Het regent OW's op [AM] .... :?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:07

BartVB schreef:
(even wat offtopic reacties gesplit)

Ik heb het bewuste topic op AM net eens door zitten lezen en ik zie het probleem niet zo. Een belangrijk punt is hier dat de topic starter in dat topic niet handig bezig was tegenover een groep klanten en aan de andere kant was een groepje mensen hier totaal respectloos bezig ten opzichte van één individu. Als iemand niet handig is tegenover klanten dan kan ik me daar niet echt druk om maken (als beheerder zijnde). Het is heel wat anders als er mensen willens en wetens een andere gebruiker helemaal de grond in trappen.

Niet alleen was topic starter niet handig bezig, ook zij was respectloos bezig tegenover haar klanten.

Kortom, ik wacht nog steeds op een echte motivering hiervan, dit is in andere bewoordingen wat heike ook al zei, en dat raakt IMO kant noch wal.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:17

@BartVB:

Moet zeggen dat je idd niet veel toevoegd op het verhaal van Heike, voor mij is er niks meer of minder duidelijk.

Zoals al eerder gezegd bemoei ik me nooit ergens, maar naarmate ik meer op bokt kom, ga ik me ook meer ergeren aan de manier waarop het moderatorsteam handeld. Ik krijg het idee dat er, met het oog op het topic waar het nou omgaat, mensen het hand boven het hoofd gehouden wordt. Correct me if I'm wrong

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:19

Er is een verschil tussen je irriteren aan mensen die out of the blue foto's en geld op sturen met 'vind mijn paartuh mij liev' als je al tot over je oren in het werk zit en het stelselmatig treiteren en voor oplichter uitmaken van 1 persoon. Als iemand een topic plaatst waaruit weinig respect blijkt voor een moeder, vriend of weet ik wat dan vind ik het niet onze taak daar iets aan te doen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:22

wie heeft het hier over topics over moeders ed??

ik bedoel dat ik van mening ben dat DPB ook een OW had moeten krijgen, zij heeft zich immers ook kwetsend uit gelaten?? Waarom de een wel ende ander niet vraag ik me dan af.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:25

BartVB schreef:
Er is een verschil tussen je irriteren aan mensen die out of the blue foto's en geld op sturen met 'vind mijn paartuh mij liev' als je al tot over je oren in het werk zit en het stelselmatig treiteren en voor oplichter uitmaken van 1 persoon. Als iemand een topic plaatst waaruit weinig respect blijkt voor een moeder, vriend of weet ik wat dan vind ik het niet onze taak daar iets aan te doen.

Maar dat er een verschil tussen zit wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat het ene niet kan en het andere wel... Als iemand bokt 'gebruikt' om klanten te werven dan vind ik het heel vreemd dat diezelfde persoon zich negatief uitlaat over die zelfde klanten. Dat is niet netjes, niet professioneel en ik zou het toch wel logisch vinden als die persoon -met alle respect, ik heb niets tegen haar of haar werkzaamheden, in tegendeel... als mensen een goed gevoel krijgen van haar consulten dan doet ze imo iets goeds... of ik er zelf al dan wel of niet in geloof doet wat mij betreft dan niet ter zake- daar op aangesproken wordt. Al is het maar een 'Ik begrijp dat je je aangevallen voelt, maar blijf wel netjes tegenover de bokkers/klanten die zich niet negatief over je uitlaten'... want juist die mensen die dat niet doen hebben imo toch ook recht op een beetje respect van haar. Net zoals zij recht heeft op respect van andere bokkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:28

SAKKIA schreef:
wie heeft het hier over topics over moeders ed??

ik bedoel dat ik van mening ben dat DPB ook een OW had moeten krijgen, zij heeft zich immers ook kwetsend uit gelaten?? Waarom de een wel ende ander niet vraag ik me dan af.

Dat is heel simpel, degene die zich in het topic uitlieten over de gang van zaken, die ook een OW hebben. Die personen zijn niet zo geliefd bij Ome Bart en zijn volgelingen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:29

pardon! Deze gebruiker ergerde Knipoog zich niet alleen aan haar klanten, een dergelijke opmerking over bokkers:

Citaat:
Jammer ja, dat gecontroleerd werken niet werkt als vriendjes en vriendinnetje van bokkers (en diens oom, broer, tante, zus etc etc) je ongevraagd enveloppen sturen met geld en foto's en de tienduizendste keer vragen: vind me paardjuh mij lief?????
En dat ik zei de gek dan zo idioot ben om die nog te behandelen ook...tja, sue me!

vind ik dus totaal respectloos.
Je spreekt jezelf gigantisch tegen. De ene bokker mag wel een groep 'klanten' respectloos behandelen terwijl een paar andere bokkers deze ene bokker dat niet mogen doen. Dat heet met twee maten meten, vriendjespolitiek en bevooroordeeld zijn.

BAH!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:30

Pipo schreef:
Dat is heel simpel, degene die zich in het topic uitlieten over de gang van zaken, die ook een OW hebben. Die personen zijn niet zo geliefd bij Ome Bart en zijn volgelingen.

Bloos!

Had ik ook al begrepen, daarom zeg ik ook dat sommige mensen het hand boven het hoofd gehouden werd. Maar hij begint ineens over mensen die problemen thuis hebben en zich kwetsend uitlaten over hun moeder iod

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:33

SAKKIA schreef:
:oo

Had ik ook al begrepen, daarom zeg ik ook dat sommige mensen het hand boven het hoofd gehouden werd. Maar hij begint ineens over mensen die problemen thuis hebben en zich kwetsend uitlaten over hun moeder iod

Dat stukje over die moeder is inderdaad bijzonder onduidelijk Verward. Wat is trouwens stelselmatig treiteren? Moet ik voorbeelden gaan geven over wat ik stelselmatig treiteren vind? (lijkt me niet zo leuk voor sommigen)

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:35

kan iemand bart een OW geven want ik vind zijn insinuatie dat de mensen die een OW ontvangen naief zouden zijn kwetsend.

dat er met verschillende maten op bokt wordt gemeten is niets nieuws. er zijn nu eenmaal bokkers met een enorme bullseye op hun voorhoofd en alles wordt aangegrepen om hun een OW te sturen. over treiteren hadden we het toch?
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 10-12-04 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:36

SAKKIA schreef:
:oo

Dat heet er over heen banketstaaf Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:38

haha ja, maar ik denk niet dat Bart dat zelf al weet, dus ssssstttttt

Anoniem

Lielle schreef:
pardon! Deze gebruiker ergerde Knipoog zich niet alleen aan haar klanten, een dergelijke opmerking over bokkers:

vind ik dus totaal respectloos.
Je spreekt jezelf gigantisch tegen. De ene bokker mag wel een groep 'klanten' respectloos behandelen terwijl een paar andere bokkers deze ene bokker dat niet mogen doen. Dat heet met twee maten meten, vriendjespolitiek en bevooroordeeld zijn.

BAH!

Ze zoeken bij de KNHS nog een Leugenaar M/V, of ben ik nu erg suggestief in mijn bewoording ???
Verward.

Fitzroy

Moeilijk he, moddies om ongelijk te bekennen Boos!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:40

bart als ik jullie was zou ik me nu even terugtrekken en in beraad gaan voor je nog meer erg domme dingen gaat zeggen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:40

Volgens mij hebben ze zelf niet door dat ze bokkers zo tegen zich in het harnas jagen. Kijk maakt mij niet uit hoor, ik hoef er niet mee te leven en ik ben ook erg blij dta ik geen moderator ben hier. Maar je schuld bekennen in deze is wel het minste wat je kan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:44

Even een tipje: pb's kunnen gelezen worden (door anderen dan de geadresseerden) en met deze topictitel in de onderwerpregel trekken berichten rondom deze kwestie wel speciaal de aandacht.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:46

Mag ik ff vragen wat er nu zo erg is aan 1 OW Verward
Het is niet dat je er arm van wordt ofzo Haha!
En een scheidsrechter draait ook niet vaak de beslissing terug, ook niet als het hele team tegen hem staat te schreeuwen Knipoog

Als het helpt wil ik die OW's wel, wel 1 per maand graag Tong uitsteken

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:46

SuperPepeijn schreef:
bart als ik jullie was zou ik me nu even terugtrekken en in beraad gaan voor je nog meer erg domme dingen gaat zeggen.

If pigs could fly...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:47

Het impliciete oordeel Rom, wat dacht je daar van?

Van die varkens had ik laatst nog een plaatje, maar dat is wel erg offtopic.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:48

Ik voel aan mijn water dat er ook hier best eens een slotje op komst zou kunnen zijn op deze manier... Tong uitsteken

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:48

LB, dat denk ik daar van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:51

Romkabouter schreef:
LB, dat denk ik daar van

Aan een kant wel, maar aan de andere kant zit er een zieke gedachtengang achter bij het beheer en de moddies, waar ik mij aan stoor.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:53

Wat voor jou LB is, Rom, kan voor iemand anders wel WB zijn.
Verder zit deze zaak me zo hoog omdat ik denk dat de TS geen OW heeft gekregen voor haar aardige opmerkingen...
Maar goed we zullen zien, er is haar een pb gestuurd en met een beetje geluk hebben we voor het eind van het (volgende) jaar antwoord Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:53

Ann, ik denk dat je positieve insteek zeker beloond gaat worden Lachen.