Verder moet ik wel mijn complimenten geven voor het feit dat jullie bokt niet laten versuffen en dingen bedenken(of het nou goede dingen zijn of niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cooper schreef:Maar er zijn er veel die op jeugdhonk kwamen,en die er veel lol beleefde,nu komt iedereen er en dat is NIET leuk!
Heb je die forums al bekeken? ga dan eens naar jeugdpaardenpraat of zoiets,dan mag je toch even zeggen wat jij ervan vind,en of het penny is of niet!
Komaan zo erg die topics!
cooper schreef:Nou heb ik even nog iets wat ik wil zeggen,want vind het niet goed!
Vroeger als je op jeugdhonk wilde reageren moest je vijftig zinnige posts hebben. Nu kan iedereen die nog maar 15 posts heeft ofzo,ook daar al reageren,en gaan er heel veel zeggen,van hey ik ben nieuw.
Ofzo,nu kan je eigenlijk niks meer persoonlijk op bokt zetten,want nu kan iedereen reageren op jeugdhonk!
Vind het spijtig dat jullie het gedaan hebben want vind het niet leuk!
sorry
Justy schreef:Denken jullie nou echt dat er een stormloop van Penny-meisjes ontstaat op het JH?? Misschien op de andere Jeugdfora, maar het JH zelf is volgens mij nog precies hetzelfde. Het percentage 12-jarigen lag daar sowieso al hoog.