Dubbelposts op WN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:58

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 23:00

Ik krijg te horen dat als ik me aan die linkjes irriteer, ik maar weg moet blijven van WN. Waarom reageer jij dan met een zeer positieve one-liner...?

Ik heb inmiddels wat zitten pb'en met yvvv en ik heb ook tegen haar gezegt dat ik niet begrijp waarom iedereen zo fel reageerd. Ik had verwacht een discussie op gang te kunnen brengen of iig een onderbouwde reden voor de voorrechten van WN te krijgen. En wat komt er? Een topic waarin meteen met verwijten gegooid wordt. Waarom kan er niet gewoon rustig gereageerd worden met onderbouwde argumenten? Ik zal er vast wel weer een aantal mee voor de kop stoten, maar als ik bepaalde reacties lees dan vermoed ik dat de poster zelf verdomd goed weet dat 't niet eerlijk is.

Ik ben iig benieuwd of er wat uit dat verzameltopic komt

*edit: scheelt verdomd weinig hoor SM. Zo wie zo, maar 51 reacties.... Als je de gangbare verdeling (helft + 1) van meerderheid toe gaat passen is 50% 25,5 bokker. Plus 1 is 26,5 Bokker, dus 27. In dat geval is de meerderheid maar met 2 mensen gehaald... Lachen Zie overigens ook reacties van mensen die het niet uitmaakt, wat hebben deze gekozen?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:05

Sylvia schreef:
Ik krijg te horen dat als ik me aan die linkjes irriteer, ik maar weg moet blijven van WN.

kan je doen. Ik irriteer me ook aan Fokkerij en Afstamming aan Wedstrijden aan verslag van de dag daar kom ik dan toch ook niet

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:07

Sylvia schreef:
Ik heb inmiddels wat zitten pb'en met yvvv

*edit: scheelt verdomd weinig hoor SM. Zo wie zo, maar 51 reacties.... Als je de gangbare verdeling (helft + 1) van meerderheid toe gaat passen is 50% 25,5 bokker. Plus 1 is 26,5 Bokker, dus 27. In dat geval is de meerderheid maar met 2 mensen gehaald... Lachen Zie overigens ook reacties van mensen die het niet uitmaakt, wat hebben deze gekozen?

Jij ook blij dat er iets in je inbox staat Tong uitsteken Cool

En uhm, dat laatste snap ik niet helemaal?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:08

Chantalleke schreef:
Ik vind het gewoon onzinnig omdat ook Bart niet regeerd. Dus dat betekent dat er niets aan toe te voegen is! Anders had hij wel gereageerd!

Ho, ho Lachen Don't jump to conclusions Lachen

Bart is vooral erg druk bezig met andere dingen die niet (direct) met Bokt te maken hebben. Ik had dit topic nog niet gelezen (heb het overigens nog steeds niet gelezen, excuses hiervoor) en als ik het niet gelezen heb dan reageer ik over het algemeen ook niet Knipoog Ik ben niet echt op de hoogte van alle 15.000 berichten die per dag op Bokt geplaatst worden, dus als er geen reactie komt van mij dan wil het niet automatisch zeggen dat ik niets toe te voegen heb aan een topic.

Wat betreft dit topic (of ja, iig de eerste paar posts die ik wel gelezen heb): Ja, Western heeft op dit moment een uitzonderingspositie. Dit is al vanaf dag 1 en is voor een deel een erfenis van Horses.nl waar (IIRC) ook een apart western forum was. Nee, het is niet de bedoeling dat Western die aparte status blijft houden tot in de eeuwigheid. Er gaan op zeer korte termijn flink wat dingen veranderen op Bokt waardoor er b.v. ook bij western het e.e.a. zal worden aangepast. Of het is zo dat die dubbellinks dan niet meer toegestaan zijn, of het is dan zo dat die dubbellinks op meerdere plaatsen worden toegestaan.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:13

dankje Bart voor eindelijk een goed antwoord. Nu weten we waar we allemaal aan toe zijn

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 23:14

Dank je Bart voor je verhelderende antwoord Lachen Nog steeds heerlijk vaag, maar al stukken beter dan bepaalde reacties in dit topic. Dubbelposts op meerdere plaatsen? Dan verdubbeld de inhoud van Bokt rap Lips are sealed Maar voorlopig kan ik er mee leven Lachen

Yvvv, ik bedoel met het laatste dat ik een of twee reacties zie in dat topic van SM: het maakt me niet zoveel uit, het is allebei wel handig. Zo zullen er vast meer mensen denken (er reageren verre van 50 mensen in dat topic). Waar kiezen die dan voor vraag ik me af. Gaan die voor hetgeen ze kennen? Doen ze iene miene mutte? Maw: in hoeverre is die 'uitslag' echt zuiver, dus dat die 29 mensen ook echt absoluut geen stickey willen. Overigens had ik het ook niet over een stickey, maar over een verzameltopic (wat imo een wezenlijk verschil is als ik de argumenten van de topic-kiezers lees). Een verzameltopic wordt na iedere nieuwe link opnieuw bovenaan de lijst geplaatst en staat imo gelijk aan een normaal topic.