Lovely schreef:Mods niet, maar de beheerders wel.
dus Bart en heike wel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:
Ik heb net het topic nog eens door zitten kijken en de UN is idd een randgeval. Sonja heeft meer zitten happen dan nodig was IMO maar ze blijft zeker netjes, het had alleen wat minder sarcastisch gekund IMO. Of een UN daar nodig was? Nee, niet nodig.
Lovely schreef:In de ultieme bokt-utopie is je UN en OW geschiedenis een soort van 'geweten'. Het is alleen heel jammer dat je a. je eigen geweten niet kunt raadplegen en b. dat de emails die de un's brengen meestal zo onduidelijk zijn, dat je als user mag raden waar de un over gaat.
Marwszjeuh schreef:hey je omschrijft hier mijn 4 UN's. oplossing voor anti-bokt-spam is een emailaccount die je niet meer uitlees, net zo effectief.Kreeg laatst een UN.. Dus ik bekijk zo die mail, staat er wel fijn een link in. Maar dat is dan altijd 'het onderwerp waar je naar zoekt bestaat niet of is verwijderd door het moderatorteam () '
Wat heb ik er dan aan.
Sundancer schreef:Hmm.....noujah, dit is toch geen nieuw nieuws? Dit is toch al langer bekend dat bokkers onjuist behandeld worden?