Plaats jij nog foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 08:18

Ik kijk inderdaad ook vaak van wie het commentaar komt, komt het van iemand die imo er wel verstand van heeft en ook regelmatig op RT goede tips geeft, dan doe ik er zeker wel wat mee, komt het van iemand die imo geen verstand heeft, of helemaal anders denk over rijden, dan doe ik er niks mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 08:37

Ik plaats ook gewoon foto's met cap en zonder cap Tong uitsteken
Ik heb geluk dat ik op een van de mooiste plekjes van Nederland woon en het meeste commentaar gaat dan ook over de omgeving Haha!
Bovendien heb ik zulke geinige paarden dat ze aandacht volledig van mij afhalen Schijnheilig

Zelf geef ik zelden RT commentaar, een enkele keer doe ik het bij mensen die zelf altijd veel commentaar op andere hebben maar zelf ook niet echt voor een 10 rijden.
Dan kan ik best eens Extreme duivel uit de hoek komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 10:09

[AM] De "bekendste" bokker???

bijvoorbeeld de genoemde bokkers RK Haha!
ik weet niet, maar toch valt mij op dat over het algemeen bij foto's van BB (bekende bokker Haha!) soms zelfs overdreven positief wordt gereageerd. om het misschien wat duidelijker te maken: ik heb het idee dat veel mensen hun mening niet durven te geven bij een BK (uitleggen is niet mijn sterkste kant op i.net )

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 10:20

Marliesje schreef:
komt het van iemand die imo geen verstand heeft

Bloos! Haha!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 11:03

Anique_Vaandrig schreef:
[AM] De "bekendste" bokker???

bijvoorbeeld de genoemde bokkers RK Haha!
ik weet niet, maar toch valt mij op dat over het algemeen bij foto's van BB (bekende bokker Haha!) soms zelfs overdreven positief wordt gereageerd. om het misschien wat duidelijker te maken: ik heb het idee dat veel mensen hun mening niet durven te geven bij een BK (uitleggen is niet mijn sterkste kant op i.net )

Mee eens. Het lijkt wel of sommige bokkers koste wat koste ten 'vriend' moeten worden gehouden. nou, daar ben ik niet zo goed in Bloos

En euh Marliesje, ik kan me jouw filter wel voorstellen. Maar vergeet niet dat er genoeg mensen zijn die zich niet bemoeien met RT omdat ze zich op 'papier' wat minder goed kunnen uitdrukken dan andere.
Sommige mensen kunnen in woorden uitstekend uitleggen wat er bedoelt wordt en bij sommige mensen schieten de vraagtekens meteen in je hoofd.
Dit houdt niet automatisch in dat ze er geen verstand van hebben!

Ik denk dat mensen die goed ABN kunnen typen zowiezo al een stapje voor hebben!

En ja, ik plaats wel eens foto's, maar niet super veel. Als ik het doe, dan is het gewoon voor de leut en verwacht ik geen noemenswaardige tips en truuks m.b.t het rijden. Daar heb ik mijn juf voor. Wel vind ik het leuk om mijn kanjers te laten zien! Daar ben ik nl trots op!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 11:45

Ik moet anders zeggen dat ik (die als 3de geeindigd is bij het bb toppic) toch van de 18 pagina's die het topic van tiesto en toronto lang was zeker 8!!! pagina's commentaar had. Ik geloof dus niet echt dat er overdreven postitief gereageerd wordt omdat je veel op bokt bent, en vooral het topic van tiesto en toronto bewijst dat mensen gewoon hun mening geven ongeacht wie de topicstarter is.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 11:59

Ik heb overal maling aan en zet gewoon foto's neer,
ik weet waar ik mee bezig ben dus wanneer er commentaar komt kan ik altijd uitleggen waarom ik op dat moment met druk rij, of waarom ik er een slof aan heb hangen.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:24

Dimple schreef:
En euh Marliesje, ik kan me jouw filter wel voorstellen. Maar vergeet niet dat er genoeg mensen zijn die zich niet bemoeien met RT omdat ze zich op 'papier' wat minder goed kunnen uitdrukken dan andere.
Sommige mensen kunnen in woorden uitstekend uitleggen wat er bedoelt wordt en bij sommige mensen schieten de vraagtekens meteen in je hoofd.
Dit houdt niet automatisch in dat ze er geen verstand van hebben!

Ik denk dat mensen die goed ABN kunnen typen zowiezo al een stapje voor hebben!

!

Klopt, maar dan kan ik uit het commentaar ook wel opmaken dat ze er verstand van hebben.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:34

gijsenkim schreef:
Ik moet anders zeggen dat ik (die als 3de geeindigd is bij het bb toppic) toch van de 18 pagina's die het topic van tiesto en toronto lang was zeker 8!!! pagina's commentaar had. Ik geloof dus niet echt dat er overdreven postitief gereageerd wordt omdat je veel op bokt bent, en vooral het topic van tiesto en toronto bewijst dat mensen gewoon hun mening geven ongeacht wie de topicstarter is.

Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. Over het algemeen is het zo, dat wanneer er 1 iemand een minder positieve opmerking maakt, de rest vanzelf volgt.

Er zijn genoeg bokkers die niet als 1e een negatieve opmerking durven te plaatsen. Klinkt raar, maar het is wel zo. Gebeurd in het dagelijkse leven ook genoeg.

En jij Gijsenkim......8 pagina's ........wat had je in hemelsnaam uitgevroten Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:41

op jong peerd met slof Haha! Haha! Haha! Haha!

(die overigens helemaal los hing en er alleen aanzit voor mijn psygische gemoedstoestand)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:45

Tututututtut Boos!

Hoe durf je! ~~}> Stoute Kim, in de hoek Haha!

Ships, de leuke topics mis ik dan weer net Bloos Tong uitsteken

Niet meer doen hoor. Ach gut

Nu weer on topic *LOL*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:49

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:51

Haha! GEWELDIG Haha!

Heb ik lekker even wat te doen *LOL*

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:01

ik heb niet het hele topic doorgelezen
maar het was in het verleden wel zo dat veel mensen bij bepaalde "bekende" (of beurchte) bokkers, niemand negatief commentaar durfde te leveren. naar mijn mening is dat in de loop van de tijd GELUKKIG wel veranderd. want er zaten er hier een paar die soms bagger foto's plaatsten en iedereen maar oeh en ahh plaatste, ja sorry , daar kots ik van !!!
gelukkig waren veel mensen het met me eens en durven ook gewoon negatief commentaar bij bepaalde bokkers te plaatsen Knipoog

het meest grappige van die bokkers , die zichzelf helemaal geweldig vinden, vind ik nog dat bij elk negatief commentaar het altijd aan paard , foto( moment) of zadel ligt Rolleyes jaaaa tuuuuurlijk denk ik dan, daarom zie je ook op elke foto die ze steeds weer plaatsen het zelfde beeld
maar goed, ik maak me er niet druk meer om
mensen die doen alsof ze alles zijn op internet, zijn vaak in het echt niet zo goed Knipoog
vooral niet als je dan de uitslagen van betreffende persoon leest Knipoog

dus mensen , gewoon foto's plaatsen, daar kun je van leren !
en sja bokt zou bokt niet zijn als er een hoop commentaar op de foto's kwam, maar je kunt altijd snel genoeg zien of het om een penny gaat die met de meute meeloopt , of juist ff interessant wil doen . of dat het gaat om een wijze bokker zoals gijsenkim en kawa Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:05

Laat dat wijs bij mij maar weg of zet er eigen voor Haha!

En heb je mijn foto's al gezien van de afgelopen jaren Tong uitsteken
Heb altijd ergens last van, maar dat woord plaats ik nu niet, heb ik op een foto topic al eens een OW en slotje voor gehad Haha!

Dus ook daar kwam gewoon commentaar, maar door het vroegtijdige slotje kon er niet meer commentaar bij komen Lachen

(zou de beheerder mij beschermen? Bloos! )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:16

runningkawa schreef:
Laat dat wijs bij mij maar weg of zet er eigen voor Haha!

En heb je mijn foto's al gezien van de afgelopen jaren Tong uitsteken
Heb altijd ergens last van, maar dat woord plaats ik nu niet, heb ik op een foto topic al eens een OW en slotje voor gehad Haha!

Dus ook daar kwam gewoon commentaar, maar door het vroegtijdige slotje kon er niet meer commentaar bij komen Lachen

(zou de beheerder mij beschermen? Bloos! )

ojaaaaa welk woord is dat dan Haha! Haha! Haha!

En wijs.............. ik heb nog zoveel te leren.

gelukkig ben ik heel leergierig Clown

Wat ik een groot voordeel vind van bokt is dat ieder een specialiteit heeft. Als ik bijvoorbeeld een fok vraag heb ga ik naar sjuim, een exterieur vraag naar CM en een rijtechnisch probleem naar RK. Zo zijn er natuurlijk best wel veel bokkers die een hele goede kijk hebben op paarden, alleen jammer dat deze bokkers altijd uitgemaakt worden voor zeikerts... of dat hun kennis en kunde gezien wordt als vreemd, want je moet toch vooral altijd maar lief zijn voor je paard, ook al is die dat niet voor jou.

Vaak worden antwoorden ook gezien als kritiek, terwijl het juist bedoeld is als een tip, bijvoorbeeld het topic wat ik eerder aanhaalde met Miss Petit.

Veel van de meer doorgewinterde paardenmensen snapte bijvoorbeeld waarom ik in het bewuste topic met slof reed......... en die paar die het niet begrepen, begrepen het na een uitleg van mij wel....

En eerlijk is braaf, een voor mij onbekend paard rij ik altijd met slof. Buiten rij ik altijd met slof......... los, maar wakend Haha! Haha! Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:21

@Rk, nu wordt ik toch wel heel nieuwsgierig over welk woord je het nu hebt Schijnheilig Haha!

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:12

Het valt mij op dat er tegenwoordig bij veel foto's van HAW staat commentaar welkom(oid) Dan moet je ook niet gaan miepen dat er commentaar komt. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:28

Justy schreef:
Is niet zo moeilijk hoor Knipoog Sommige mensen ontgroeien nooit de brugklas.

oei! ben brugpieper Schijnheilig

maar ik ga nooit ruzie maken om kritiek, ja tenzij ze me kritisch uitschelden zeg maar

Sietsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:55

Kritiek geven moet altijd kunnen,
maar probeer het wel een beetje positief te brengen
en niet door iemand af te kraken en in de zeik te zetten.

Opbouwende kritiek, daar kun je wat mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:34

Alleen al probeer je het opbouwend, word je nog als zeikerd gezien omdat je niet in hun straatje meel*lt.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:40

Wat een frustratie over wat anderen van je (niet persoongericht Lachen ) vinden Haha!
Wat maakt het uit als het commentaar komt van mensen die je toch niet boeien denk ik dan Lachen

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:29

Waarschijnlijk kreeg G&K zoveel commentaar omdat alle door Kim beledigde bokkers zich even terug af moesten reageren... *LOL* Clown

Verder heeft Romkabouter ook wel een punt... Who cares?

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:23

runningkawa schreef:
Alleen al probeer je het opbouwend, word je nog als zeikerd gezien omdat je niet in hun straatje meel*lt.

maar dan hangt het er ook nog vanaf of ze ervoor allemaal negatief comentaar hebben gehad...

ik had vooral in het begin op bokt zoiets van als er meerdere mensen waren die zeiden je bent te groot en dan kwam eiemand met opbouwende kritiek... dat ik er moeite mee had me in te houden Schijnheilig

achja... ik heb nou afentoe nog van waarom plaats ik die foto's eigenlijk
altijd de nieuwelingen op bokt moeten mij nog 10x vertellen dat flame en ik er niet uitzien
maar van de andere kant zijn er genoeg die wel graag foto;s zien Lachen

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:24

Vanaf een foto kun je ook niet alles zien, het is maar een momentopname!! Voor goed commentaar zou je eigenlijk filmpjes moeten plaatsen.