gijsenkim schreef:HAHAhahha niet een les voor ons maar een les voor DPB.... ze heeft een grote inschattingsfout gemaakt en mag daarvoor bloeden......
alsnog vind ik OF allemaal een OW OF geeneen
Iets VAN mij leren, zei ik ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menno schreef:Ik snap niet waar men zich allemaal druk om maakt.
Als er een dienst wordt aangeboden die eerst gratis is, maar zoveel vraag naar is dat er een kleine vergoeding voor wordt gevraagd, is geheel begrijpelijk. Je kunt ervoor kiezen of niet.
Er wordt je geen mes op de keel gezet, er wordt niets afgedwongen. Je gaat ermee accoord of niet.
Zelf heeft DPB het topic opgestart om opheldering te geven waarom ze niet iedereen antwoord heeft kunnen geven, dit vind ik niet meer dan netjes, maar als daar een meningsverschil over ontstaat en mensen daarover ook nog eens hele sarcastische opmerkingen over maken, dan vraag ik mij af of die mensen wel niet wat beters te doen hebben of ergens anders hun energie in willen steken.
Ik ben het met jullie eens dat best moeilijk is om een aantal maanden te wachten, maar zoals DPB al zei in haar topic: Ze heeft ook een full-time baan en een leven buiten bokt. Ik neem aan dat anderen dat ook hebben?
Wat mij ook tegen de borst stuit is dat mensen in dit en het vorig topic bewust of onbewust de boel lopen te stoken, waarbij eigenlijk hun woordje al gezegd is, maar ze alsnog hun gelijk willen halen.
Is het ene punt over, dan duikt er wel weer een nieuw punt op. Als voorbeeld neem ik dan de OW van DPB. Constant wordt er gevraagd of DPB ook een OW heeft ontvangen, maar wat als zij dus wel een OW heeft ontvangen? Zijn de OW's van de mensen uit deze 2 topics dan wel gerechtvaardigd???
Als je een bekeuring ontvangt, dan kun je toch ook niet bij justitie aankloppen met de mededeling: "Ik betaal mijn bekeuring niet, omdat die persoon achter mij ook te hard reed en niet geflitst is...."
Interessant zo'n OW, hij staat daar in je mailbox, je drukt op delete en hij is weg....
SuperPepeijn schreef:gijsenkim, laten de moddies eerst maar eens bepalen wanneer er nou precies een OW uitgedeeld wordt omdat daar al niet eens normaal over nagedacht is.
runningkawa schreef:nou om eerlijk te zijn, zou ik daar ook niet blij van worden.
Ongevraagd, zonder dat jezelf je adres in een topic hebt gezet, mensen die daar toch achter komen en je gaan schrijven
dat heeft ze nooit aangeboden...
Nogmaals allemaa ow, of niemand
dat lijkt me het eerlijkst
runningkawa schreef:En als de mensen los een briefje erbij stoppen
dan valt er weinig terug te storten
En zover ik begreep heeft ze iedereen die betaald heeft, ook een consult gegeven
Of heb ik dat verkeerd begrepen?