Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:38

gijsenkim schreef:
HAHAhahha niet een les voor ons maar een les voor DPB.... ze heeft een grote inschattingsfout gemaakt en mag daarvoor bloeden......

alsnog vind ik OF allemaal een OW OF geeneen Haha!

Iets VAN mij leren, zei ik ook.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 21:38

ik ben het eens met pipo, alsof het verkeerd zou zijn kritiek te leveren over de waarde van een produkt of op een niet nagekomen overeenkomst...

bizar.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:38

Waarom wordt er niet meer gereageerd vanaf de kant van het Boktbeheer?
Het is nu wel duidelijk dat een groot aantal bokkers tegen die OW's zijn Scheve mond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:41

Das dus de kracht van bokt SP...

Ik adverteer met mijn peeskappen... ik moet ervoor zorgen dat de mensen van bokt die snel hebben. Gelukkig kan ik daaraan voldoen..... zodra dat niet meer kan dan moet ik mijn maatregelen nemen. Daar is DPB iets nalatig in geweest........

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:43

Ik snap niet waar men zich allemaal druk om maakt.

Als er een dienst wordt aangeboden die eerst gratis is, maar zoveel vraag naar is dat er een kleine vergoeding voor wordt gevraagd, is geheel begrijpelijk. Je kunt ervoor kiezen of niet.

Er wordt je geen mes op de keel gezet, er wordt niets afgedwongen. Je gaat ermee accoord of niet.

Zelf heeft DPB het topic opgestart om opheldering te geven waarom ze niet iedereen antwoord heeft kunnen geven, dit vind ik niet meer dan netjes, maar als daar een meningsverschil over ontstaat en mensen daarover ook nog eens hele sarcastische opmerkingen over maken, dan vraag ik mij af of die mensen wel niet wat beters te doen hebben of ergens anders hun energie in willen steken.

Ik ben het met jullie eens dat best moeilijk is om een aantal maanden te wachten, maar zoals DPB al zei in haar topic: Ze heeft ook een full-time baan en een leven buiten bokt. Ik neem aan dat anderen dat ook hebben?

Wat mij ook tegen de borst stuit is dat mensen in dit en het vorig topic bewust of onbewust de boel lopen te stoken, waarbij eigenlijk hun woordje al gezegd is, maar ze alsnog hun gelijk willen halen.

Is het ene punt over, dan duikt er wel weer een nieuw punt op. Als voorbeeld neem ik dan de OW van DPB. Constant wordt er gevraagd of DPB ook een OW heeft ontvangen, maar wat als zij dus wel een OW heeft ontvangen? Zijn de OW's van de mensen uit deze 2 topics dan wel gerechtvaardigd???

Als je een bekeuring ontvangt, dan kun je toch ook niet bij justitie aankloppen met de mededeling: "Ik betaal mijn bekeuring niet, omdat die persoon achter mij ook te hard reed en niet geflitst is...."

Interessant zo'n OW, hij staat daar in je mailbox, je drukt op delete en hij is weg.... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:44

gijsenkim schreef:
HAHAhahha niet een les voor ons maar een les voor DPB.... ze heeft een grote inschattingsfout gemaakt en mag daarvoor bloeden......

alsnog vind ik OF allemaal een OW OF geeneen Haha!

Ja ja een les voor DPB, ZONDER OW, en de rest MET
Verward

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:46

Menno schreef:
Ik snap niet waar men zich allemaal druk om maakt.

Als er een dienst wordt aangeboden die eerst gratis is, maar zoveel vraag naar is dat er een kleine vergoeding voor wordt gevraagd, is geheel begrijpelijk. Je kunt ervoor kiezen of niet.

Er wordt je geen mes op de keel gezet, er wordt niets afgedwongen. Je gaat ermee accoord of niet.

Zelf heeft DPB het topic opgestart om opheldering te geven waarom ze niet iedereen antwoord heeft kunnen geven, dit vind ik niet meer dan netjes, maar als daar een meningsverschil over ontstaat en mensen daarover ook nog eens hele sarcastische opmerkingen over maken, dan vraag ik mij af of die mensen wel niet wat beters te doen hebben of ergens anders hun energie in willen steken.

Ik ben het met jullie eens dat best moeilijk is om een aantal maanden te wachten, maar zoals DPB al zei in haar topic: Ze heeft ook een full-time baan en een leven buiten bokt. Ik neem aan dat anderen dat ook hebben?

Wat mij ook tegen de borst stuit is dat mensen in dit en het vorig topic bewust of onbewust de boel lopen te stoken, waarbij eigenlijk hun woordje al gezegd is, maar ze alsnog hun gelijk willen halen.

Is het ene punt over, dan duikt er wel weer een nieuw punt op. Als voorbeeld neem ik dan de OW van DPB. Constant wordt er gevraagd of DPB ook een OW heeft ontvangen, maar wat als zij dus wel een OW heeft ontvangen? Zijn de OW's van de mensen uit deze 2 topics dan wel gerechtvaardigd???

Als je een bekeuring ontvangt, dan kun je toch ook niet bij justitie aankloppen met de mededeling: "Ik betaal mijn bekeuring niet, omdat die persoon achter mij ook te hard reed en niet geflitst is...."

Interessant zo'n OW, hij staat daar in je mailbox, je drukt op delete en hij is weg.... Scheve mond

Hier ben ik het dus helemaal mee eens AMEN
verder wil ik er ook geen woord verder aan vuil maken !!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:48

Nou Menno, dat is niet waar wat je daar zegt. Ik heb even copy-paste gedaan, aangezien ik niet meer kan quoten omdat het topic gesloten is:

"Ik kom niet iedere dag op bokt. Het kan soms weleens voorkomen dat ik 20 pb-tjes krijg per keer dat ik op bokt ben. Dan kan het weleens voorkomen dat ik ze niet 1,2,3 lees of beantwoord. Dat heeft niets te maken met de mensen die mij pb-en maar vooral met het gebrek aan tijd hiervoor. Echter, ik LEES altijd alles en IEDEREEN die mijn pb-t krijgt een reactie. Maar als je niet iedere dag op bokt komt, dan duurt het soms langer dan je misschien verwacht. Sommige mensen reageren dan boos of verontwaardigd, als zou ik geen reactie geven op hun berichtjes.

Daarom wil ik even meedelen: IEDEREEN die mij pb-t of een aanvraag doet voor een consult, krijgt antwoord."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:49

Vervolgens mocht er door diverse mensen niet gezegd worden dat ze nooit antwoord hadden gehad......

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:51

dat niemand wat mocht zeggen dat er nooit wat geantwoord was staat nergens ze zecht alleen maar dat ze wel heel erg veel had en dat het haar soms te veel werd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:52

In haar eerste post stond wat anders. Vervolgens begon ze over familie en vriendjes van bokkers die ongevraagd geld stuurden....

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:54

Niet kwetsend bedoelt, fenja, maar misschien kun je wat aan je spelling doen en leestekens gebruiken.
Dat leest wat prettiger Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:54

nou om eerlijk te zijn, zou ik daar ook niet blij van worden.
Ongevraagd, zonder dat jezelf je adres in een topic hebt gezet, mensen die daar toch achter komen en je gaan schrijven
dat heeft ze nooit aangeboden...

Nogmaals allemaa ow, of niemand
dat lijkt me het eerlijkst

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:55

Ann schreef:
Niet kwetsend bedoelt, fenja, maar misschien kun je wat aan je spelling doen en leestekens gebruiken.
Dat leest wat prettiger Lachen

sorry, was beig met verschillende dingen en spelling heb ik hele erge moeite mee nogmaals sorry.

Zal er voortaan beter op letten. Lachen

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:12

Kortom, DPB heeft niet tactisch gehandeld . Om het maar even vriendelijk te stellen Lachen .

Daar is iedereen het nou wel over eens .

OW wel of niet terecht, ik ga mee met GK en RK, wat ik ook al in het andere topic zei. Daar zei ik namelijk: Er is in het betreffende topic misschien niet even tactisch, handig en vriendelijk geantwoord. Maar dit geld voor beide kanten.

Persoonlijk zeg ik geen OW omdat je dan idd wel bezig kunt blijven op bokt. Of in de andere gevallen ook OW's uit gaan delen.

Wat misschien nog niet eens zo'n slecht idee is Bloos! .

SuperPepeijn schreef:
gijsenkim, laten de moddies eerst maar eens bepalen wanneer er nou precies een OW uitgedeeld wordt omdat daar al niet eens normaal over nagedacht is.

Daar is vast wel over nagedacht, alleen het probleem is vaak waar ligt die grens precies voor wel/geen OW. Iedere situatie is weer anders.

Op een gegeven moment wordt er een beslissing genomen. Of je het daar nu mee eens bent of niet. Op deze manier kan iedereen natuurlijk zijn OW gaan aanvechten, bokt is groot genoeg en je zult altijd wel een paar medestanders vinden.

Ach na 3 maanden ben je 'm al weer kwijt Haha! .

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:16

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:19

inderdaad dat denk ik ook dat dit een uitstekend iets is voor sterre

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:21

yep Haha!

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:26

Okay mensen ik reageer ook effe heb net alle andere topics gelezen. En me verder daar niet mee bemoeid want heb namelijk niks met haar te maken gehad.

Ik vindt dat alle mensen de een OW hebben gehad die niet verdient hebben, tenzij DPB er ook een heeft gehad

Vereder vindt ik dat het nu wel over moet zijn over of je nu wel of niet een OW terrecht hebt gehad. Je hebt er nu een en je weet nu wat je wel en niet kan zeggen. Dus weet je ook meteen wat je aan bokt hebt. En dus dat je niet met meerdere mensen een persoon kan aanspreken op zijn haar fouten. Verder vindt ik dat aan alle mensen die een OW hebben misschien eers via een US (weet niet of ik het goed heb) op de hoogte moeten zijn gesteld.

Wat gebeurt is is gebeurt en kun je niet meer terugdraaien hoe graag je dat ook wilt.

In mijn ogen is er gewoon gereageerd door iedereen in dat topic. Er zijn van beide kanten reacties geweest en die misschien niet door de beugel konden. Vindt dat DPB dat er ook zelf een beetje naar heeft gemaakt. Zij nam iedereen maar aan en gaf te laat aan dat het haar boven het hoofd groeide. Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken en zou dat als jullie ook maar niet verder doen.

Het is jullie woord tegen die van de moderators/oprichters van bokt. Jammer dat het zo moet gaan maar zij zijn nog altijd de mensen die het voor het zeggen hebben wat je wel en niet mag zeggen. En dus ook de mensen die je de laan uit kunnen sturen.

Is bokt je nog lief zet het dan op een laag pitje en denk aan iets anders. (ook al kook van woede of wil je je agressie kwijt)Er zijn veel ergere dingen in de wereld toch?

En het jaar zo eindigen is ook niet leuk. Laten we samen voor een leuk en positief begin zorgen in 2005.

Sandorra
Je kunt mij ook wel een pb sturren waar je je agressie in kwijt wilt.
Laatst bijgewerkt door sandorra op 10-12-04 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:29

en ik ben het uiteraard ook helemaal met mijn tweelingzus eens, ook mij kunnen mensen die agressie kwjt willen een pbtje sturen
Laatst bijgewerkt door fenja op 10-12-04 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:30

runningkawa schreef:
nou om eerlijk te zijn, zou ik daar ook niet blij van worden.
Ongevraagd, zonder dat jezelf je adres in een topic hebt gezet, mensen die daar toch achter komen en je gaan schrijven
dat heeft ze nooit aangeboden...

Nogmaals allemaa ow, of niemand
dat lijkt me het eerlijkst

Dan had ze het geld terug moeten storten
Aangenomen is aangenomen namelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:31

Goh, wat is iedereen weer lekker bezig....

Samengevat gaat het in drie topics over "een leverancier" van bepaalde diensten en enkele "klanten" van deze leverancier die niet tevreden zijn over deze leverancier.
In het echte grote-mensen-leven gaan leverancier en klant in de clinch zonder een hoop buitenstaanders (Bokt-lezers in dit geval) er bij te betrekken.
Ga je op een forum wel over zoiets lopen z****n (wateren?) dan heeft een moderatorteam de mogelijkheid èn het recht om maatregelen te nemen.
In dit geval zijn er OW's uitgedeeld en dat is het recht van de moderators!
Of elke OW terecht was wil ik het niet eens over hebben, daar gaat het moderatorteam over.

En ik geef het de klagers te doen om "populaire" moddie te zijn en het in ieders ogen goed te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:33

En als de mensen los een briefje erbij stoppen
dan valt er weinig terug te storten Lachen

En zover ik begreep heeft ze iedereen die betaald heeft, ook een consult gegeven
Of heb ik dat verkeerd begrepen?

verder sluit ik me bij Freggel aan
we komen er namelijk toch niet aan uit..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-12-04 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:33

faye schreef:
Dan had ze het geld terug moeten storten
Aangenomen is aangenomen namelijk!

En laat dat nu net 1 van de inschattingsfouten zijn die ze gemaakt heeft. Waardoor het haar allemaal boven het hoofd is gegroeid Knipoog .

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:34

runningkawa schreef:
En als de mensen los een briefje erbij stoppen
dan valt er weinig terug te storten Lachen

En zover ik begreep heeft ze iedereen die betaald heeft, ook een consult gegeven
Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik ga er wel van uit dat er een retouradres bij zit of op zijn minst een e-mailadres, waar moet ze anders het resultaat heensturen .

Dus contact opnemen zal wel mogelijk zijn.
Laatst bijgewerkt door Freggel op 10-12-04 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt