Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anique_Vaandrig schreef:[AM] De "bekendste" bokker???
bijvoorbeeld de genoemde bokkers RK
ik weet niet, maar toch valt mij op dat over het algemeen bij foto's van BB (bekende bokker) soms zelfs overdreven positief wordt gereageerd. om het misschien wat duidelijker te maken: ik heb het idee dat veel mensen hun mening niet durven te geven bij een BK (uitleggen is niet mijn sterkste kant op i.net )
Dimple schreef:En euh Marliesje, ik kan me jouw filter wel voorstellen. Maar vergeet niet dat er genoeg mensen zijn die zich niet bemoeien met RT omdat ze zich op 'papier' wat minder goed kunnen uitdrukken dan andere.
Sommige mensen kunnen in woorden uitstekend uitleggen wat er bedoelt wordt en bij sommige mensen schieten de vraagtekens meteen in je hoofd.
Dit houdt niet automatisch in dat ze er geen verstand van hebben!
Ik denk dat mensen die goed ABN kunnen typen zowiezo al een stapje voor hebben!
!
gijsenkim schreef:Ik moet anders zeggen dat ik (die als 3de geeindigd is bij het bb toppic) toch van de 18 pagina's die het topic van tiesto en toronto lang was zeker 8!!! pagina's commentaar had. Ik geloof dus niet echt dat er overdreven postitief gereageerd wordt omdat je veel op bokt bent, en vooral het topic van tiesto en toronto bewijst dat mensen gewoon hun mening geven ongeacht wie de topicstarter is.
runningkawa schreef:Laat dat wijs bij mij maar weg of zet er eigen voor
En heb je mijn foto's al gezien van de afgelopen jaren
Heb altijd ergens last van, maar dat woord plaats ik nu niet, heb ik op een foto topic al eens een OW en slotje voor gehad
Dus ook daar kwam gewoon commentaar, maar door het vroegtijdige slotje kon er niet meer commentaar bij komen
(zou de beheerder mij beschermen?)
runningkawa schreef:Alleen al probeer je het opbouwend, word je nog als zeikerd gezien omdat je niet in hun straatje meel*lt.