Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Ik ben het ook weleens, dan lees ik eigenlijk alleen maar. Nu vind ik er ook niet zoveel aan, een hoop vragen die allemaal al een keer geweest zijn. Eigenlijk kom ik dan alleen nog in de HuisKamer.
runningkawa schreef:Weet je wat ik denk, dat ze juist willen dat we weg blijven..
Ze hebben liever wat penny grietjes, die 1000 keer hetzelfde vragen in msn taal, dan bokkers die tussen wat onzin door, heel veel zinnigst te melden hebben.
En waarop juist zoveel leden opaf zijn gekomen.
Zonder hen was er geen bokt, maar pennyforum 2
Dus ik blijf lekker hier, want ik laat me niet wegpesten door wat....(zeg het niet, anders ben ik weg)
SANEX schreef:Boktmoeheid ? Neuh, geen last van
Eerder user-moeheid, bepaalde users komen mij behoorlijk mn strot uit.
Mengen zich continu in topics waar ze niks mee te maken hebben, vormen een vervelend zogenaamd "grappig" kliekje en nemen bepaalde mensen grondig in de zeik.
Dat moderators daarop inspelen vind ik juist goed en zou nog eerder moeten gebeuren, vaak zijn bepaalde mensen al zodanig in de zeik genomen dat ze óf niks meer durven zeggen, wegblijven, óf zelf over de rooie gaan, wat dan weer afgekeurd wordt...
Ik reageeer er nooit op, juist omdat ik geen zin heb ertussen te komen, maar lees vaak genoeg die dingen, waarin mensen onterecht de grond ingeboord worden door een stelletje verveelde bokkers die blijkbaar zelf ook geen zinnig topic te plaatsen hebben...