Boktmoeheid..... ook wel eens last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:17

ik ben niet bokt moe maar, wel moe van de mensen die er blijkbaar een sport van maken een ander in de zeik te nemen. Een banketstaaf antwoord geven op hetgeen wat persoon a uitlegt vind ik ook niet terrecht

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:27

Ik ben behoorlijk Boktmoe door alle tere zieltjes die te pas en te onpas TeMen omdat er hen groot onrecht is aangedaan, ik vraag me wel eens af hoe deze bokkers zich irl redden, zonder de hulp van moderators...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:29

ik denk dat die bokkers IRL weinig meemaken en dan belangrijk kunnen doen op een forum.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:32

Dat moet zo zijn, Alane Lachen

Ik ga effe mijn e-mailbox checken Nagelbijten / Gniffelen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:57

Ik ben het ook weleens, dan lees ik eigenlijk alleen maar. Nu vind ik er ook niet zoveel aan, een hoop vragen die allemaal al een keer geweest zijn. Eigenlijk kom ik dan alleen nog in de HuisKamer.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:06

SAKKIA schreef:
Ik ben het ook weleens, dan lees ik eigenlijk alleen maar. Nu vind ik er ook niet zoveel aan, een hoop vragen die allemaal al een keer geweest zijn. Eigenlijk kom ik dan alleen nog in de HuisKamer.

Heb sinds een tijdje hetzelfde. Kom alleen nog maar in algemeen en wedstrijden. Verder lees ik veel en plaats ik af en toe. Ik kom niet meer zo vaak op bokt als een paar maanden geleden.. toen was ik echt verslaafd maar dat ben ik inmiddels niet meer.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:08

Heey Fenja !
Hier AnoukueGurl van VZP Tong uitsteken
Heb het inderdaad ook wel eens.. lees veel meer dan dat ik post..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:10

Nee ik ben ook niet meer verslaafd ik doe het alleen omdat ik het op het werk op dit moment erg rustig heb. 's Avonds zit ik er ook niet meer achter, dan heb ik nog wel betere dingen te doen.

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:12

ik ben ook niet meer verslaafd Haha! In mei of inde lente komt dat wel weer, als er allemaal leuke verhalen en foto's opstaan.. Het is nu een beetje saai vind ik

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:01

runningkawa schreef:
Weet je wat ik denk, dat ze juist willen dat we weg blijven..

Ze hebben liever wat penny grietjes, die 1000 keer hetzelfde vragen in msn taal, dan bokkers die tussen wat onzin door, heel veel zinnigst te melden hebben.
En waarop juist zoveel leden opaf zijn gekomen.
Zonder hen was er geen bokt, maar pennyforum 2

Dus ik blijf lekker hier, want ik laat me niet wegpesten door wat....(zeg het niet, anders ben ik weg Lachen )

Ik ben het hier idd mee eens... ik vind het ergens echt jammer dat je steeds maar weer voorstel topics ziet terwijl dit toch in strijd is met de boktregels. (of heb ik wat gemist? want dan houd ik mijn mond Knipoog )
Ik ben ook wel blij dat er nu jeugd gedeeltes bij zijn gekomen, want zo vallen de penny reacties in de 'gewone' topics wel mee.

Eigenlijk zou er voor elke user een bokt-regel en handleiding test moeten komen... dan krijg je tenminste niet 100x de vraag:
"Hoe plaats ik een foto?" of
"Hoe krijg ik mijn pony aan de teugel?"

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:07

Boktmoeheid ? Neuh, geen last van
Eerder user-moeheid, bepaalde users komen mij behoorlijk mn strot uit.
Mengen zich continu in topics waar ze niks mee te maken hebben, vormen een vervelend zogenaamd "grappig" kliekje en nemen bepaalde mensen grondig in de zeik.
Dat moderators daarop inspelen vind ik juist goed en zou nog eerder moeten gebeuren, vaak zijn bepaalde mensen al zodanig in de zeik genomen dat ze óf niks meer durven zeggen, wegblijven, óf zelf over de rooie gaan, wat dan weer afgekeurd wordt...
Ik reageeer er nooit op, juist omdat ik geen zin heb ertussen te komen, maar lees vaak genoeg die dingen, waarin mensen onterecht de grond ingeboord worden door een stelletje verveelde bokkers die blijkbaar zelf ook geen zinnig topic te plaatsen hebben...

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:17

in het begin las en plaatste ik heel veel.
maar ik heb een tijdje terug best lang er niet opgezeten, af en toe ff snel kijken in mijn inbox.
en ik heb ook een tijdje niks geplaatst, maar ben nu opzich wel weer veel aan t lezen en plaatsen, maar nog niet echt zoveel als in t begin.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:57

Mmmm mijn moeheid is ook weer over volgens mij. Dit is de derde achtereenvolgende dag dat ik weer bok Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 05:27

Apple schreef:
En Cathelijne, waarom zou jij voor deze tekst een OW of UN verdienen?

Er staat toch niets in dat in strijd met de Boktregels is?

Nou, het argument 'geen respect voor de leiding' is maar zo gevonden, hoor.

QED (zeer recentelijk nog) !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:10

SANEX schreef:
Boktmoeheid ? Neuh, geen last van
Eerder user-moeheid, bepaalde users komen mij behoorlijk mn strot uit.
Mengen zich continu in topics waar ze niks mee te maken hebben, vormen een vervelend zogenaamd "grappig" kliekje en nemen bepaalde mensen grondig in de zeik.
Dat moderators daarop inspelen vind ik juist goed en zou nog eerder moeten gebeuren, vaak zijn bepaalde mensen al zodanig in de zeik genomen dat ze óf niks meer durven zeggen, wegblijven, óf zelf over de rooie gaan, wat dan weer afgekeurd wordt...
Ik reageeer er nooit op, juist omdat ik geen zin heb ertussen te komen, maar lees vaak genoeg die dingen, waarin mensen onterecht de grond ingeboord worden door een stelletje verveelde bokkers die blijkbaar zelf ook geen zinnig topic te plaatsen hebben...

Amen OK dan!

Verder vind ik de sfeer in dit topic niet zo leuk meer, en wil ik enkel zeggen, niemand die je verplicht te komen, vind je het niet leuk meer, dan kom je simpelweg niet. Meer dan genoeg andere plaatsen op internet om je te vermaken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:23

Én een amen op Sanex en Maya Lachen

Ik durf overigens best mijn mening te geven (en dat blijf ik ook zeker doen ook Schijnheilig), ik heb een leven buiten Bokt... Van een UN, OW of een ban ga ik niet dood.

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:35

Ben ook een beetje bokt moe. Er zijn nog maar weinig topics die mij boeien of waar ik ,na het lezen van de titel, van denk "he laat ik die ns lezen". Elke week zie ik topics voorbij komen die twee weken eerder al uitvoerig besproken zijn in een topic met bijna dezelfde titel. Daarnaast zie ik zo weinig 'bekende bokkers'. Ik mis de hilarische topics van een tijdje terug. Bokt is niet zo grappig meer, vind ik. Misschien ben ik bokt wel ontgroeid. SNIK!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:51

Ik ben al meer dan een jaar Boktmoe....zit nu veel meer op een ander forum (arabischevolbloeden). Die is een stuk kleiner en persoonlijker daardoor.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 13:12

Sylvia schreef:
Én een amen op Sanex en Maya Lachen

Ik durf overigens best mijn mening te geven (en dat blijf ik ook zeker doen ook Schijnheilig), ik heb een leven buiten Bokt... Van een UN, OW of een ban ga ik niet dood.

Ik ga hierin mee .

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 00:39

SuperPepeijn schreef:
dit verschijnsel wordt nog wel eens veroorzaakt door moderators die handelen in willekeur en kennelijk de pik op bepaalde mensen hebben.

En volgens mij hebben ze het bewezen! Knipoog Ik mis het oude bokt van 3 jaar geleden. Erg jammer dat massale en al die kinderen, pfff.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 00:56

Ik heb er ook een tijdje last van gehad! Had gewoon geen zin om te kijken en had toen al helemaal geen zin om te posten.. Gelukkig is dat nou weer over. Ik denk dat iedereen dit wel heeft, het komt en het gaat..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 02:10

Boktmoe?
Ik denk dat sommige mensen zich eens wat minder druk moeten maken, vooral als het om zaken gaat via bokt/internet waarbij ze de andere personen niet of nauwelijks kennen.
Het is vooral jammer dat de kwaliteit van de discussies de laatste tijd zo achteruit is gegaan, juist door mensen die real life en internet niet gescheiden kunnen houden. Daar moet het beheer/mods beter attent op zijn, niet alleen bij de users, maar ook bij zichzelf.
Objectief oordelen en handelen en vooral met afstandelijke ‘relaties’ via internet niet te snel de emoties laten opspelen lijkt mij een prima begin voor een beter beheer, maar ook wbt omgang van users onder elkaar.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:08

ik heb er ook last van op het moment.
Heb het nog niet eerder gehad, zal wel weer goed komen. (hoop ik)