aanhalen waar niet eens op gereageerd wordt of een moddie zelfs "meehelpt"... en dan nu een ban...

Verder denk ik dat je een moddie, of het hele team, alleen maar belachelijk kunt maken als zij dat toe staan en zich dus aangesproken voelen...

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:03

Apple schreef:
Als beheerder zijn er wel meer mogelijkheden, maar het is niet gemakkelijk. Dan zou Bart de hele database moeten doorspitten op zoek naar PB's en echt naar het 'inwendige' van Bokt moeten gaan.

Daarnaast zijn PB's natuurlijk gewoon prive en worden ook als zodanig behandelt.

(als vergelijk: de systeembeheerder op jouw werk kan ook kijken naar jouw e-mail verkeer. Dat kost alleen nogal wat moeite en zal ook niet gedaan worden aangezien e-mail ook gewoon prive is. Tenzij er op jouw werk speciale richtlijnen zijn waardoor het wel mag).

Meerdere (en dan bedoel ik ècht meer dan twee) users hebben mij
in de loop der mijn bokttijd ervan verzekerd (niet zelden ongevraagd!)
dat zij aantoonbare ervaringen hebben met pb's lezen door bovenbokkies.

Wat kan hun belang zijn om mij hierover iets op de mouw te spelden? Verward

Groots complot? >;)

Ziek
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 12-12-04 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:04

Menno schreef:

Verder zie ik het probleem niet dat hij mijn pb's zou kunnen lezen. Ik heb niets te verbergen.

Als hier al moeilijk over gedaan wordt, kun je je hotmail ook wel vergeten. Die kan ook door medewerkers van Microsoft gelezen worden.

Jouw chello/XS4all/Wannadoo-mail staat ook in hun database en kan ook door hun gelezen worden.

Sms-jes worden ook opgeslagen in de database. (heb een keer een vraag gesteld aan een telefoniste over niet ontvangen sms-berichtjes, en zij noemde ze allemaal op Knipoog )

etc. etc...

Kort samengevat dus:

het draait om VERTROUWEN, is dat er niet, geen pb's verzenden dus.....

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:05

sjokkemeule schreef:
Ik blijf erbij, hij had het wat genuanceerder kunnen plaatsen misschien, maar hij owns bokt....
Wil hij dat doen, dan zal hij daar (misschien wel beheer technisch) een reden voor hebben en is zijn goed recht.

Nogmaals, zijn wij het er niet mee eens, en gaan wij een ieder wantrouwen, wat doen wij hier dan nog ??

Wil je hier mee zeggen dat wij ons te onderwerpen hebben aan de regeltjes van BartVB en als we het daarmee niet eens zijn, beter het Bokt-land kunnen verlaten?

Klinkt niet erg prettig Scheve mond

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:05

Menno schreef:

Nee, maar als die info wordt doorgespeeld naar andere bokkers en die het dan weer tegen die bepaalde bokker gebruiken.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:08

Ann schreef:
Wil je hier mee zeggen dat wij ons te onderwerpen hebben aan de regeltjes van BartVB en als we het daarmee niet eens zijn, beter het Bokt-land kunnen verlaten?

Klinkt niet erg prettig Scheve mond

Ik snap je bezorgdheid.
Het is ook heel moeilijk uit te leggen, want DAAR zit het hem nu in, dit is internet. Het is dus hoe interpreteerd een ander mijn getypte text.....

Onderwerpen.... klinkt zo zwaarmoedig....
Naleven van regels? Klinkt dat niet fijner ?

Kijk IK zie het zo, let wel: IK !!

regels zijn regels. ik ben GAST op het forum. Overtreed ik, of tart ik langdurig de regels, krijg ik straf klaar.

Ben ik het er niet mee eens? Mja, dan moet ik dus iets zoeken waar ik wel "mijn ei" kwijt kan....

Ik hoop dat dit een duidelijkere uitleg is .....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:08

sjokkemeule het behoort gewoon NIET gedaan te worden! (als het gedaan wordt), Dat VERTROUWEN behoort gegeven worden door het MOD-team en/of bart alleen.

De reacties als ja maar het is zijn forum en blablabla! Wat een onzin. Dan moet hij geen forum op richten als hij niet tegen zulke berichten en/of user kan. Engeland is ook van de Queen, maar gelukkig voert ze geen dictatorschap, het is tenslotte 'haar' land. Zouden de Engelsen dan maar trots in hun handjes moeten wrijven en dankbaar zijn dát ze dat niet doet? Ziek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:10

BartVB schreef:
Belangrijker is dat deze gebruikers de afgelopen maanden al talloze topics verziekt hebben, mensen uit topics weggepest hebben, topics totaal in het belachelijke getrokken hebben, etc, etc. Regelmatig kregen we te horen dat mensen zich maar niet meer mengde in een topic om die reden of zelfs maar geen topics meer startte over bepaalde onderwerpen.

Het lijkt mij meer dat er PB's gestuurd zijn naar de mod's of dat er TeM gedrukt is dan dat Bart het databeest heeft doorgespit.
Dat weet ik trouwens heel zeker want ik heb zelf een keer op TeM gedrukt toen een topic helemaal verziekt werd.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:11

Waar staat dat Bart pb-tjes leest en doorgeeft aan anderen?

Niemand heb ik hierover gehoord, maar hij wordt er nu wel van beschuldigd... Scheve mond

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:12

Bokt is mede zo groot en bekend gewoorden door de gebruikers, niet alleen door de ontwikkelaar(s).
Dat geeft de gebruikers geen recht om zich te misdragen, maar af en toe vind ik wel dat ze met wat meer respect door het Boktbeheer kunnen worden behandeld Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Ann op 12-12-04 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:13

Natuurlijk horen er regels te zijn op een forum, anders werd het een zooitje.

Alleen horen die regels voor iedereen te gelden, dus; iedereen die zich beledigend/denigrerend uitlaat over een ander een OW, niet de één wel en de ander niet, en een ban bij 3 OW's

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:14

Menno schreef:

Niemand heb ik hierover gehoord, maar hij wordt er nu wel van beschuldigd... Scheve mond

Dat zeg ik ook niet. Iemand op bokt kan blijkbaar in de pb's komen en speelt deze info door, dit kan een mod of gewoon een gebruiker ook zijn. Ik weet niet wie het doet, maar het wordt gedaan.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:14

Menno schreef:

En dat vroeg ik ook, bewijzen, maar nee, krijg je een link dat het zou kunnen, laat bart NU mijn laatste pb hier maar openbaar maken, maar daar zal hij even werk aan hebben denk ik ....

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:15

Nu moet ik zeggen dat je vlug mensen uit een topic kan wegjagen hoor. Sommige hebben een mening maar weten zelf niet waarop het gebaseert is en als je ze dan vraagt om hun mening te onderbouwen kunnen ze dat niet en lopen ze hard weg.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:15

Yootha schreef:
Dat zeg ik ook niet. Iemand op bokt kan blijkbaar in de pb's komen en speelt deze info door, dit kan een mod of gewoon een gebruiker ook zijn. Ik weet niet wie het doet, maar het wordt gedaan.

Waaruit blijkt dit? Van wie is informatie doorgespeeld wat alleen in zijn/haar pb-box staat?

Of heb ik nu iets over het hoofd gezien?

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:17

[edit] per ongeluk gepost, ipv ge-pb-ed Lachen [/edit]
Laatst bijgewerkt door Menno op 12-12-04 14:22, in het totaal 2 keer bewerkt

kojack

Maar nu over het lezen van de pb's enz.

Hoe goed is bokt eigenlijk beveiligd tegen mensen van buitenaf ??

Yootha

Menno schreef:
Waaruit blijkt dit? Van wie is informatie doorgespeeld wat alleen in zijn/haar pb-box staat?

Of heb ik nu iets over het hoofd gezien?

Het ging om een pb van mijn moeder aan een andere bokker. Deze inhoud was even later bij een andere bokster bekend en die confronteerde die bokker er weer mee.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:21

wow wat hangt er weer een sfeertje zeg Scheve mond
fouten zijn menselijk
en sommige handelingen zijn niet altijd even terecht maar het leven is gewoon niet altijd eerlijk...

nu loopt iedereen hier op het moderator team te schelden
maar weten jullie ook wel wat het is om aangevallen te worden in een topic?

dat voelt echt niet fijn hoor!!
nu weet ik niet om wat voor topics en daden het hier gaat

maar als jullie vinden dat bokt slecht is en slechte handelingen doet en het nergens mee eens zijn...

wat doen jullie hier dan nog Rolleyes

spijt me zeer maar ik vind dat aanstellen ook wat is...